Informacje dotyczące gwarancji na moduły i dyski Intel® Solid State Drive

Dokumentacja

Gwarancja i numer RMA

000055975

12-08-2021

Rejestracja dysku półprzewodnikowego Intel® lub pamięci Intel® Optane™ nie jest konieczna, aby otrzymać autoryzację zwrotu produktów (RMA).

Aby sprawdzić swoją gwarancję, patrz Gwarancje ograniczone pamięci i pamięci masowej.

Aby rozpocząć proces gwarancyjny, wykonaj poniższe instrukcje.

Kliknij lub odpowiedni temat, by uzyskać szczegółowe informacje:

pierwszej Sprawdź, czy dysk lub moduł półprzewodnikowy Intel są nadal objęte gwarancją
  1. Przejdź na stronę Informacje o gwarancji.
  2. sekcji Typ produktu wybierz Pamięć i pamięć masowa.
  3. Wprowadź unikatowy numer seryjny wymieniony na etykiecie: SN lub ISN (patrz poniższe przykładowe zdjęcia).
  4. Kliknij Sprawdź produkty.
  5. Jeśli produkt jest objęty gwarancją, kliknij Poproś o pomoc do wybranego produktu, aby rozpocząć proces RMA.
2. Podaj poniższe informacje, aby skorzystać z gwarancjiZbierz i podaj poniższe informacje o dysku półprzewodnikowym Intel® lub module pamięci Intel® Optane™:
  • Numer seryjny (SN lub ISN)
  • Numer SA
  • Dowód zakupu

Po zebraniu powyższych informacji przejdź do sekcji Informacje o gwarancji, aby wypełnić zgłoszenie.

Podsumowanie dysku w Narzędziu pamięci i przechowywania Intel® pokazuje numer SN i numer modelu. Sprawdź etykietę dysku w celu uzyskania numeru SA. Sprawdź poniższe przykłady etykiet, aby znaleźć numer seryjny i SA.

Inne pomocne informacje, które możesz podać we wniosku gwarancyjnym:Przykłady etykiet:
Etykieta modułu pamięci Intel® Optane™
Moduł pamięci
Etykiety dysków półprzewodnikowych
Intel Solid State Drive
Intel Solid State Drive
Intel Solid State Drive
3. Po przesłaniu wniosku RMAPo przesłaniu wniosku konsultant współpracuje z Tobą. Sprawdza, czy moduł pamięci lub dysk kwalifikuje się do wymiany na podstawie autoryzacji zwrotu materiałów (RMA). W przypadku kwalifikujących się produktów konsultant tworzy dla Ciebie zgłoszenie RMA i umieszcza numer RMA w wygenerowanej przez system wiadomości e-mail. W wiadomości e-mail znajdują się instrukcje dotyczące wysyłki w celu zwrotu dysku.

Dokładnie przeczytaj instrukcje wysyłki, aby dowiedzieć się, gdzie należy wysłać dysk półprzewodnikowy Intel® lub moduł pamięci Intel® Optane™.

  • Wysyłanie modułu pamięci Intel® Optane:

    W systemie Windows* wyłącz moduł pamięci Intel® Optane. Więcej informacji można znaleźć w Podręczniku użytkownika i instalacji pamięci Intel® Optane™. Jeśli moduł nie jest już widoczny w systemie operacyjnym i nie można go wyłączyć, wykonując kroki opisane w tym przewodniku:

    1. W BIOS-ie w sekcji Technologia pamięci Intel® Rapid znajdź i wybierz wpis modułu pamięci Intel® Optane™ w systemie.
    2. Wybierz Resetuj do trybu innego niż Optane lub Dekonkatenuj. Nie wybieraj Zachowaj dane użytkownika. Dostępne opcje są zależne od stanu dysku w systemie.
      Uwaga Skonsultuj się ze sprzedawcą płyty głównej w celu uzyskania instrukcji obsługi, aby znaleźć te ustawienia.
    3. Przed wysyłką usuń z dysku półprzewodnikowego SSD wszelkie uchwyty, kable i akcesoria. Nie możemy zwrócić tych przedmiotów.
  • Wysyłanie dysków półprzewodnikowych SSD:
    1. Przed wysyłką wykonaj kopię zapasową dysku półprzewodnikowego i usuń zawartość dysku.
    2. Przed wysyłką usuń z dysku półprzewodnikowego SSD wszelkie uchwyty, kable i akcesoria. Nie możemy zwrócić tych przedmiotów.
Podobne tematy
Narzędzie pamięci i przechowywania Intel®
Intel® SSD Firmware Update Tool
Społeczność pomocy technicznej dla dysków półprzewodnikowych