Informacje dotyczące gwarancji na moduły i dyski Intel® Solid State Drive

Dokumentacja

Gwarancja i numer RMA

000055975

06-05-2022

Rejestracja dysku półprzewodnikowego Intel® lub pamięci Intel® Optane™ nie jest konieczna, aby otrzymać autoryzację zwrotu produktów (RMA).

Aby sprawdzić warunki gwarancji, patrz Gwarancje ograniczone na pamięć i pamięć masową.

Aby rozpocząć proces gwarancyjny, wykonaj poniższe instrukcje.

Kliknij lub odpowiedni temat, by uzyskać szczegółowe informacje:

Zgromadź niezbędne informacje
  • Numer seryjny (SN lub ISN) i numer modelu
  • Numer SA
    • Numer SA znajduje się na etykiecie dysku.
  • Dowód zakupu

W przypadku złożenia zgłoszenia gwarancyjnego pomocne będą następujące informacje:

Przykłady etykiet:
Etykieta modułu pamięci Intel® Optane™
Moduł pamięci
Etykiety dysków półprzewodnikowych
Intel Solid State Drive
Intel Solid State Drive
Intel Solid State Drive
Sprawdź, czy Twój dysk SSD lub moduł Intel® jest nadal objęty gwarancją i złóż wniosek gwarancyjny
  1. Przejdź na stronę Informacje o gwarancji.
  2. W sekcji Typ produktu wybierz opcję, która najlepiej pasuje do posiadanego produktu              
Porada Wszystkie dyski i moduły oparte na technologii Intel® Optane™ mają w nazwie markę „Optane”.  Jeśli nie jest to zaznaczone w nazwie modelu, jest to dysk SSD oparty na technologii Intel® NAND.  Pomóż mi zidentyfikować mój dysk SSD
  1. Dyski półprzewodnikowe Intel® NAND
  2. Produkty Intel® Optane™
  1. Wprowadź unikatowy numer seryjny podany na etykiecie: SN lub ISN.
  2. Kliknij pozycję Sprawdź produkty.
  3. Jeśli produkt jest objęty gwarancją, kliknij pozycję Zgłoszenie pomocy technicznej dla wybranego produktu, aby rozpocząć proces RMA.
Czego można się spodziewać po przesłaniu zgłoszenia RMAPo przesłaniu wniosku konsultant współpracuje z Tobą. Sprawdza, czy moduł pamięci lub dysk kwalifikuje się do wymiany na podstawie autoryzacji zwrotu materiałów (RMA). W przypadku kwalifikujących się produktów konsultant tworzy dla Ciebie zgłoszenie RMA i umieszcza numer RMA w wygenerowanej przez system wiadomości e-mail. W wiadomości e-mail znajdują się instrukcje dotyczące wysyłki w celu zwrotu dysku.

Dokładnie przeczytaj instrukcje wysyłki, aby dowiedzieć się, gdzie należy wysłać dysk półprzewodnikowy Intel® lub moduł pamięci Intel® Optane™.

  • Wysyłanie dysków półprzewodnikowych SSD:
    1. Przed wysyłką wykonaj kopię zapasową dysku SSD i usuń jego zawartość.
    2. Przed wysyłką usuń z dysku SSD wszelkie uchwyty, kable i akcesoria. Nie możemy zwrócić tych przedmiotów.

 

  • Wysyłanie modułu pamięci Intel® Optane:

    W systemie Windows* wyłącz moduł pamięci Intel® Optane™. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Jak wyłączyć akcelerację systemu za pomocą pamięci Intel® Optane™. Jeśli moduł nie jest już widoczny w systemie operacyjnym i nie można go wyłączyć, wykonując kroki opisane w tym przewodniku:

    1. W systemie BIOS w sekcji Technologia Intel® Rapid Storage znajdź i wybierz wpis modułu pamięci Intel® Optane™ w systemie.
    2. Wybierz Resetuj do trybu innego niż Optane lub Dekonkatenuj. Nie wybieraj Zachowaj dane użytkownika. Dostępne opcje są zależne od stanu dysku w systemie.
      Uwaga Skonsultuj się ze sprzedawcą płyty głównej w celu uzyskania instrukcji dotyczących odszukiwania tych ustawień.
    3. Przed wysyłką usuń z dysku SSD wszelkie uchwyty, kable i akcesoria. Nie możemy zwrócić tych przedmiotów.

 

Podobne tematy
Intel® Memory and Storage Tool
Intel® SSD Firmware Update Tool