Rozwiązywanie problemów z wykrywaniem w przypadku pamięci Intel® Optane™ z serii H
Poniżej przedstawiono niektóre opisy problemów związanych z wykrywaniem modułu pamięci Intel Optane z serii H. Kliknij opisy problemów, które napotykasz, by połączyć je z ewentualnymi rozwiązaniami.
Pamięć Intel® Optane™ z serii H to rozwiązanie hybrydowe, które zawiera Intel® Optane™ nośniki pamięci, a także nośniki Intel® QLC 3D NAND na tym samym urządzeniu M.2. Dopóki Technologia pamięci Intel® Rapid sterownik i oprogramowanie nie zostaną zainstalowane, pojawią się one jako dwa pojedyncze urządzenia/dyski pamięci masowej w systemie operacyjnym i BIOS.Until the Technologia pamięci Intel® Rapid driver and software are installed, these will appear as two individual storage devices/drives in the OS and BIOS. Dowiedz się więcej o produkcie i szczegółowe informacje na temat konfiguracji systemu do obsługi.
Uwaga |
|
Problemy
- System wykrywa jedynie technologię Intel® QLC 3D NAND, a nie nośnik pamięci Intel® Optane™.
- Pamięć Intel® Optane™ z serii H nie jest wykrywana w systemie Windows*
- "Brak znalezienia kompatybilnego urządzenia Optane": komunikat błędu podczas próby zarządzania pamięcią Intel® Optane™ z serii H
- Tylko jeden dysk (na przykład Intel Optane + 477 GBSSD) wymieniony w aplikacjach systemu Windows
- Błąd informujący o braku prawidłowych par dysków w systemie
Powiązane tematy |
Podręcznik instalacji pamięci Intel® Optane™ |
Oprogramowanie i sterowniki pamięci Intel® Optane™ |
Inna pomoc i pomoc techniczna |