Błąd podczas instalacji aplikacji Intel® ze sklepu Microsoft® Store

Nasi klienci potwierdzili, że rozwiązanie to usuwa usterkę z tymi zmiennymi środowiskowymi.

Wiedza

Instalacja i konfiguracja

000057375

24-03-2021

Co widzisz?

Podczas pobierania plików Intel® software ze sklepu Microsoft® Store wystąpił jeden z następujących problemów:

  • Komunikat o błędzie
  • Aplikacja nie pobiera ani nie mówi, że oczekuje na pobranie

Środowiska:

W przypadku niektórych działów IT zasady grupowe mogą uniemożliwiać pobieranie aplikacji ze sklepu Microsoft Store.


Jak to naprawić:

Jeśli podczas pobierania aplikacji ze sklepu Microsoft® Store zostaną napotkane jakiekolwiek błędy, zalecamy kontakt z działem pomocy technicznej firmy Microsoft®. Jeśli nie masz dostępu do kontaktowania się ze sklepem Microsoft® Store, skontaktuj się ze swoim administratorem sieci.

Działy IT mogą zdecydować się na skonfigurowanie prywatnego sklepu z zatwierdzonymi aplikacjami. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz następujące informacje:


Przyczyna i więcej informacji:

Sterowniki grafiki Intel® wersji 26.20.100.6618 i nowsze są sterownikami DCH (Declarative Componentized Hardware) systemu Windows. W przeciwieństwie do poprzednich sterowników, Intel® Graphics Control Panel i Intel® Graphics Command Center nie są pakietami sterowników. Należy je pobrać i zainstalować oddzielnie ze sklepu Microsoft® Store, w celu spełnienia wymagań uniwersalnej platformy Windows (UWP) firmy Microsoft.

Powiązany temat
Często zadawane pytania dotyczące sterowników DCH grafiki® Intel® dla systemu Windows*

Wszystkie publikowane treści i korzystanie z nich na tej stronie podlegają Intel.com Regulaminie.