Przewidziałem następujące informacje o sterowniku Intel® & asystenta pomocy technicznej (Intel® DSA) rozwiązywać problemy i nie widzę mojego problemu. Następny krok?

Dokumentacja

Rozwiązywanie problemów

000056654

02-11-2020

UwagaAsystent pomocy technicznej Intel® & (Intel® DSA) może wykrywać i oferować uaktualnienia dla wielu sterowników i oprogramowania, które są dostępne w Centrum pobierania, ale mogą być wyposażone w produkty firmy Intel, które nie są obsługiwane przez to narzędzie. Zanim skorzystasz z Intel® DSA, zapoznaj się z podaną stroną , aby upewnić się, że Twój produkt jest zgodny z Intel® DSA.

Raportowanie problemów z asystentem wsparcia technicznego & sterownika firmy Intel® (Intel® DSA)

  • Użyj opcji wydawanie opinii u dołu większości stron pomocy technicznej firmy Intel.
  • Prześlij pytanie za pośrednictwem witryny społeczności Intel .

Porady, dzięki którym możemy nam pomóc w ulepszeniu narzędzia i rozwiązywaniu problemów:

  • Podaj określone informacje o typie systemu, systemie operacyjnym, przeglądarce i dokładnych szczegółach dotyczących problemu.
  • Wszystkie pliki IDSA znalezione pod adresem C:\ProgramData\Intel\DSA i dostarczą mu plik zip do agenta przypadku lub Dołącz na forum na forach, aby deweloperzy nie wykorzystali tego problemu.
  • Uwzględnij zrzuty błędów.

Resetowanie lub ponowne wycofywanie sterowników do poprzedniej wersji

Możesz dowiedzieć się, jak przywrócić poprzednią wersję sterownika.

Tematy pokrewne
Asystent pomocy technicznej dla sterownika Intel® & – często zadawane pytania
Jak rozwiązać problemy z funkcjonalnością dla Asystenta wsparcia technicznego & Intel® Driver (Intel® DSA)?
Jak rozwiązać komunikaty o błędach Intel® DSA asystenta wsparcia & sterownika firmy Intel®?