Usługi pomocy technicznej firmy Intel w ramach działań globalnej reakcji na pandemię COVID-19
Zaangażowanie Intela w stosunku do naszych klientów, pracowników i społeczności nie maleje.
Usługi pomocy technicznej działu obsługi klienta firmy Intel są nadal dostępne. Jednak ze względu na wyzwania dotyczące personelu spowodowane pandemią COVID-19 czas odpowiadania na prośby telefoniczne, internetowe i na czacie może być dłuższy niż zwykle.
Pomoc dotycząca programu Intel® Partner Alliance i członkostwa w programie jest nadal dostępna. Jednak ze względu na wyzwania dotyczące personelu spowodowane pandemią COVID-19 czas odpowiadania na prośby telefoniczne, internetowe i na czacie może być dłuższy niż zwykle.
Niektóre usługi działu obsługi klienta firmy Intel dotyczące odbioru lub dostawy produktów objętych gwarancją są obecnie ograniczone ze względu na obostrzenia krajowe, których szczegóły można znaleźć poniżej. Kraje lub regiony, które nie zostały wymienione na liście, nie są obecnie objęte ograniczeniami, a pomoc techniczna jest udzielana zgodnie ze zwykłym czasem obsługi.
Jeśli rządy poszczególnych krajów wprowadzą dodatkowe ograniczenia lokalne, istnieje możliwość pojawienia się dodatkowego wpływu na wydłużenie czasu przetwarzania gwarancji i transportu. Aktywnie monitorujemy sytuację, aby dostosowywać działania tam, gdzie i kiedy jest to możliwe oraz bezpośrednio informujemy klientów korzystających z naszych gwarancji o potencjalnych znanych opóźnieniach.
Region Azji i Pacyfiku: aktualizacje są z 10 maja 2022 r. | |
Chiny | Od 2 maja 2022 r. usługi odbioru i dostawy FedEx nie są dostępne w całym kraju. W związku z tym usługa gwarancyjna została zawieszona. Wznowimy odbiór i dostawę, gdy pozwoli na to rząd ChRL. |
Wietnam | Przesyłki do Ho Chi Minh City zostały wznowione, jednak dostawy mogą być bardzo powolne w porównaniu z normalnymi, ponieważ nadal obowiązuje dystansowanie społeczne. Wysyłki do pozostałych części kraju są obsługiwane jak zwykle. |
Australia | Ogólnokrajowe ograniczenia dotyczące transportu wpływają na możliwości odbioru i dostarczenia produktów objętych gwarancją. Prosimy spodziewać się opóźnień. Całkowity szacowany czas oczekiwania na dostawę może wynieść do 8-11 dni roboczych. |
Kambodża Fidżi Polinezja Francuska Hongkong Laos Mongolia Samoa | Ogólnokrajowe ograniczenia dotyczące transportu wpływają na możliwości odbioru i dostarczenia produktów objętych gwarancją. Prosimy spodziewać się opóźnień. Całkowity szacowany czas oczekiwania na dostawę może wynieść do 7 dni roboczych. |
Nowa Zelandia | Ogólnokrajowe ograniczenia dotyczące transportu wpływają na możliwości odbioru i dostarczenia produktów objętych gwarancją. Całkowity szacowany czas oczekiwania na dostawę może wynieść do 7-11 dni roboczych w zależności od miasta. |
Brunei | Ogólnokrajowe ograniczenia dotyczące transportu wpływają na możliwości odbioru i dostarczenia produktów objętych gwarancją. Prosimy spodziewać się opóźnień. Całkowity szacunkowy czas dostawy może wynieść nawet 10 dni roboczych. |
Filipiny | Przesyłki do Cebu, odległych obszarów w Luzon, Visayas i Mindanao wymagają 3 dodatkowych dni przesyłki. Prosimy spodziewać się opóźnień. |
Podobne tematy |
Czy firma Intel zatrudnia nowych pracowników w czasie pandemii? |