Opis kodu błędu 0xA00906B3 i etapy mające na celu rozwiązanie tego problemu.
Następujący kod błędu został otrzymany podczas zarządzania urządzeniem z pamięcią Intel® Optane™: 0xA00906B3.
Usługa technologii Intel® Rapid Storge (Intel® RST) przestała reagować.
Uwaga |
|
Kroki, które należy rozwiązać:
W niektórych przypadkach ponowne uruchomienie systemu rozwiązało ten problem, zaleca się najpierw spróbować tego problemu. Jeśli to nie rozwiąże problemu, zapoznaj się z poniższymi instrukcjami.
Uruchom ponownie usługę RstMwRpc:
- Wyszukaj aplikację Usługi dla systemu Windows (otwórz menu Windows i wpisz usługi).
- Wybierz aplikację Usługi.
- Naciśnij przycisk Tak, jeśli pojawi się wyskakujące okienko kontroli konta użytkownika.
- Ponownie uruchomić usługi, wykonując poniższe czynności:
- Zlokalizuj usługę RstMwRpc.
- Kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz Uruchom ponownie z menu.
- Jeśli błąd nie ustępuje, wyłącz przyspieszenie i odinstaluj aplikację.
- Po restarcie zainstaluj aplikację ponownie i włącz przyspieszenie.
Jeśli błąd nie ustępuje lub potrzebna jest dodatkowa pomoc, skontaktuj się z obsługą klienta w sekcji Pamięć operacyjna i masowa.