Intel® Active Management Technology 9. x/10. x/11. × Przegląd zabezpieczeń – aktualizacja zbiorcza (INTEL-SA-00112)

Dokumentacja

Informacje o produkcie i dokumentacja

000029388

16-07-2018

Aby poprawić niezawodność Intel® Converged Security and Management Engine (Intel® CSME), firma Intel nadal przeprowadza opinie o zabezpieczeniach firmy Intel CSME z zamierzeniem wzmocnienia elastyczności oprogramowania układowego. W rezultacie firma Intel zidentyfikowała luki w zabezpieczeniach, które potencjalnie zagrożone są zagrożone platformy.

Problem ten dotyczy Intel® Active Management Technology 3. x/4. x/5. x/6. x/7. x/8. x/9. x/10. x/11. x w firmowych komputerach (Intel® vPro™, Intel® AMT), urządzeń IoT, stacji roboczych i serwerów. Te wersje oprogramowania sprzętowego można znaleźć w niektórych produktach:

  • Technologia Intel® Core™ 2 Duo vPro™ Technology i Intel® Centrino™ 2 vPro™
  • Rodzina procesorów Intel® Core™ pierwszy, drugi, trzeci, czwarty, piąty, szósty, siódmy i ósmej generacji
  • Procesory z rodziny Intel® Xeon® E3-1200 v5 i V6
  • Intel® Xeon® skalowalna Rodzina procesorów
  • Rodzina procesorów Intel® Xeon® W
Aby pomóc w ustaleniu, czy ta usterka ma wpływ na produkt, możesz użyć narzędzia wykrywania systemu Intel® SCS w celu zweryfikowania bieżącego stanu i Intel® Converged Security and Management Engine (Intel® CSME) numeru wersji zagrożonego, współużytkowanej jednostki SKU.

Firma Intel podjęła sprawdzone i wydane aktualizacje oprogramowania sprzętowego, które dotyczą tych zagadnień, dla Intel® ME 9. x, 10. x i 11. x. Firmy Intel wprowadziły aktualizacje dostępne dla producentów systemów w marcu 2018. Firma Intel zaleca użytkownikom końcowym sprawdzenie u producentów systemu i zastosowanie dowolnych dostępnych aktualizacji, zgodnie z wymienionymi poniżej wersjami:

Skojarzona generacja procesoraRozpoznane wersje oprogramowania sprzętowego
Rodzina procesorów Intel® Core™ 4-tyIntel® Converged Security and Management Engine (Intel® CSME) 9.1.43 lub wyższy
Intel® CSME 9.5.63 lub wyższy
Rodzina procesorów Intel® Core™ 5-tyIntel® CSME 10.0.57 lub wyższy
Rodzina procesorów Intel® Core™ 6thIntel® CSME 11.8.50 lub wyższy
Rodzina procesorów Intel® Core™ 7-ty generacjiIntel® CSME 11.8.50 lub wyższy
Rodzina procesorów Intel® Core™ 8thIntel® CSME 11.8.50 lub wyższy
Procesory z rodziny Intel® Xeon® E3-1200 v5 i V6Intel® CSME 11.8.50 lub wyższy
Intel® Xeon® skalowalna Rodzina procesorówIntel® CSME 11.21.51 lub wyższy
Rodzina procesorów Intel® Xeon® WIntel® CSME 11.11.50 lub wyższy

Intel® CSME oprogramowanie układowe w wersji 3. x-8. x nie jest już obsługiwane i nie otrzyma aktualizacji oprogramowania sprzętowego. Wersje CSME 3. x-8. x są obsługiwane w przypadku następujących produktów:

  • Intel® Core™ 2 Duo vPro™
  • Karta Intel® Centrino™ 2 vPro™
  • Procesory Intel® Core™ pierwszej generacji
  • Procesory Intel® Core™ drugiej generacji
  • Procesory Intel® Core™ drugiej generacji

Zobacz poradnik zabezpieczeń firmy Intel — Intel-sa-00112 , aby uzyskać dodatkowe informacje.

Skontaktuj się z producentem komputera i sprzętu, aby uzyskać niezbędne aktualizacje.

Pytania i odpowiedzi

Kliknij lub pytanie dla odpowiedzi:

Czy ten problem ma wpływ na produkty Intel® Management Engine konsumenckiego (Intel® ME)? Nie ma wpływu na żadne jednostki oprogramowania firmware Intel® Management Engine klienta (Intel® ME).
Czy technologia Intel® Active Management Technology lub Intel® Standard Manageability musi być włączona i obsługiwana, aby zapewnić jej zagrożenie dla tych CVEsów? Tak, Intel® Active Management Technology lub Intel® Standard Manageability musi być włączona i obsługiwana administracyjnie, aby była zagrożona tymi CVEs.
Komputer jest budowany na podstawie komponentów; Nie mam producenta systemu do kontaktu. Co zrobić? Aby zbudować swój system, skontaktuj się z producentem płyty głównej, którą zakupiono. Są one odpowiedzialne za dystrybucję poprawnej aktualizacji systemu BIOS lub oprogramowania sprzętowego płyty głównej.
Ten zidentyfikowany problem Intel® Management Engine 12. x i wyższym? Nie, te zidentyfikowane problemy nie wpływają Intel® Management Engine 12. x i wyższych.