Usterka związana z Intel® Platform Trust Technology (Intel® PTT) w systemach korzystających z Intel® CSME i Intel® TXE (Intel-SA-00142)
W celu ciągłego poprawiania solidności Intel® Platform Trust Technology (Intel® PTT) firma Intel przeprowadziła weryfikację zabezpieczeń jej Intel® PTTów. W rezultacie firma Intel zidentyfikowała potencjalne luki w zabezpieczeniach modułu Intel® PTT, które mogą umożliwiać ujawnienie informacji na temat niektórych danych Intel – poprzez fizyczny dostęp.
Producentom systemu dostarczono aktualizacje oprogramowania sprzętowego, które rozwiązują ten problem. Firma Intel zaleca, aby sprawdzić dostępność aktualizacji oprogramowania sprzętowego od producentów systemów. Następnie Zastosuj dostępne aktualizacje w sposób terminowy.
Zagrożone produkty
Intel® Converged Security and Management Engine (Intel® CSME) | |
Zaktualizowana wersja oprogramowania firmware Intel® CSME | Zastępuje Intel® CSME wersję oprogramowania układowego |
12.0.6 | 12,0 do 12.0.5 |
Aparat zaufanego wykonywania Intel® (Intel® TXE) | |
Zaktualizowana wersja oprogramowania firmware Intel TXE | Zastępuje wersję oprogramowania sprzętowego Intel TXE |
3.1.55 | 3,0 do 3.1.50 |
4.0.5 | 4.0.0 |
Często zadawane pytania
Kliknij lub pytanie, aby uzyskać szczegółowe informacje:
Jakie są opisy usterek, znanych luk i zagrożeń (CVE), a także informacje o typowym systemie punktacji luk w zabezpieczeniach (CVSS) dla zidentyfikowanych usterek związanych z technologią Intel CSME?
- Pełne informacje na temat CVEsów związanych z niniejszym anonsem można znaleźć w poradniku zabezpieczeń sa-00142 .
Jak mogę obejrzeć wersję ME/CSME w celu ustalenia, czy problem dotyczy omawianej luki?
- Opcja 1: Uruchom ponownie system i uzyskaj dostęp do systemu BIOS. Informacje o oprogramowaniu ME/CSME mogą być dostępne na ekranach informacji systemu BIOS. Skontaktuj się z producentem systemu, aby uzyskać pomoc.
- Opcja 2: Pobierz narzędzie Intel SA-00125 Detection Tool.
Z Centrum pobierania. Wyodrębnij narzędzie i uruchom program Intel-SA-00125-GUI. EXE.
Sprawdź w sekcji Informacje o tym numerze wersji danych wyjściowych (przykład poniżej).
Informacje o technologii Intel® ME
Aparat: aparat zarządzania firmy Intel®
Wersja: 11.6.29.3287
SVN: 1
Mam system lub płytę główną wytworzoną przez firmę Intel (Intel® NUC, Intel® Mini PC, serwer Intel®, Intel® Desktop Board), która jest zagrożona. Co zrobić?
- Przejdź do strony głównej pomocy technicznej i Wybierz produkt. Możesz sprawdzić, czy w systemie nie ma aktualizacji systemu BIOS lub oprogramowania sprzętowego.
Komputer jest budowany na podstawie komponentów; Nie mam producenta systemu do kontaktu. Co zrobić?
- Aby zbudować swój system, skontaktuj się z producentem płyty głównej, którą zakupiono. Są one odpowiedzialne za dystrybucję poprawnej aktualizacji systemu BIOS lub oprogramowania sprzętowego płyty głównej.