Aplikacje Technologia pamięci Intel® Rapid i Intel® Optane™ pamięci nie będą już aktualizowane (powiadomienie o upływie końca okresu)

Dokumentacja

Informacje o produkcie i dokumentacja

000055419

18-09-2020

Następujące aplikacje osiągnęły koniec życia (EOL) i nie będą już aktualizowane. Sterownik/aplikacja Intel® RST 17,8 ostatnio zawierała następujące aplikacje:

  • Interfejs użytkownika Technologia pamięci Intel® Rapid (Intel® RST)
  • Interfejs użytkownika pamięci Intel® Optane™

Najnowsze wydania, począwszy od kompilacji 17.9.1.1009 , zawierają nowy Instalator, który pomoże użytkownikom w następujących czynnościach:

  • Konfiguracja systemu BIOS dla pamięci Intel® Optane™ (jeśli dotyczy).
  • Instalacja sterownika.
  • Dezinstalacja starszych aplikacji.
  • Rozpocznij proces pobierania aplikacji Zarządzanie pamięcią i pamięcią masową Intel® Optane™ od sklepu MS Store. (Zobacz poniżej, aby uzyskać więcej informacji).
Uwaga

Zaleca się, aby użytkownicy migrowani ze starszych aplikacji używali tego Instalatora, aby ułatwić korzystanie z niego i najlepsze przejście.  Wystarczy pamiętać o przejrzeniu informacji o wersji, aby potwierdzić wsparcie i zgodność produktów.

Aplikacja pomoc techniczna dotycząca sprzętu i pamięci masowej Intel® Optane™ będzie nadal dostępna w Sklepie Microsoft Store *, dzięki czemu zapewnia możliwości monitorowania i zarządzania dla podsystemu Intel® RST pamięci masowej.  Uwaga: Sterownik Intel® RST musi zostać zainstalowany przed zainstalowaniem aplikacji. Przeczytaj więcej tutaj.

 

example image

 

P: Dlaczego te aplikacje nie będą już wspierane?

Aplikacja pomoc techniczna dotycząca sprzętu i pamięci masowej Intel® Optane™ów łączy funkcje Premium Intel® RST w jedną łatwą w użyciu aplikację. Zastąpi ona miejsce zastosowania EOLów.  Przyszłe prace programistyczne będą skoncentrowane na kondycji i możliwościach tej aplikacji.

P: czy te aplikacje będą nadal dostępne do pobrania na downloadcenter.com?

Żadne nowe wersje tych aplikacji nie będą dostępne do pobrania na downloadcenter.com. Alternatywnie, aby zarządzać woluminami, należy pobrać aplikację pomoc techniczna dotycząca sprzętu i pamięci masowej Intel® Optane™ ze sklepu Microsoft Store.  Zobacz tutaj pełne wymagania.

P: Czy mogę tylko przejść do sklepu Microsoft Store i pobrać aplikację teraz?

Tak, jest teraz dostępna.  Zobacz pełne wymagania.

P: Dlaczego Intel® Optane™ pamięci i aplikacji do zarządzania pamięcią masową nie są dostępne w centrum pobierania?

Zgodnie z technologią Microsoft New Universal Windows platform (UWP) * firma Intel zatrzymała dzielenie aplikacji Technologia pamięci Intel® Rapid za pomocą sterowników Intel® RST.

UWP wymaga, aby wszystkie aplikacje zależne od sterowników były udostępniane wyłącznie za pośrednictwem sklepu Microsoft Store. Więcej informacji na temat UWP.

W trakcie instalacji sterownika Intel RST (wersja 17,9 i nowsze) możesz pobrać i zainstalować Intel® Optane™ aplikację do zarządzania pamięcią masową, która będzie dostępna w Sklepie Microsoft Store , jeśli jest dostępne połączenie internetowe.

P: mam system operacyjny Windows® 10 długoterminowego kanału obsługi (LTSC) bez dostępu do sklepu Microsoft Store. Co mogę zrobić?

Długi kanał obsługi długoterminowej (LTSC) systemu Windows® 10 – Użytkownicy mogą sprostać wyzwaniom, ponieważ dostęp do sklepu Microsoft Store może być ograniczony.   System Windows 10® funkcje i funkcje urządzenia LTSC nie powinny być zmieniane w czasie i użytkownicy końcowi nie będą mogli bezpośrednio przeprowadzać aktualizacji.

Dla producentów urządzeń i administratorów IT wersja offline pamięci Intel® Optane™ aplikacja do zarządzania pamięcią masowej jest teraz dostępna w Sklepie Microsoft Business and educations. Przejdź tutaj , aby uzyskać więcej informacji na temat sposobu pobierania/uzyskiwania dostępu lub pracy z przedstawicielem firmy Microsoft dla wszystkich pytań

P: Czy mogę nadal korzystać z aplikacji pamięci Intel® RSTej i/lub Intel® Optane™? Lub, jeśli musisz usunąć przed zainstalowaniem Intel® Optane™ aplikację do zarządzania pamięcią masową?

A: Zalecamy wykorzystanie Intel® Optane™ pamięci i aplikacji do zarządzania pamięci masowej, aby uzyskać najlepszą pomoc techniczną i nowe funkcje i możliwości.

Aby usunąć te aplikacje, wykonaj następujące kroki:

  1. Wykonaj kopię zapasową wszystkich danych.
  2. Wyłącz przyspieszenie dzięki Intel® Optane™ pamięci. (Zobacz, jak.)
  3. Uruchom ponownie komputer.
  4. Odinstaluj aplikację.