Informacje o gwarancji na produkty Intel® RAID i produkty pamięci masowej

Dokumentacja

Gwarancja i numer RMA

000058121

29-09-2021

Warunki gwarancji

Warunki gwarancji na produkty Intel® RAID lub produkty pamięci masowej znajdziesz w kategorii produktów serwerowych.

 

Identyfikowanie numeru seryjnego i numeru części

Numer seryjny i numer części (znany również jako PBA) są wymagane do zgłoszenia gwarancyjnego. Te numery są podane na kontrolerze. Wybierz konstrukcję, aby zobaczyć przykłady:

Kliknij lub odpowiedni temat, by uzyskać szczegółowe informacje:

Dodatkowa karta PCIe* (rodzina RSxxx)

Położenie etykiety może się różnić w zależności od modelu. W poniższym przykładzie:

  • Numer seryjny: STMD72900172
  • Numer części: J40748-202

przykładowy obraz

Moduły Mezzanine (rodzina RMSxxx)

Położenie etykiety może się różnić w zależności od modelu. W poniższym przykładzie:

  • Numer seryjny: DZJC43200050
  • Numer części: H24094-203

przykładowy obraz

Jeśli moduł Intel® RAID jest zainstalowany na serwerowej płycie głównej Intel® lub w systemie serwerowym Intel® z chipsetem Intel® 62X lub nowszym, te informacje można również sprawdzić w konsoli internetowej BMC.

  1. Zaloguj się do konsoli internetowej BMC.
  2. Przejdź do menu System -> Informacje FRUwybierz Moduł SAS z menu rozwijanego.
    przykładowy obraz

 

Sprawdzanie warunków gwarancji i uzyskiwanie pomocy w ramach gwarancji

  1. Otwórz stronę pomocy technicznej w ramach gwarancji.
  2. Wybierz opcję Inny produkt Intel jako typ produktu.
  3. Wprowadź numer seryjnynumer części produktu.

 

Podobne tematy
Film wyjaśniający zasady udzielania gwarancji przez dział pomocy technicznej dla klientów firmy Intel
Często zadawane pytania dotyczące usług gwarancyjnych
Potrzebujesz pomocy w zakresie produktów Intel® RAID?