Rozwiązywanie problemów z wykrywaniem w przypadku pamięci Intel® Optane™ z serii H

Dokumentacja

Rozwiązywanie problemów

000033122

09-12-2021

Poniżej przedstawiono niektóre opisy problemów związanych z wykrywaniem modułu pamięci Intel Optane z serii H. Kliknij opisy problemów, które napotykasz, by połączyć je z ewentualnymi rozwiązaniami.

Pamięć Intel® Optane™ z serii H to rozwiązanie hybrydowe, które zawiera Intel® Optane™ nośniki pamięci, a także nośniki Intel® QLC 3D NAND na tym samym urządzeniu M.2. Dopóki Technologia pamięci Intel® Rapid sterownik i oprogramowanie nie zostaną zainstalowane, pojawią się one jako dwa pojedyncze urządzenia/dyski pamięci masowej w systemie operacyjnym i BIOS.Until the Technologia pamięci Intel® Rapid driver and software are installed, these will appear as two individual storage devices/drives in the OS and BIOS. Dowiedz się więcej o produkcie i szczegółowe informacje na temat konfiguracji systemu do obsługi.

 

Uwaga
  • Zalecamy współpracę z producentem systemu przy wyłączaniu /włączaniu przyspieszenia przed podjęciem dalej. Platforma może mieć modyfikacje w obrazie systemu BIOS lub systemu operacyjnego.
  • Jeśli dysk nie zostanie wykryty w systemie operacyjnym lub BIOS, może to być problem ze sprzętem, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Intel w celu uzyskania pomocy.
  • Zawsze kopia zapasowa wszystkich danych przed wprowadzeniem zmian w konfiguracji/zarządzaniu urządzeniami pamięci masowej.
  • Jeśli szukasz pomocy w wykrywaniu pamięci Intel® Optane™ z serii M, zobacz tutaj.

Problemy

 

Powiązane tematy
Podręcznik instalacji pamięci Intel® Optane™
Oprogramowanie i sterowniki pamięci Intel® Optane™
Inna pomoc i pomoc techniczna