Informacje o gwarancji na laptopy Intel® NUC Laptop
Zapoznaj się z poniższymi szczegółowymi informacjami dotyczącymi gwarancji na laptopy Intel® NUC Laptop.
Kliknij lub odpowiedni temat, by uzyskać szczegółowe informacje:
Gwarancje ograniczone
Firma Intel oferuje ograniczoną gwarancję na produkty Intel® NUC Laptop zakupione u autoryzowanych dystrybutorów Intel®. Niniejsza gwarancja obejmuje wszystkie elementy sprzętowe zawarte w pudełku.
Zestawy laptopów Intel® NUC X15 — LAPKC71F, LAPKC71E, LAPKC51E Zestawy laptopów Intel® NUC M15 — LAPBC710, LAPBC510
Element laptopa Intel® NUC P14E
Roczna gwarancja na baterię | Dwuletnia międzynarodowa (angielski) ![]() Rozmiar: 127 KB Data: wrzesień 2021 r. | Dwuletnia dla Australii (angielski) ![]() Rozmiar: 93 KB Data: wrzesień 2021 r. |
Zestawy Intel® NUC 9 Extreme Laptop Kit
Zestawy laptopów Intel® NUC M15 — LAPBC710, LAPBC510
| Roczna międzynarodowa ![]() Rozmiar: 2,86 MB Data: październik 2020 r. | Roczna dla Australii (angielski) ![]() Rozmiar: 86 KB Data: październik 2020 r. |
Uwaga | Do obsługi plików PDF wymagany jest program Adobe Acrobat Reader*. |
Istotne kwestie dotyczące gwarancji na wentylatory systemu
Producenci obudów mogą projektować obudowy do laptopów Intel® NUC Laptop, które zawierają pasywne rozwiązania chłodzenia. Aby pomieścić te niestandardowe rodzaje obudowy niektórzy producenci obudów lub integratorzy usuwają wentylator, lub w inny sposób osadzają produkt. W takich przypadkach do obowiązków producenta obudowy i integratora należy zapewnienie odpowiedniego poziomu chłodzenia w zmienionym systemie, tak, aby spełniał on limity środowiskowe, określone w dokumentacji technicznej produktów Intel®. Niewystarczająca moc chłodzenia laptopów Intel® NUC Laptop w niestandardowych obudowach spowoduje utratę gwarancji na produkt Intel®.
W przypadku laptopów Intel® NUC Laptop nie zaleca się stosowania pasywnych rozwiązań chłodzenia, a producenci obudów i integratorzy ponoszą pełną odpowiedzialność za ryzyka związane z wprowadzaniem takich zmian. Jeśli masz problemy z systemem zmienionym w ten sposób, skontaktuj się z producentem systemu w celu uzyskania informacji o ochronie gwarancyjnej.
Zanim zwrócisz wadliwe produkty
Upewnij się, że znasz numer aktywacji systemu operacyjnego Windows* (jeśli dotyczy).
W tabeli opisano które elementy należy zwracać, a które zachowywać.
Produkt | Co zwrócić | Co zachować |
Zestawy Intel® NUC Laptop Kit (Kody produktów L9/L10) (Te produkty mają już zainstalowaną pamięć, dysk, a w przypadku systemu L10 także system operacyjny. Poszczególne komponenty nie są wymieniane oddzielnie). | W przypadku zestawu Intel® NUC Laptop Kit ze wstępnie zainstalowaną pamięcią i pamięcią masową:
W przypadku zestawu Intel® NUC Laptop Kit ze wstępnie zainstalowaną pamięcią masową, w którym moduły pamięci zostały zainstalowane przez użytkownika:
W przypadku zestawu Intel® NUC Laptop Kit ze wstępnie zainstalowaną pamięcią, w którym pamięć masowa została zainstalowana przez użytkownika:
Baterie — informacja
|
|
Zestawy Intel® NUC Laptop Kit (kody produktu L6/L7) Uwaga: produkty o kodzie L7 mają wlutowaną pamięć) | Jeśli klient zwraca zestaw Intel® NUC Laptop Kit bez dodatkowych elementów (klient zainstalował pamięć i pamięć masową):
Baterie — informacja
|
|
Element do laptopów Intel® NUC Laptop Element (kody produktu L4) (Te produkty nie są wysyłane z zainstalowanym elementem obliczeniowym Intel®, dyskiem ani system operacyjnym) Uwaga: procesor, pamięć i karta WIP znajdują się w elemencie obliczeniowym Intel® NUC) | W przypadku zwrotu elementu Intel® NUC Laptop Element bez dodatkowych elementów (użytkownik zainstalował element obliczeniowy Intel® NUC i pamięć masową):
Baterie — informacja
|
|
Przestroga![]() | Firma Intel nie jest w stanie śledzić ani zwracać komponentów zainstalowanych przez użytkownika, w tym przedmiotów umieszczonych w pudełku podczas zwrotu. Usuń wszystkie moduły pamięci i dyski z laptopa Intel® NUC Laptop przed wysyłaniem go do naszego centrum gwarancji, z wyjątkiem wymienionych powyżej elementów. W stosownych przypadkach należy utworzyć kopię zapasową wszystkich aplikacji i danych. Firma Intel nie odpowiada za utratę danych zaistniałą w wyniku procesu gwarancyjnego. |
Laptopy Intel® NUC Laptop wysyłane w ramach wymiany gwarancyjnej nie posiadają naklejki licencyjnej systemu Microsoft Windows*. Jeśli Twój laptop Intel® NUC Laptop ma naklejkę licencyjną systemu Windows, zalecamy ostrożne odklejenie jej od obudowy. Możesz także wykonać jej zdjęcie do wykorzystania w przyszłości, przez przesłaniem produktu do firmy Intel w celu wymiany gwarancyjnej. Naklejki systemu Microsoft Windows nie są dostępne jako części zamienne.
Porozmawiaj ze swoim dystrybutorem w razie jakichkolwiek pytań dotyczących kredytu.
Ogólne wytyczne
- Numer seryjny i numer SA (podzespołu) są wymagane do zgłoszenia gwarancyjnego. Bez numeru seryjnego i numeru SA gwarancja może zostać odrzucona.
- Sporządź kopię zapasową swoich danych osobistych z laptopa Intel® NUC Laptop na innym nośniku pamięci masowej. Firma Intel korzysta z oprogramowania do niszczenia danych, aby usunąć wszelkie dane z urządzenia pamięci masowej zwracanego laptopa Intel® NUC Laptop. Dokumenty i pliki przechowywane na zwróconym urządzeniu zostaną utracone.
- Aby uzyskać wskazówki dotyczące części i akcesoriów, które należy zachować, zapoznaj się z instrukcjami przesłanymi w wiadomości e-mail z potwierdzeniem. Firma Intel nie zatrzymuje żadnych części ani akcesoriów i nie może ich zwrócić.
- Zapisz numer sprawy RMA na zewnątrz pudełka i włóż do środka kopię wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
Wysyłka baterii litowych
- Nie wysyłaj baterii litowej (oddzielnie lub wewnątrz laptopa Intel® NUC Laptop), jeśli przypuszczasz, że jest uszkodzona. Oznaki wskazujące na uszkodzenie baterii to: wybrzuszenia, wyciekający elektrolit, ślady dymu, zwęglenie materiału itp.
- Skontaktuj się z działem pomocy technicznej firmy Intel, jeśli w takim przypadku nie możesz wysłać zestawu Intel® NUC Laptop Kit.
- Aby uzyskać szczegółowe informacje zapoznaj się z Informacjami o wysyłce baterii z zestawu Intel® NUC Laptop Kit.
Wskazówki dotyczące pakowania
- Jeśli masz oryginalne pudełko, w którym zakupiono produkt u sprzedawcy detalicznego, możesz użyć go do zwrócenia produktu:
- Jeśli oryginalne pudełko nie jest dostępne, owiń produkt z każdej strony w folię bąbelkową lub inny materiał amortyzujący, aby przedmioty w środku były ściśle dopasowanie i nie mogły się przesuwać.
- Spakuj pudełko detaliczne do solidnego pudła zewnętrznego, z co najmniej 5 cm foli bąbelkowej, luźnego wypełnienia piankowego lub podobnego materiału amortyzującego, aby przedmioty w środku były ściśle dopasowanie i nie mogły się przesuwać.
- Pudło zewnętrzne o odpowiedniej wielkości możesz nabyć na własny koszt w lokalnym miejscu wysyłki lub na poczcie.
- Jeśli nie masz oryginalnego pudełka detalicznego:
- Zapakuj produkt w solidne pudło z wystarczającą ilością dodatkowego materiału pakowego, aby zapobiec przesuwaniu się produktu w trakcie transportu.
- Pudło do wysyłki o odpowiedniej wielkości możesz nabyć na własny koszt w lokalnym miejscu wysyłki lub na poczcie.
- Jeśli zwracasz więcej niż jeden produkt, zabezpiecz każdy z nich odpowiednią ilością folii bąbelkowej, luźnym wypełnieniem piankowym lub innym materialnym amortyzującym, aby zapobiec przesuwaniu się produktów w trakcie transportu.
- Postępuj zgodnie z odpowiednimi przepisami dotyczącymi bezpiecznego transportu baterii litowo-jonowych.
Podobne tematy |
Sprawdź warunki gwarancji i złóż wniosek o pomoc techniczną w ramach gwarancji |
Identyfikacja zestawu Intel® NUC Laptop Kit |
Identyfikacja elementu Intel® NUC Laptop Element |