Rozwiązywanie problemów z czarnym ekranem w programie Intel Unite® App w wersji 3. x i Windows® 10 RS4 z procesorami Intel® Core™ siódmej lub ósmej generacji

Dokumentacja

Rozwiązywanie problemów

000029437

29-08-2018

Co widzę?

Intel Unite® aplikacji w wersji 3. x systemy klienckie z procesorami Intel® Core™ siódmej lub ósmej generacji oraz uruchamianiem systemu Windows® 10 RS4 mogą być uruchamiane na czarnym ekranie.

Dlaczego to widzę?

Ten warunek występuje w przypadku:

  • Sterownik wyświetlacza rozszerzonego Intel Unite jest zainstalowany.
  • Niektóre wersje sterownika graficznego systemu są w użyciu.

Jak rozwiązać ten problem

Zainstaluj zaktualizowany rozszerzony sterownik ekranu.

Aby rozwiązać problem czarnego ekranu w zagrożonym systemie klienckim:

  • Uruchom system w trybie awaryjnym, usuń istniejący Intel Unite Sterownik wyświetlacza rozszerzonego, a następnie Zainstaluj wersję sterownika połączoną powyżej.
Lub
  • Wycofaj sterownik ekranu systemu do wersji 22.20.16.4749.