Rozwiązywanie problemów ze sklepem Microsoft Store*

Dokumentacja

Rozwiązywanie problemów

000058992

28-10-2021

Jeśli masz problemy z pobraniem Intel® software ze sklepu Microsoft Store*, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami dotyczącymi rozwiązywania problemów.

Spróbuj wykonać wszystkie czynności rozwiązywania problemów dostarczone przez firmę Microsoft.

Firma Microsoft dysponuje przewodnikiem po rozwiązywaniu problemów, w którym szczegółowo opisuje kroki w celu rozwiązywania problemów ze sklepem Microsoft Store. Zanim przejdziesz do kolejnego kroku w tym przewodniku, wykonaj wszystkie czynności opisane w przewodniku firmy Microsoft.

Resetuj sklep Microsoft Store

Aby zresetować sklep Microsoft Store i jego pamięć podręczną, wykonaj następujące kroki:

  1. Kliknij Start..
  2. Wpisz cmd,a następnie kliknij prawym przyciskiem myszy Wiersz poleceń i kliknij Uruchom jako administrator.
  3. Wpisz lub wklej wsreset.exe i naciśnij klawisz Enter. Ukończenie tej czynności może potrwać kilka minut. Sklep Microsoft store powinien zostać załadowany po tym zakończeniu.
  4. Jeśli pobieranie nie działa od razu, zresetuj komputer, klikając Start > Power > Uruchom ponownie, a następnie przetestuj ponownie.

Upewnij się, że czas i data urządzenia są poprawne

Nieprawidłowe ustawienia czasu i daty uniemożliwiają poprawne działanie sklepu Microsoft Store. Aby dostosować czas i datę na komputerze, kliknij prawym przyciskiem myszy zegar w prawym dolnym rogu paska zadań, a następnie kliknij Dostosuj datę/czas. Tam możesz upewnić się, że czas i data komputera są prawidłowo ustawione, a także strefa czasowa. Jeśli rzeczy nie są ustawione prawidłowo, ale Twoja maszyna ma włączoną funkcję Set Time automatycznie przełączania, może być konieczne wyłączenie tego przełącznika podczas rozwiązywania problemu.

Usuń wszelkie aplikacje zabezpieczeń lub zapory.

Niektóre aplikacje zabezpieczeń innych firm, takie jak pakiety z programem "firewall", mogą spowodować problemy ze Sklepem Windows i jego możliwością pobierania aplikacji. Jeśli korzystasz z aplikacji zabezpieczającej innej firmy, spróbuj całkowicie odinstalować aplikację i inne programy zainstalowane przez tę aplikację, uruchom ponownie komputer i sprawdź, czy to rozwiązuje ten problem.

Zarejestruj ponownie sklep Microsoft Store

Aby ponownie zarejestrować sklep Microsoft Store:

  1. Kliknij prawym przyciskiem myszy Start.
  2. Kliknij Windows PowerShell (Administrator).
  3. Kopii następujące polecenie w całości, a następnie Wklej go do Wiersz polecenia PowerShell I Naciśnij Wprowadź:
    & {$manifest = (Get-AppxPackage Microsoft.WindowsStore).InstallLocation + '\AppxManifest.xml' ; Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $manifest}
  4. Jeśli pobieranie nie działa od razu po wpisaniu tego polecenia i naciśnięciu klawisza Enter, zresetuj komputer, klikając Start > Power > Uruchom ponownie, a następnie przetestuj ponownie.

Jeśli wszystkie z powyższych opcji rozwiązywania problemów zostały sprawdzone i nadal nie możesz zainstalować oprogramowania Intel® ze sklepu Microsoft Store, użyj linku Kontakt z pomocą techniczną na niebieskim banerze poniżej.

Powiązane tematy
Aktualizacja centrum sterowania Intel® Killer w Sklepie Microsoft
Instalacja lub aktualizacja centrum sterowania Intel® Killer™