Przeglądałem pytania dotyczące rozwiązywania problemów Intel® Driver & Support Assistant i nadal potrzebuję pomocy. Do gdzie mogę się udać?
Uwaga | Chociaż Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA) potrafi wykrywać i oferować aktualizacje dla wielu sterowników i oprogramowania dostępnych w Centrum pobierania, jednak produkt Intel®, który nie jest obsługiwany przez to narzędzie. Przed rozpoczęciem korzystania z Intel® DSA zapoznaj się z tą stroną , aby upewnić się, że produkt jest zgodny z Intel® DSA. |
Zgłaszanie problemów z Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA)
- Wpisz słowa kluczowe dotyczące Twojego problemu w polu pomocy technicznej firmy Intel® na stronie głównej pomocy technicznej firmy Intel , aby znaleźć pomocne artykuły firmy Intel.
- Prześlij pytanie za pośrednictwem strony społeczności firmy Intel .
Wskazówki dotyczące przekazywania nam pomocnej informacji zwrotnej w celu ulepszenia narzędzia i rozwiązywania problemów:
- Podaj szczegółowe informacje na temat typu systemu, systemu operacyjnego, przeglądarki i dokładnych informacji na ten temat.
- Zip wszystkie foldery 3 IDSA znajdujące się na stronie C:\ProgramData\Intel\DSA i podaj plik zip do agenta sprawy lub dołącz do wpisu społeczności dla programistów, aby zakorzenić przyczynę problemu.
- Czasami folder ProgramData jest ukryty folder, więc jeśli użytkownik nie może zobaczyć folderu, pomów mu w zmianie ustawień, aby wyświetlić wszystkie ukryte pliki.
- Dla Win7: w Menedżerze plików wybierz pozycję Organizuj, folder i opcje wyszukiwania, kliknij Zakładka Wyświetl w ustawieniach zaawansowanych i upewnij się, że przycisk radial jest oznaczony dla Wyświetl ukryte pliki, foldery i sterowniki.
- Dla Win8, 10 i 11: W Eksploratorze plików wybierz zakładkę Wyświetl w górnej części strony i zaznacz pole dla ukrytych elementów , które mają być wyświetlane.
- Czasami folder ProgramData jest ukryty folder, więc jeśli użytkownik nie może zobaczyć folderu, pomów mu w zmianie ustawień, aby wyświetlić wszystkie ukryte pliki.
- Dołącz zrzuty ekranu z błędu.
- Pamiętaj o włączeniu oprogramowania antywirusowego lub złośliwego oprogramowania, ponieważ może to nie pozwolić Intel® DSA na poprawne działanie.