Informacje dotyczące gwarancji na Intel® NUC Laptop kity

Dokumentacja

Gwarancja i numer RMA

000056533

06-05-2021

Informacje dotyczące gwarancji dotyczącej Intel® NUC Laptop znajdują się poniżej.

Kliknij lub temat, by uzyskać szczegółowe informacje:

Ograniczona gwarancja

Firma Intel oferuje ograniczoną gwarancję na Intel® NUC Laptop Kit produktów zakupionych u autoryzowanych® Intel®. Niniejsza gwarancja obejmuje wszystkie elementy sprzętowe zawarte w pudełku.

Zestawy Intel® NUC M15 do laptopów
Dotyczy kodów produktów do laptopów, począwszy od:

  • LAPBC
  • Bbc

1-letnia gwarancja baterii

Dwa lata international icon
Rozmiar: 3,17 MB
styczeń 2021 r.
Dwa lata Australii (wersja angielska)icon
Rozmiar: 92 KB
Data: styczeń 2021 r.

Zestawy Laptopów Intel® NUC 9 Extreme
Dotyczy kodów produktów do laptopów, począwszy od:

  • LAPQC
  • BQC
  • Cqc

Zestawy Intel® NUC M15 do laptopów
Dotyczy kodów produktów do laptopów, począwszy od:

  • CBC7A
  • CBC5A
Jednoroczny międzynarodowyicon
Rozmiar: 2,86 MB
Data: październik 2020 r.
Jednoroczna Australia (wersja angielska)icon
Rozmiar: 86 KB
Data: październik 2020 r.
UwagaPliki PDF wymagają programu Adobe Reader*.

 

Uwagi dotyczące gwarancji wentylatora systemu

Producenci obudów mogą projektować obudowy dla Intel® NUC Laptop, które obejmują pasywne rozwiązania chłodzące. W celu dostosowania tego typu obudowy niektórzy producenci obudowy lub integratorzy usuwają wentylator lub w inny sposób wbudowaną produkt. W takich przypadkach producent i integrator obudowy ponosi odpowiedzialność za zapewnienie odpowiedniego chłodzenia zmodyfikowanego systemu w celu spełnienia limitów środowiskowych określonych w dokumentacji technicznej produktu firmy Intel. Brak odpowiedniego chłodzenia zestawu Intel NUC Laptop w niestandardowych obudowach unieważnia gwarancję na produkt firmy Intel.

Intel® NUC Laptop nie są zalecane do użytku z pasywnymi rozwiązaniami chłodzenia, a producenci obudowy i integratorzy są w pełni odpowiedzialni za ryzyko dokonywania takich modyfikacji. W przypadku wystąpienia problemów z systemem, który został w ten sposób zmodyfikowany, skontaktuj się z producentem systemu w celu zasięgu gwarancji.

Przed zwrotem wadliwych produktów

Upewnij się, że znasz numer aktywacji systemu operacyjnego Windows* (jeśli dotyczy).

W tabeli opisano, co zwrócić, a co zachować ze sobie.

ProduktuCo zwrócićCo warto zachować
Intel® NUC Laptop (SKU L9/L10)

(Te produkty mają pamięć, dysk i dla systemu L10 już zainstalowany system operacyjny. Poszczególnych komponentów nie można wymieniać oddzielnie.)

Jeśli zestaw Laptop Intel NUC został wstępnie zainstalowany z pamięcią ową i pamięcią masową:

  • Zwróć cały system, w tym pamięć operacyjny i pamięć masową.

Jeśli Intel NUC Laptop Kit zainstalowano wstępnie z pamięcią masową; zainstalowano moduły pamięci:

  • Usuń i zachowaj moduły pamięci.
  • Zwróć system z pamięcią masową.

Jeśli Intel NUC Laptop Kit zainstalowano wstępnie z pamięcią; zainstalowana pamięć masowa:

  • Usuń i przechowuj pamięć masową.
  • Zwróć system z modułami pamięci.

Uwaga na temat baterii:

  • Baterie Li-Ion i produkty, które je zawierają, są wyłącznie oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami międzynarodowych i lokalnych przepisów dotyczących transportu, wymagających odpowiedniego pakowania, oznakowania, dokumentacji itp. do transportu. Aby móc wysyłać baterie Li-Ion, osoby fizyczne muszą zostać przeszkolone i/lub korzystać z certyfikowanego dostawcy transportu materiałów chemocznych. Jeśli procedury te nie są przestrzegane, może na ciebie na zostać naniesienie surowego mandatu lub kara.
  • W przypadku wyłudzenia produktu lub zdarzenia egzekucyjnego, w celu niezbędnych działań należy niezwłocznie skontaktować się z przedstawicielem wewnętrznego przedstawiciela ds. materiałów niezbędnych do przechowywania materiałów lub z certyfikowanym dostawcą transportu materiałowego. W razie potrzeby skontaktuj się z miejscem zakupu.
  • Uwaga:uszkodzone baterie są uważane za bezpieczne i wymagają specjalnego transportu i pakowania.
  • Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Informacje na temat wysyłki Intel® NUC Laptop baterii.
  • Przechowuj zainstalowane komponenty (modernizacje modułów pamięci i wszelkie dodatkowe dyski SSD).
  • Akcesoria należy przechowywać w zestawie (zasilacz i dokumentacja).

Intel® NUC Laptop (SKU L6/L7)

(Te produkty nie są wysyłane z już zainstalowaną pamięcią, napędem lub systemem operacyjnym.

Uwaga:SKU L7 zalutował pamięć)

Jeśli zwracasz kości Intel NUC Laptop Kit (zainstalowano zarówno pamięć, jak i pamięć masową):

  • Przed zwróceniem systemu usuń i przechowuj moduły pamięci i pamięć masową.

Uwaga na temat baterii:

  • Baterie Li-Ion i produkty, które je zawierają, są wyłącznie oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami międzynarodowych i lokalnych przepisów dotyczących transportu, wymagających odpowiedniego pakowania, oznakowania, dokumentacji itp. do transportu. Aby móc wysyłać baterie Li-Ion, osoby fizyczne muszą zostać przeszkolone i/lub korzystać z certyfikowanego dostawcy transportu materiałów chemocznych. Jeśli procedury te nie są przestrzegane, może na ciebie na zostać naniesienie surowego mandatu lub kara.
  • W przypadku wyłudzenia produktu lub zdarzenia egzekucyjnego, w celu niezbędnych działań należy niezwłocznie skontaktować się z przedstawicielem wewnętrznego przedstawiciela ds. materiałów niezbędnych do przechowywania materiałów lub z certyfikowanym dostawcą transportu materiałowego. W razie potrzeby skontaktuj się z miejscem zakupu.
  • Uwaga:uszkodzone baterie są uważane za bezpieczne i wymagają specjalnego transportu i pakowania.
  • Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Informacje na temat wysyłki Intel® NUC Laptop baterii.
  • Przechowuj wszystkie zainstalowane komponenty (moduły pamięci, dyski SSD, bezprzewodowe karty sieciowe).
  • Zachowaj akcesoria w zestawie (zasilacz i dokumentacja)
Ostrożność
Firma Intel nie jest w stanie śledzić ani zwracać zainstalowanych przez użytkownika komponentów, w tym elementów dołączonych do pudełka po powrocie. O ile nie określono inaczej powyżej, usuń wszystkie dyski i pamięć z zestawu Intel NUC Laptop przed wysłaniem jej do naszego Centrum gwarancyjnego. W stosownych przypadkach pamiętaj o kopii zapasowej wszystkich aplikacji i danych. Firma Intel nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty danych powstałe w trakcie procesu gwarancyjnego.

Intel NUC Laptop w ramach wymiany w ramach gwarancji nie zawierają nalepki licencyjnej systemu Microsoft Windows*. Jeśli Twój Intel NUC Laptop Kit naklejkę na licencję systemu Windows, zalecamy starannie zdjąć obudowę. Przed zwróceniem go do firmy Intel w celu wymiany gwarancyjnej można zrobić zdjęcie go na przyszłość. Nalepki z systemem Microsoft Windows nie są dostępne jako elementy realizacji zamówienia.

Porozmawiaj ze swoim dystrybutorem w kwestii pytań dotyczących kredytową.

Ogólne wytyczne
  • Numer seryjny i numer SA (podzesienie) są wymagane do złożenia wniosku o gwarancję. W przypadku gdyby nie numer seryjny i numer SA, gwarancja może zostać odrzucona.
  • Zapasową kopię danych osobistych z komputera Intel NUC Laptop Kit na inny nośnik danych. Firma Intel używa narzędzia do usuwania wszystkich danych z urządzenia pamięci masowej zwracanych Intel NUC Laptop Kit. Dokumenty i pliki przechowywane na zwróconym urządzeniu zostaną utracone.
  • Instrukcje dotyczące części i akcesoriów, które należy przechowywać przy sobie, można znaleźć w wiadomości e-mail z potwierdzeniem. Firma Intel nie zachowuje żadnych części i akcesoriów i nie może zwrócić ich do Ciebie.
  • Wpisz numer obudowy RMA na zewnętrznej stronie pudełka i dołączyć kopię potwierdzenia e-mail.
Baterie Wyekseruj baterie
  • Nie wysyłaj podejrzewanego uszkodzenia baterii. niezależnie od tego, czy Intel NUC Laptop Kit, czy samodzielnie. Wśród oznak uszkodzenia baterii można m.in.
  • Jeśli nie możesz wysłać karty sieciowej firmy Intel do działu obsługi klienta Intel NUC Laptop Kit firmy Intel, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Intel, aby uzyskać pomoc w tym przypadku.
  • Szczegółowe informacje na temat wysyłki Intel NUC Laptop Kit baterii.
Wskazówki dotyczące pakowania
  • Jeśli posiadasz oryginalne pudełko do sprzedaży detalicznej, możesz użyć tego pudełka, by zwrócić produkt:
    • Jeśli oryginalne wkładki pudełka nie są dostępne, odwzoruj element ze wszystkich stron za pomocą dymku lub podobnego materiału, aby zapewnić dopasowanie do minimalnej ilości ruchu.
    • Pakuj pudełko do sprzedaży detalicznej w solidne pudełko z co najmniej dwoma calami dymku, luźnym wypełnieniem lub podobnymi efektami, aby zapewnić dopasowanie przy minimalnym ruchu.
    • Możesz kupić pudełko o odpowiednim rozmiarze z lokalnej wysyłki lub na pocztę, na własny koszt.
  • Jeśli nie posiadasz oryginalnego pudełka do sprzedaży detalicznej:
    • Zapakuj produkt w solidne pudełko z wystarczającą ilość dodatkowego opakowania, aby produkt nie przesiądł się do transportu.
    • Możesz kupić pudełko o odpowiednim rozmiarze z lokalnej lokalizacji wysyłkowej lub poczty, na własny koszt.
  • Jeśli zwracasz więcej niż jeden produkt, chroń każdy produkt za pomocą wystarczającej ilości dymków, luźnego wypełnienia lub podobnego materiału, aby zapobiec przesuwaniu się produktów podczas transportu.
    • Prosimy o przestrzeganie obowiązujących przepisów dotyczących bezpiecznego transportu baterii i baterii li-ion.
Podobne tematy
Sprawdź warunki gwarancji i zwąć zgłoszenie gwarancyjne
Zidentyfikuj swój Intel® NUC Laptop Kit