Instrukcje dodawania nowego pracownika do konta w Intel® Partner Alliance
- Przycisk Dodaj kontakt nie znajduje się na stronie internetowej Intel® Partner Alliance.
- Nie można dodać kontaktów
- Osoba kontaktowa musi być podana jako osoba otrzymująca nagrodę, aby Administrator Partnera musiał wymienić je w swoim imieniu
- Kto zatwierdza osoby kontaktowe dodane do konta?
- Gdzie mogę zatwierdzić osoby kontaktowe w celu dodania konta Intel Partner Alliance?
- Czy mogę wysyłać do moich pracowników zaproszenia zbiorcze Intel® Partner Alliance?
Istnieją dwa sposoby na dodanie osoby kontaktowej/pracownika do istniejącego konta Intel® Partner Alliance.
- Pracownicy mogą się zarejestrować samodzielnie odwiedzającIntel® Partner Alliance Strona
- Kliknij przycisk Dołącz teraz i postępuj zgodnie z instrukcjami.
- Edytenci Partnerów mogą również dodawać pracowników do konta. Zapoznaj się z instrukcjami poniżej.
Krok 1
Zaloguj się na stronie Intel® Partner Alliance.
Kliknij link do profilu firmy .
Na stronie Profil firmy kliknij link Zarządzaj personelem .
Krok 2
W polu Zarządzanie pracownikami musisz najpierw wyszukać adres pracownika , który chcesz dodać. Ma to na celu unikanie podwójnych wpisów.
Jeśli użytkownik nie jest jeszcze zarejestrowany, wyświetlony zostanie przycisk "Zaproś użytkownika ".
Krok 3
Po wypełnieniu formularza "Zaproś użytkownika " na adres nowego kontaktu otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o ukończenie procesu rejestracji.
Po przesłaniu rejestracji przez kontakt do istniejącego konta Intel Partner Alliance zespół firmy Intel zgłosi go do zatwierdzenia w ciągu 3 dni roboczych. Po pomyślnym dodaniu kontaktu Admini Partnerów otrzymają wiadomość e-mail z tematem Nowy użytkownik dodany do konta Intel® Partner Alliance.
Uwaga |
|
Jeśli wystąpił indeks listy błędów poza granicami: 0 podczas dodawania kontaktu, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Intel i przekaż zrzut ekranu z błędu.