Przeglądałem pytania dotyczące rozwiązywania problemów Intel® Driver & Support Assistant i nadal potrzebuję pomocy. Do gdzie mogę się udać?

Dokumentacja

Rozwiązywanie problemów

000056654

27-04-2022

UwagaChociaż Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA) potrafi wykrywać i oferować aktualizacje dla wielu sterowników i oprogramowania dostępnych w Centrum pobierania, jednak produkt Intel®, który nie jest obsługiwany przez to narzędzie. Przed rozpoczęciem korzystania z Intel® DSA zapoznaj się z tą stroną , aby upewnić się, że produkt jest zgodny z Intel® DSA.

Zgłaszanie problemów z Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA)

Wskazówki dotyczące przekazywania nam pomocnej informacji zwrotnej w celu ulepszenia narzędzia i rozwiązywania problemów:

  • Podaj szczegółowe informacje na temat typu systemu, systemu operacyjnego, przeglądarki i dokładnych informacji na ten temat.
  • Zip wszystkie foldery 3 IDSA znajdujące się na stronie C:\ProgramData\Intel\DSA i podaj plik zip do agenta sprawy lub dołącz do wpisu społeczności dla programistów, aby zakorzenić przyczynę problemu.
    • Czasami folder ProgramData jest ukryty folder, więc jeśli użytkownik nie może zobaczyć folderu, pomów mu w zmianie ustawień, aby wyświetlić wszystkie ukryte pliki.
      1. Dla Win7: w Menedżerze plików wybierz pozycję Organizuj, folder i opcje wyszukiwania, kliknij Zakładka Wyświetl w ustawieniach zaawansowanych i upewnij się, że przycisk radial jest oznaczony dla Wyświetl ukryte pliki, foldery i sterowniki.
      2. Dla Win8, 10 i 11: W Eksploratorze plików wybierz zakładkę Wyświetl w górnej części strony i zaznacz pole dla ukrytych elementów , które mają być wyświetlane.
  • Dołącz zrzuty ekranu z błędu.
  • Pamiętaj o włączeniu oprogramowania antywirusowego lub złośliwego oprogramowania, ponieważ może to nie pozwolić Intel® DSA na poprawne działanie.
Powiązane tematy
Intel® Driver & Support Assistant – często zadawane pytania
Typowe powody, dla których Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA) nie znajduje sprzętu
Czy w przypadku instalacji niestandardowych sterowników innych firm istnieje link do witryn pomocy technicznej innych producentów komputerów?
Gdzie mogę znaleźć najnowsze typowe problemy z Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA)?
Jak rozwiązać komunikaty o błędach za pomocą Intel® Driver & Support Assistant w przeglądarce Microsoft Edge*?
Jak rozwiązać problemy z Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA)?
Co robić dalej, gdy pojawia się błąd podczas próby instalacji sterownika z Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA)?
Co robić, gdy pojawia się błąd informujący, że Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA) jest zablokowane