Informacje dotyczące gwarancji na moduły i dyski Intel® Solid State Drive
Rejestracja dysku półprzewodnikowego Intel® lub pamięci Intel® Optane™ nie jest konieczna, aby otrzymać autoryzację zwrotu produktów (RMA).
Aby sprawdzić warunki gwarancji, patrz Gwarancje ograniczone na pamięć i pamięć masową.
Aby rozpocząć proces gwarancyjny, wykonaj poniższe instrukcje.
Kliknij lub odpowiedni temat, by uzyskać szczegółowe informacje:
Zgromadź niezbędne informacje
- Numer seryjny (SN lub ISN) i numer modelu
- Można je znaleźć w podsumowaniu dysku w narzędziu Intel® Memory and Storage Tool oraz na etykiecie dysku
- Numer SA
- Numer SA znajduje się na etykiecie dysku.
- Dowód zakupu
W przypadku złożenia zgłoszenia gwarancyjnego pomocne będą następujące informacje:
- Opis objawów lub problemu
- Wykonane czynności związane z rozwiązywaniem problemów
Etykieta modułu pamięci Intel® Optane™ |
![]() |
Etykiety dysków półprzewodnikowych |
![]() |
![]() |
![]() |
Sprawdź, czy Twój dysk SSD lub moduł Intel® jest nadal objęty gwarancją i złóż wniosek gwarancyjny
- Przejdź na stronę Informacje o gwarancji.
- W sekcji Typ produktu wybierz opcję, która najlepiej pasuje do posiadanego produktu
Porada | Wszystkie dyski i moduły oparte na technologii Intel® Optane™ mają w nazwie markę „Optane”. Jeśli nie jest to zaznaczone w nazwie modelu, jest to dysk SSD oparty na technologii Intel® NAND. Pomóż mi zidentyfikować mój dysk SSD |
- Dyski półprzewodnikowe Intel® NAND
- Produkty Intel® Optane™
- Wprowadź unikatowy numer seryjny podany na etykiecie: SN lub ISN.
- Kliknij pozycję Sprawdź produkty.
- Jeśli produkt jest objęty gwarancją, kliknij pozycję Zgłoszenie pomocy technicznej dla wybranego produktu, aby rozpocząć proces RMA.
Czego można się spodziewać po przesłaniu zgłoszenia RMA
Po przesłaniu wniosku konsultant współpracuje z Tobą. Sprawdza, czy moduł pamięci lub dysk kwalifikuje się do wymiany na podstawie autoryzacji zwrotu materiałów (RMA). W przypadku kwalifikujących się produktów konsultant tworzy dla Ciebie zgłoszenie RMA i umieszcza numer RMA w wygenerowanej przez system wiadomości e-mail. W wiadomości e-mail znajdują się instrukcje dotyczące wysyłki w celu zwrotu dysku.Dokładnie przeczytaj instrukcje wysyłki, aby dowiedzieć się, gdzie należy wysłać dysk półprzewodnikowy Intel® lub moduł pamięci Intel® Optane™.
- Wysyłanie dysków półprzewodnikowych SSD:
- Przed wysyłką wykonaj kopię zapasową dysku SSD i usuń jego zawartość.
- Przed wysyłką usuń z dysku SSD wszelkie uchwyty, kable i akcesoria. Nie możemy zwrócić tych przedmiotów.
- Wysyłanie modułu pamięci Intel® Optane:
W systemie Windows* wyłącz moduł pamięci Intel® Optane™. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Jak wyłączyć akcelerację systemu za pomocą pamięci Intel® Optane™. Jeśli moduł nie jest już widoczny w systemie operacyjnym i nie można go wyłączyć, wykonując kroki opisane w tym przewodniku:
- W systemie BIOS w sekcji Technologia Intel® Rapid Storage znajdź i wybierz wpis modułu pamięci Intel® Optane™ w systemie.
- Wybierz Resetuj do trybu innego niż Optane lub Dekonkatenuj. Nie wybieraj Zachowaj dane użytkownika. Dostępne opcje są zależne od stanu dysku w systemie.
Uwaga Skonsultuj się ze sprzedawcą płyty głównej w celu uzyskania instrukcji dotyczących odszukiwania tych ustawień. - Przed wysyłką usuń z dysku SSD wszelkie uchwyty, kable i akcesoria. Nie możemy zwrócić tych przedmiotów.
Podobne tematy |
Intel® Memory and Storage Tool |
Intel® SSD Firmware Update Tool |