Rozwiązywanie problemów z czarnym ekranem w programie Intel Unite® App w wersji 3. x i Windows® 10 RS4 z procesorami Intel® Core™ siódmej lub ósmej generacji
Co widzę?
Intel Unite® aplikacji w wersji 3. x systemy klienckie z procesorami Intel® Core™ siódmej lub ósmej generacji oraz uruchamianiem systemu Windows® 10 RS4 mogą być uruchamiane na czarnym ekranie.
Dlaczego to widzę?
Ten warunek występuje w przypadku:
- Sterownik wyświetlacza rozszerzonego Intel Unite jest zainstalowany.
- Niektóre wersje sterownika graficznego systemu są w użyciu.
Jak rozwiązać ten problem
Zainstaluj zaktualizowany rozszerzony sterownik ekranu.
Aby rozwiązać problem czarnego ekranu w zagrożonym systemie klienckim:
- Uruchom system w trybie awaryjnym, usuń istniejący Intel Unite Sterownik wyświetlacza rozszerzonego, a następnie Zainstaluj wersję sterownika połączoną powyżej.
- Wycofaj sterownik ekranu systemu do wersji 22.20.16.4749.