Informacje o gwarancji na elementy Intel® NUC
Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji na elementy Intel® NUC można znaleźć poniżej.
Kliknij lub odpowiedni temat, by uzyskać szczegółowe informacje:
Ograniczone gwarancje
Firma Intel oferuje ograniczoną trzyletnią gwarancję na elementy Intel® NUC zakupione u autoryzowanych dystrybutorów Intel®. Niniejsza gwarancja obejmuje wszystkie elementy sprzętowe zawarte w pudełku.
Wyświetl gwarancje | |
Trzyletnia międzynarodowa (PDF) ![]() Rozmiar: 2,8 MB Data: lipiec 2022 r. | Trzyletnia dla Australii (angielski) (PDF) ![]() Rozmiar: 89 KB Data: wrzesień 2020 r. |
Uwaga | Do obsługi plików PDF wymagany jest program Adobe Acrobat Reader*. |
Istotne kwestie dotyczące gwarancji na wentylatory systemu
Producenci obudów mogą projektować obudowy na elementy Intel® NUC zawierające pasywne rozwiązania chłodzenia. Aby pomieścić te niestandardowe rodzaje obudowy niektórzy producenci obudów lub integratorzy usuwają wentylator, lub w inny sposób osadzają produkt. W takich przypadkach do obowiązków producenta obudowy i integratora należy zapewnienie odpowiedniego poziomu chłodzenia w zmienionym systemie, tak, aby spełniał on limity środowiskowe, określone w dokumentacji technicznej produktów Intel®. Niewystarczająca wydajność chłodzenia elementów Intel® NUC w niestandardowych obudowach spowoduje utratę gwarancji na produkt Intel®.
Nie zaleca się stosowania pasywnych rozwiązań chłodzenia w przypadku elementów Intel® NUC Extreme i Pro, a producenci obudów i integratorzy ponoszą pełną odpowiedzialność za ryzyko związane z wprowadzaniem takich modyfikacji. Jeśli urządzenia były modyfikowane w taki sposób przez zewnętrznego producenta obudów, skontaktuj się z działem pomocy technicznej producenta w celu określenia statusu gwarancji urządzenia.
Zanim zwrócisz wadliwe produkty
Upewnij się, że znasz numer aktywacji systemu operacyjnego Windows* (jeśli dotyczy).
W tabeli opisano które elementy należy zwracać, a które zachowywać.
Produkt | Co zwrócić | Co zachować |
Element obliczeniowy Intel® NUC |
|
|
Element obudowy Intel® NUC |
|
|
Elementy montażowe Intel® NUC |
|
|
Element płyty głównej Intel® NUC |
|
|
Przestroga![]() | Firma Intel nie jest w stanie śledzić ani zwracać komponentów zainstalowanych przez użytkownika, w tym przedmiotów umieszczonych w pudełku podczas zwrotu. Usuń pamięć masową M.2 i moduły pamięci (jeśli dotyczy) z elementu obudowy Intel® NUC / elementu płyty głównej Intel® NUC przed wysłaniem jej do naszego centrum gwarancyjnego, z wyjątkiem wymienionych powyżej elementów. W stosownych przypadkach należy utworzyć kopię zapasową wszystkich aplikacji i danych. Firma Intel nie odpowiada za utratę danych zaistniałą w wyniku procesu gwarancyjnego. |
Elementy Intel® NUC wysyłane w ramach wymiany gwarancyjnej nie posiadają naklejki licencyjnej systemu Microsoft Windows*. Jeśli Twój zestaw Intel® NUC ma naklejkę licencyjną systemu Windows, zalecamy ostrożne odklejenie jej od obudowy. Możesz także wykonać jej zdjęcie do wykorzystania w przyszłości, przez przesłaniem produktu do firmy Intel w celu wymiany gwarancyjnej. Naklejki systemu Microsoft Windows nie są dostępne jako części zamienne.
Ogólne wytyczne
- Należy utworzyć kopie zapasowe wszystkich aplikacji i danych, w stosownych przypadkach. Firma Intel nie odpowiada za utratę danych podczas procesu gwarancyjnego.
- Aby uzyskać wskazówki dotyczące części i akcesoriów, które należy zachować, zapoznaj się z instrukcjami przesłanymi w wiadomości e-mail z potwierdzeniem. Firma Intel nie zatrzymuje żadnych części ani akcesoriów i nie może ich zwrócić.
- Zapisz numer sprawy RMA na zewnątrz pudełka i włóż do środka kopię wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
- Jednostki na wymianę mogą nie być wysyłane w oryginalnym opakowaniu detalicznym.
Wskazówki dotyczące pakowania
Jeśli masz oryginalne pudełko, w którym zakupiono produkt u sprzedawcy detalicznego, możesz użyć go do zwrócenia produktu:
- Jeśli oryginalne pudełko nie jest dostępne, owiń produkt z każdej strony w folię bąbelkową lub inny materiał amortyzujący, aby przedmioty w środku były ściśle dopasowanie i nie mogły się przesuwać.
- Spakuj pudełko detaliczne do solidnego pudła zewnętrznego, z co najmniej 5 cm foli bąbelkowej, luźnego wypełnienia piankowego lub podobnego materiału amortyzującego, aby przedmioty w środku były ściśle dopasowanie i nie mogły się przesuwać.
- Pudło zewnętrzne o odpowiedniej wielkości możesz nabyć na własny koszt w lokalnym punkcie wysyłki lub na poczcie.
Jeśli nie masz oryginalnego pudełka detalicznego:
- Zapakuj produkt w solidne pudło z wystarczającą ilością dodatkowego materiału pakowego, aby zapobiec przesuwaniu się produktu w trakcie transportu.
- Pudło do przesyłki o odpowiedniej wielkości możesz nabyć na własny koszt w lokalnym punkcie wysyłki lub na poczcie.
Jeśli zwracasz więcej niż jeden produkt, zabezpiecz każdy z nich odpowiednią ilością folii bąbelkowej, luźnym wypełnieniem piankowym lub innym materialnym amortyzującym, aby zapobiec przesuwaniu się produktów w trakcie transportu.
Podobny temat |
Sprawdź warunki gwarancji i złóż wniosek o pomoc techniczną w ramach gwarancji |