Nie można uzyskać dostępu lub odtworzyć wideo 4K na Netflix

Dokumentacja

Rozwiązywanie problemów

000030192

23-07-2020

Aby pomyślnie uzyskać dostęp do zawartości wideo 4K i odtwarzać ją za pośrednictwem Netflix, środowisko komputera musi spełniać następujące wymagania:

  1. Wyświetlacz (telewizor lub monitor) obsługujący 4K@60hz.
  2. Kable HDMI i HDMI (wyświetlacz i komputer) muszą być poddawane funkcji HDCP 2,2 Certified.
  3. Netflix plan obsługujący przesyłanie strumieniowe na dysku Ultra HD.
  4. Stałe połączenie z Internetem o szybkości 25 megabitów na sekundę lub więcej.
  5. Jakość strumieniowania jest ustawiona na Auto lub wysoka.
  6. Musi być zainstalowane rozszerzenie wideo HEVC . Dzięki temu zgodne urządzenia z systemem Windows® 10 umożliwiają odtwarzanie filmów wideo przy użyciu formatu HEVC w dowolnej aplikacji, w tym w treści 4K i Ultra HD.

Źródeł:
Rozszerzenia wideo HEVC
Czy mogę przesyłać strumieniowo Netflix na Ultra HD?
Nie widzę tytułów Ultra HD 4K podczas przeglądania Netflix

UwagaSą to strony innych firm, które zapewniają tylko Twoje udogodnienia. Nie przekazujemy żadnej zawartości z tej witryny, a wszelkie problemy, które mogą powstać w związku z następującymi informacjami, rozwiązaniami i/lub zaleceniami herewith, są wyłącznie odpowiedzialne przed jego dostawcą. Nadal zalecamy sprawdzenie dokumentacji produktu lub skontaktowanie się z producentem systemu w celu uzyskania pomocy technicznej.
Tematy pokrewne
Zrozumienie podstaw technologii 4K, Ultra High Definition, UHD i 4K UHD