Identyfikator artykułu: 000059006 Typ materiałów: Informacje o produkcie i dokumentacja Ostatnia zmiana: 23-01-2023

W jaki sposób mogę zapewnić moim pracownikom uprawnienie do skorzystania z gwarancji?

BUILT IN - ARTICLE INTRO SECOND COMPONENT
Podsumowanie

Szybkie kroki dla Administratorów Partnerów w celu przypisania pracownikom roli gwarancyjnej

Opis
  • Jak mogę zezwolić moim pracownikom na umieszczanie roszczeń gwarancyjnych w imieniu naszej firmy?
  • Czy możemy użyć ogólnego/grupowego adresu e-mail, aby przesłać zgłoszenia dotyczące wymiany gwarancyjnej (AWR) w rozszerzonej gwarancji?
Rozwiazanie

Zgłoszenie gwarancyjne jest wymagane, zanim pracownicy będą mogli złożyć wniosek o wymianę rozszerzonej gwarancji (AWR) online bez konieczności rozwiązywania problemów.

Jedynie Admini Partnerów mogą przypisywać rolę wniosku o gwarancję innym pracownikom.  Zapoznaj się z instrukcjami poniżej.
Uwzględnienie zmian w Centrum pomocy technicznej online może zająć nawet jeden dzień roboczy.

  • Uwzględnienie zmian w Centrum pomocy technicznej online można uwzględnić nawet jeden dzień roboczy
  • Edytenci Administratora Partnera i jego delegaci nie potrzebują roli osoby proszącej o gwarancję; jest już wbudowany w uprawnienia administratora.
  • Ta rola jest dostępna tylko dla kont Gold.Titanium.  (AWR nie jest dostępny dla kont Uczestników).
  • Rola ta nie jest dostępna dla następujących ról partnerskich, którzy nie kwalifikują się do AWR: FPGA, niezależny dostawca oprogramowania (ISV), gość
Uwaga
  • Nie można wykorzystać firmowych wiadomości e-mail generycznych/grupowych do przesyłania zgłoszeń wymiany w rozszerzonej gwarancji.  Na przykład: RMA@intel.com
  • Jedynie osoby fizyczne posiadające własny adres e-mail mogą przesyłać roszczenia gwarancyjne.
  • Osoba, której należy przypisać funkcję żądania gwarancyjnego, musi już pełnić funkcję Pracownika konta Intel® Partner Alliance.  Jeśli nowa osoba nie istnieje w systemie Intel, postępuj zgodnie z instrukcjami w jaki sposób dodać kontakt do konta Intel Partner Alliance , zanim przejdziesz dalej:

 

Instrukcje dotyczące dostarczenia uprawnienia do zgłoszenia gwarancyjnego (jedynie dla Administratorów Partnerów)

KROK 1
Zaloguj się na stronie Intel® Partner Alliance .

KROK 2
Kliknij link Profil firmy .
Click on the Company Profile link

 

KROK 3
Kliknij Obowiązki, a następnie kliknij Zarządzaj personelem.
Wybierz imię i nazwisko pracownika.
Select the employee name

KROK 4
Wybierz pole "Rola wniosku o gwarancję" w sekcji Dostęp.
Select the box for Warranty Requestor Role under Access

Zastrzeżenie

1

Publikowanie treści i wykorzystanie zawartości tej witryny podlega Regulaminowi witryny Intel.com.

Materiały zawarte na tej stronie są tłumaczeniem z języka angielskiego, wykonanym częściowo przez człowieka, a częściowo automatycznie. Materiały te są udostępnione dla Twojej wygody i należy je traktować jedynie jako ogólne źródło informacji. Nie ma jednak gwarancji, że są one kompletne bądź poprawne. Jeśli istnieje jakakolwiek rozbieżność między wersją angielską tej strony a jej tłumaczeniem, wersja angielska jest wersją obowiązującą i ma rozstrzygające znaczenie. Wyświetl anglojęzyczną wersję tej strony.