Rozwiązywanie problemów audio na komputerach Intel® NUC
Jeśli masz problemy audio związane z Twoim komputerem Intel® NUC, zalecamy najpierw wykonanie następujących czynności:
- Aktualizacja systemu BIOS (zobacz: Instrukcje aktualizacji i odzyskiwania systemu BIOS dla produktów Intel® NUC z visual BIOS).
- Zainstaluj najnowszy sterownik grafiki HD Intel® (zobacz: Jak zainstalować Intel® Graphics Driver w systemie Windows® 10 i Windows 11*.
- Zainstaluj najnowszy sterownik audio Realtek* High Definition — wymagany dla przedniego gniazda audio jack 3,5 mm (do mikrofonów i zestawów słuchawkowych).
- Spróbuj podłączyć inny głośnik lub słuchawki bezpośrednio do złącza audio jack komputera.
- Jeśli korzystasz z soundbara, spróbuj użyć innego głośnika, aby wyizolować problem.
- Aby automatycznie zaktualizować sterowniki, zainstaluj sterowniki i narzędzie Intel® Support Assistant.
- Aby ręcznie pobrać i zainstalować system BIOS oraz sterowniki, odwiedź Centrum pobierania.
Uwaga | Niektóre modele komputerów Intel® NUC nie mają gniazda audio jack 3,5 mm (np. NUC10i5FNHN). |
Jeśli żadna z tych kwestii nie rozwiązują Twojego problemu, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Intel®.
Powiązany temat |
Obsługa systemu Linux* na komputerach Intel® NUC |