Usługi pomocy technicznej firmy Intel w ramach działań globalnej reakcji na pandemię COVID-19

Dokumentacja

Gwarancja i numer RMA

000056355

01-07-2021

Zaangażowanie Intela w stosunku do naszych klientów, pracowników i społeczności nie maleje. Odwiedź salon informacyjny firmy Intel, aby dowiedzieć się więcej o naszej reakcji korporacyjnej na kryzys COVID-19.

Usługi pomocy technicznej działu obsługi klienta firmy Intel pozostają w pełni operacyjne.

Pomoc techniczna w zakresie programu Intel® Partner Alliance oraz członkostwa nadal jest udzielana, ale doświadczamy sporadycznych opóźnień, ponieważ niektórzy nasi pracownicy pomocy technicznej znajdują się w krajach dotkniętych pandemią. 

Niektóre usługi związane z gwarancjami produktów znalazły się pod wpływem ograniczeń lokalnych — szczegóły poniżej. Obecnie nie ma to wpływu na regiony, które nie są wymienione.

Jeśli rządy poszczególnych krajów wprowadzą dodatkowe ograniczenia lokalne, istnieje możliwość pojawienia się dodatkowego wpływu na wydłużenie czasu przetwarzania gwarancji i transportu. Aktywnie monitorujemy sytuację, aby dostosowywać działania tam, gdzie i kiedy jest to możliwe oraz bezpośrednio informujemy klientów korzystających z naszych gwarancji o potencjalnych znanych opóźnieniach.

Region Azji i Pacyfiku
Wietnam

Stan na dzień 21 czerwca 2021 r.:

Wszystkie dostawy do trzech firm w dystrykcie Cu Chi (Clover Vietnam i Hansae w strefie przemysłowej Tay Bac oraz Coats Phong Phu w dystrykcie Thu Duc) są obecnie zawieszone do odwołania.

Wszystkie dostawy do prowincji Bac Giang są obecnie zawieszone do odwołania.

Dostawy do następujących obszarów w miejscowości Ho Chi Minh City są obecnie zawieszone:

Izolowane obszary w okręgu An Lạc w dystrykcie Binh Tan.

Izolowane obszary w okręgu Tan Hiep w dystrykcie Hoc Mon

W pozostałych obszarach operacje biznesowe nie uległy zmianie.

Fidżi Ogólnokrajowe ograniczenia dostaw wpływają na możliwość odbioru i dostarczenia produktu objętego gwarancją. Spodziewane opóźnienia. Całkowity szacowany czas dostawy może zająć nawet 7 dni roboczych
Polinezja Francuska Ogólnokrajowe ograniczenia dostaw wpływają na możliwość odbioru i dostarczenia produktu objętego gwarancją. Spodziewane opóźnienia. Całkowity szacowany czas dostawy może zająć nawet 7 dni roboczych
Laos Ogólnokrajowe ograniczenia dotyczące transportu wpływające na możliwości odbioru i dostarczenia produktu objętego gwarancją. Spodziewane opóźnienia. Całkowity szacowany czas dostawy może zająć nawet 7 dni roboczych.
Mongolia Ogólnokrajowe ograniczenia dotyczące transportu wpływające na możliwości odbioru i dostarczenia produktu objętego gwarancją. Spodziewane opóźnienia. Całkowity szacowany czas dostawy może zająć nawet 7 dni roboczych.
Samoa Ogólnokrajowe ograniczenia dotyczące transportu wpływające na możliwości odbioru i dostarczenia produktu objętego gwarancją. Spodziewane opóźnienia. Całkowity szacowany czas dostawy może zająć nawet 7 dni roboczych.
Australia Ogólnokrajowe ograniczenia dotyczące transportu wpływające na możliwości odbioru i dostarczenia produktu objętego gwarancją. Spodziewane opóźnienia. Całkowity szacowany czas dostawy może zająć nawet 7 dni roboczych.
Nowa Zelandia

Ogólnokrajowe ograniczenia dotyczące transportu wpływające na możliwości odbioru i dostarczenia produktu objętego gwarancją. Spodziewane opóźnienia. Całkowity szacowany czas dostawy może zająć nawet 7 dni roboczych.

Kambodża Ogólnokrajowe ograniczenia dostaw wpływają na możliwość odbioru i dostarczenia produktu objętego gwarancją. Spodziewane opóźnienia. Całkowity szacowany czas dostawy może zająć nawet 7 dni roboczych.