Instrukcje dodawania nowego pracownika do konta w Intel® Partner Alliance
- Przycisk Dodaj kontakt nie znajduje się na stronie internetowej Intel® Partner Alliance.
- Nie można dodać kontaktów
Istnieją dwa sposoby dodawania kontaktu lub pracownika do istniejącego konta Intel® Partner Alliance.
- Pracownicy mogą się zarejestrować samodzielnie odwiedzającIntel® Partner Alliance Strona
- Kliknij przycisk Dołącz teraz i postępuj zgodnie z instrukcjami.
- Edytenci Partnerów mogą również dodawać pracowników do konta. Zapoznaj się z instrukcjami poniżej.
Krok 1
Zaloguj się na stronie Intel® Partner Alliance.
Kliknij link do profilu firmy .
Na stronie Profil firmy kliknij link Zarządzaj personelem .
Krok 2
W polu Zarządzanie pracownikami musisz najpierw wyszukać adres pracownika , który chcesz dodać. Ma to na celu unikanie podwójnych wpisów.
Jeśli użytkownik nie jest jeszcze zarejestrowany, wyświetlony zostanie przycisk "Zaproś użytkownika ".
Krok 3
Po wypełnieniu formularza "Zaproś użytkownika " na adres nowego kontaktu otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o ukończenie procesu rejestracji.
Uwaga |
Adres e-mail zawiera rejestrację, która wygaśnie po 24 godzinach ze względów bezpieczeństwa. |
Jeśli wystąpił błąd: "Lista indeksów poza granicami: 0 podczas dodawania kontaktu", skontaktuj się z Działem obsługi klienta firmy Intel i przekaż zrzut ekranu z błędu.