Informacje gwarancyjne dla produktów Intel® NUC Elementowych

Dokumentacja

Gwarancja i numer RMA

000055545

03-11-2020

Informacje na temat gwarancji specyficzne dla produktów Intel® NUC Elementowych znajdują się poniżej.

Kliknij temat lub temat, aby uzyskać szczegółowe informacje:

Ograniczone gwarancje

Intel oferuje trzy lata ograniczone gwarancje dotyczące Intel® NUC Element produktów zakupionych u autoryzowanych dystrybutorów firmy Intel®. Niniejsza gwarancja obejmuje wszystkie elementy sprzętowe znajdujące się w danym polu.

Wyświetl gwarancje
Trzyletni międzynarodowy (PDF)PDF icon
Rozmiar: 2,5 MB
Data: 2020 września
Trzyletni (angielski), Australia (PDF)PDF icon
Rozmiar: 89 KB
Data: 2020 września
UwagaPliki PDF wymagają programu Adobe Acrobat Reader*
Przed zwróceniem produktów wadliwych

Sprawdź, czy znasz numer aktywacji systemu Windows * w systemie operacyjnym (jeśli dotyczy).

Tabela zawiera informacje o tym, co należy zwrócić, oraz o tym, co Ci się z nim utrzymuje.

ProduktuWhato, aby powrócićCo zachować
Element obliczeniowy NUC
  • Zwróć tylko element COMPUTE NUC
  • Jeśli system jest wyposażony w pamięć masową EMMC, b podaje dane osobowe z elementu Intel NUC z EMMC pamięcią masową na inne nośniki pamięci masowej. Intel korzysta z Shredder danych opartych na oprogramowaniu, aby wymazać wszystkie dane z urządzenia magazynującego, które zwróciło elementy obliczeniowe firmy Intel. Dokumenty i pliki przechowywane na zwróconym urządzeniu zostaną utracone.
  • Zachowaj element obudowy NUC, element zestawu NUC lub obudowy innych firm
  • Przewód zasilający i urządzenia mocujące (jeśli dotyczy)
  • Zachowaj wszystkie zainstalowane komponenty (dysk M. 2, pamięć)
Element obudowy NUC
  • Zwraca tylko element obudowy NUC.
  • Zachowaj element COMPUTE NUC.
  • Zachowaj wszystkie zainstalowane komponenty (dysk M. 2)
  • Trzymaj elementy osprzętu dostępne w pudełku (wsporniki VESA i wkręty, transformator zasilający, przewód i wtyk).
Elementy zestawu NUC
  • Zwraca tylko element obudowy NUC.
  • Zachowaj element COMPUTE NUC.
  • Zachowaj wszystkie zainstalowane komponenty (sterownik M. 2).
Element płyty głównej NUC
  • Zwracanie tylko elementu płyty NUC
  • Zachowaj element COMPUTE NUC.
  • Zachowaj wszystkie zainstalowane komponenty (sterownik M. 2).

 

Ostrożność
Firma Intel nie jest w stanie śledzić ani zwracać komponentów zainstalowanych przez użytkownika, w tym elementów zawartych w tym polu przy zwrocie. O ile nie określono inaczej, wyjmij dysk pamięci masowej M. 2 i moduł pamięci (jeśli dotyczy) z elementu obudowy/płyty głównej Intel NUC, zanim wyślesz go do centrum gwarancyjnego. Jeśli to konieczne, wykonaj kopie zapasowe wszystkich aplikacji i danych. Firma Intel nie jest odpowiedzialna za utratę danych w trakcie procesu gwarancyjnego.

Elementy Intel NUC wysyłane jako zamiany gwarancyjne nie zawierają naklejki licencyjnej dla systemu Microsoft Windows *. Jeśli Twój Intel NUC posiada nalepkę licencyjną dla systemu Windows, zalecamy staranne rozcięcie obudowy. Przed zwróceniem się na firmę Intel z myślą o zapewnieniu gwarancji możesz zrobić zdjęcie na przyszłość. Kleje w systemie Microsoft Windows nie są dostępne jako produkty do realizacji.

Ogólne wytyczne
  • W razie potrzeby wykonaj kopię zapasową wszystkich aplikacji i danych. Firma Intel nie jest odpowiedzialna za jakiekolwiek utraty danych, które wystąpiły w trakcie procesu gwarancyjnego.
  • Aby uzyskać instrukcje na temat tego, które części i akcesoria należy zachować, należy zapoznać się z potwierdzeniem swojego adresu e-mail. Intel nie zachowuje żadnych części i akcesoriów i nie zwraca ich do Ciebie.
  • Wpisz numer przypadku autoryzacji zwrotu na zewnątrz pola i Umieść kopię potwierdzenia adresu e-mail.
  • Jednostki zamienne mogą nie być wysyłane do Ciebie w oryginalnym opakowaniu detalicznym.
Wytyczne dotyczące opakowań

Jeśli dysponujesz oryginalnym polem detalicznym, możesz użyć tego pola, aby zwrócić produkt:

  • Jeśli oryginalne pole nie jest dostępne, zawiń element na wszystkich stronach z zawijaniem pęcherzykowym lub podobnym materiałem do poduszki, aby zapewnić Snug dopasowany przy minimalnym ruchu.
  • Umieść opakowanie detaliczne w solidnym pudełku zewnętrznym, z co najmniej dwoma centymetrami na kości pęcherzykowe, luźnym pianką piany lub podobnym poduszą, aby zapewnić Snug dopasowany przy minimalnym ruchu.
  • Możesz uzyskać zewnętrzne pole o odpowiednim rozmiarze z lokalnego magazynu wysyłki lub z urzędu pocztowego na własny koszt.

Jeśli nie masz oryginalnego pola detalicznego:

  • Zapakuj produkt w mocne pudełko z wystarczającą ilością materiału opakowania, aby uniknąć zmiany w tranzycie.
  • Możesz wydostawać pole wysyłkowe o odpowiedniej wielkości z Twojego lokalnego magazynu z wysyłką lub z urzędu pocztowego na własny koszt.

Jeśli zwracasz więcej niż jeden element, Zabezpiecz każdy element za pomocą wystarczającego polewania na bąbelkach, pianki luźnej lub podobnego materiału do poduszki, aby zapobiec przesunięciu podczas przesyłania.

 

Temat pokrewny
Sprawdź swoje pokrycie w zakresie gwarancji i poproś o pomoc w zakresie gwarancji