Usługi obsługi klienta firmy Intel w ramach działań globalnej reakcji na covid-19

Dokumentacja

Gwarancja i numer RMA

000056355

01-03-2021

Zaangażowanie firmy Intel w zakresie naszych klientów, pracowników i społeczności pozostaje silne. Odwiedź salon informacyjny firmy Intel, aby dowiedzieć się więcej o naszej korporacyjnej odpowiedzi na wiadomość o inspecie COVID-19.

Usługi wsparcia technicznego pomocy technicznej firmy Intel pozostają w pełni operacyjne.

Niektóre usługi w ramach obsługi klienta firmy Intel związane z obsługą klienta są obecnie objęte restrykcjami w poszczególnych krajach. szczegółowe informacje można znaleźć poniżej. Nie ma obecnie wpływu na nie wymienione geografiki.

Zastosowanie dalszych ograniczeń rządowych w poszczególnych krajach może mieć dodatkowy wpływ na proces gwarancyjny i zwiększenie czasu przejazdu. Aktywnie monitorujemy sytuację w celu dostosowania operacji, gdzie i/lub gdy jest to możliwe, i będziemy komunikować się bezpośrednio z naszymi klientami korzystającymi z gwarancji, gdy zostaną znane potencjalne opóźnienia.

Region Azji i Pacyfiku
FidżiOgraniczenia wysyłkowe w całym kraju wpływające na czas realizacji i dostawy produktu gwarancyjnego. Oczekiwane opóźnienia. Całkowity szacowany czas dostawy może potrwać do 7 dni roboczych
PolinezjaOgraniczenia wysyłkowe w całym kraju wpływające na dostawy produktu gwarancyjnego. Oczekiwane opóźnienia. Całkowity szacowany czas dostawy może potrwać do 7 dni roboczych.

Z dniem 20 grudnia 2020 r. czasowe zawieszenie obsługi do czasu powiadomienia wyekskredytowania produktów gwarancyjnych.

LaosOgraniczenia wysyłkowe w całym kraju wpływające na czas realizacji i dostawy produktu gwarancyjnego. Oczekiwane opóźnienia. Całkowity szacowany czas dostawy może potrwać do 7 dni roboczych.
MongoliaOgraniczenia wysyłkowe w całym kraju wpływające na czas realizacji i dostawy produktu gwarancyjnego. Oczekiwane opóźnienia. Całkowity szacowany czas dostawy może potrwać do 7 dni roboczych.
SamoaOgraniczenia wysyłkowe w całym kraju wpływające na czas realizacji i dostawy produktu gwarancyjnego. Oczekiwane opóźnienia. Całkowity szacowany czas dostawy może potrwać do 7 dni roboczych.
AustraliaOgraniczenia wysyłkowe w całym kraju wpływające na czas realizacji i dostawy produktu gwarancyjnego. Oczekiwane opóźnienia. Całkowity szacowany czas dostawy może potrwać do 7 dni roboczych.
Nowa ZelandiaOgraniczenia wysyłkowe w całym kraju wpływające na czas realizacji i dostawy produktu gwarancyjnego. Oczekiwane opóźnienia. Całkowity szacowany czas dostawy może potrwać do 7 dni roboczych.