Informacje o gwarancji na produkty Intel® RAID i produkty pamięci masowej
Warunki gwarancji
Warunki gwarancji na produkty Intel® RAID lub produkty pamięci masowej znajdziesz w kategorii produktów serwerowych.
Identyfikowanie numeru seryjnego i numeru części
Numer seryjny i numer części (znany również jako PBA) są wymagane do zgłoszenia gwarancyjnego. Te numery są podane na kontrolerze. Wybierz konstrukcję, aby zobaczyć przykłady:
Kliknij lub odpowiedni temat, by uzyskać szczegółowe informacje:
Dodatkowa karta PCIe* (rodzina RSxxx)
Położenie etykiety może się różnić w zależności od modelu. W poniższym przykładzie:
- Numer seryjny: STMD72900172
- Numer części: J40748-202
Moduły Mezzanine (rodzina RMSxxx)
Położenie etykiety może się różnić w zależności od modelu. W poniższym przykładzie:
- Numer seryjny: DZJC43200050
- Numer części: H24094-203
Jeśli moduł Intel® RAID jest zainstalowany na serwerowej płycie głównej Intel® lub w systemie serwerowym Intel® z chipsetem Intel® 62X lub nowszym, te informacje można również sprawdzić w konsoli internetowej BMC.
- Zaloguj się do konsoli internetowej BMC.
- Przejdź do menu System -> Informacje FRU i wybierz Moduł SAS z menu rozwijanego.
Sprawdzanie warunków gwarancji i uzyskiwanie pomocy w ramach gwarancji
- Otwórz stronę pomocy technicznej w ramach gwarancji.
- Wybierz opcję Inny produkt Intel jako typ produktu.
- Wprowadź numer seryjny i numer części produktu.
Podobny temat |
Potrzebujesz pomocy w zakresie produktów Intel® RAID? |