Rozwiązywanie problemów audio na komputerach Intel® NUC

Dokumentacja

Rozwiązywanie problemów

000032598

24-10-2022

Jeśli masz problemy audio związane z Twoim komputerem Intel® NUC, zalecamy najpierw wykonanie następujących czynności:

  1. Aktualizacja systemu BIOS (zobacz: Instrukcje aktualizacji i odzyskiwania systemu BIOS dla produktów Intel® NUC z visual BIOS).
  2. Zainstaluj najnowszy sterownik grafiki HD Intel® (zobacz: Jak zainstalować Intel® Graphics Driver w systemie Windows® 10 i Windows 11*.
  3. Zainstaluj najnowszy sterownik audio Realtek* High Definition — wymagany dla przedniego gniazda audio jack 3,5 mm (do mikrofonów i zestawów słuchawkowych).
  4. Spróbuj podłączyć inny głośnik lub słuchawki bezpośrednio do złącza audio jack komputera.
  5. Jeśli korzystasz z soundbara, spróbuj użyć innego głośnika, aby wyizolować problem.
UwagaNiektóre modele komputerów Intel® NUC nie mają gniazda audio jack 3,5 mm (np. NUC10i5FNHN).

 

Co się dzieje?Zobacz artykuł
Nie można uzyskać sygnału audio z telewizora, odbiornika lub monitora.Audio komputera Intel® NUC nie działa po podłączeniu do portu HDMI odbiornika TV, monitora lub av
Gdy podłączasz złącze audio jack do komputera Intel NUC, usłyszysz wyszukaj głos i kliknij głośniki.Dźwięk Firmy Bluetooth podczas podłączania mikrofonu, zestawu słuchawkowego lub głośników do gniazda audio Jack 3,5 mm na komputerze Intel NUC
Mikrofon nie pracuje ani nie wysyła jest wystarczająco głośno.Mikrofon Intel® NUC nie działa ani nie jest wystarczająco głośno
Dźwięk przestrzenny nie działa w systemie home theater.Rozwiązywanie problemów z odbiornikami AV w systemie Intel® NUC
Przedni panel jack audio 3,5 mm nie działa.Przedni panel jack audio 3,5 mm nie działa na komputerze Intel® NUC
Po aktualizacji systemu dźwięk już nie działaBrak sygnału wyjściowego audio na komputerze Intel® NUC po aktualizacji systemu lub sterownika
Błąd z kodem 28 w Menedżerze urządzeń przy weryfikacji wykrywania w sekcji Inne urządzeniaWyświetlanie błędu z kodem 28 w menedżerze urządzeń na komputerze Intel NUC

Jeśli żadna z tych kwestii nie rozwiązują Twojego problemu, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Intel®.

 

Powiązany temat
Obsługa systemu Linux* na komputerach Intel® NUC