Identyfikator artykułu: 000056571 Typ materiałów: Rozwiązywanie problemów Ostatnia zmiana: 23-07-2021

Jak rozwiązać błąd z kodem: 9100 podczas wysyłania wiadomości e-mail testowej z Intel® RAID Web Console 3 (RWC3)

Środowisko

Intel® RAID Web Console 3

BUILT IN - ARTICLE INTRO SECOND COMPONENT
Podsumowanie

Wyjaśnia możliwe powody, dla których kod błędu: 9100 jest wyświetlany podczas wysyłania e-maila testowego z Intel® RAID Web Console 3 (RWC3).

Opis

Podczas konfiguracji serwera poczty e-mail dla testu Intel® RAID Web Console 3 (RWC3) kod błędu: 9100 jest wyświetlany podczas wysyłania testowej wiadomości e-mail.

 

Rozwiazanie

Błąd z kodem: 9100 oznacza, Intel® RAID Web Console 3 (RWC3) nie może wysłać testowej wiadomości e-mail przy użyciu skonfigurowanego serwera poczty.

  • Sprawdź ustawienia serwera poczty RWC3 i upewnij się, że informacje na Twoim serwerze pocztowym zostały wprowadzone prawidłowo.
  • RWC3 nie obsługuje serwerów poczty, które wymagają protokołu TLS/SMTP (takich jak Gmail SMTP). Upewnij się, że serwer pocztowy, który chcesz użyć, nie wymaga protokołu TLS/ZDJĘCIA.
  • Alternatywnie można użyć komunikacji smtp pomiędzy RWC3 a Twoim serwerem poczty e-mail, który wymaga protokołu TLS/ZDJĘCIA.

 

Zastrzeżenie

1

Publikowanie treści i wykorzystanie zawartości tej witryny podlega Regulaminowi witryny Intel.com.

Materiały zawarte na tej stronie są tłumaczeniem z języka angielskiego, wykonanym częściowo przez człowieka, a częściowo automatycznie. Materiały te są udostępnione dla Twojej wygody i należy je traktować jedynie jako ogólne źródło informacji. Nie ma jednak gwarancji, że są one kompletne bądź poprawne. Jeśli istnieje jakakolwiek rozbieżność między wersją angielską tej strony a jej tłumaczeniem, wersja angielska jest wersją obowiązującą i ma rozstrzygające znaczenie. Wyświetl anglojęzyczną wersję tej strony.