Szybkie kroki dla Administratorów Partnerów w celu przypisania pracownikom roli gwarancyjnej
- Jak mogę zezwolić moim pracownikom na umieszczanie roszczeń gwarancyjnych w imieniu naszej firmy?
- Czy możemy użyć ogólnego/grupowego adresu e-mail, aby przesłać zgłoszenia dotyczące wymiany gwarancyjnej (AWR) w rozszerzonej gwarancji?
Zgłoszenie gwarancyjne jest wymagane, zanim pracownicy będą mogli złożyć wniosek o wymianę rozszerzonej gwarancji (AWR) online bez konieczności rozwiązywania problemów.
Jedynie Admini Partnerów mogą przypisywać rolę wniosku o gwarancję innym pracownikom. Zapoznaj się z instrukcjami poniżej.
Uwzględnienie zmian w Centrum pomocy technicznej online może zająć nawet jeden dzień roboczy.
- Uwzględnienie zmian w Centrum pomocy technicznej online można uwzględnić nawet jeden dzień roboczy
- Edytenci Administratora Partnera i jego delegaci nie potrzebują roli osoby proszącej o gwarancję; jest już wbudowany w uprawnienia administratora.
- Ta rola jest dostępna tylko dla kont Gold.Titanium. (AWR nie jest dostępny dla kont Uczestników).
- Rola ta nie jest dostępna dla następujących ról partnerskich, którzy nie kwalifikują się do AWR: FPGA, niezależny dostawca oprogramowania (ISV), gość
Uwaga |
|
Instrukcje dotyczące dostarczenia uprawnienia do zgłoszenia gwarancyjnego (jedynie dla Administratorów Partnerów)
KROK 1
Zaloguj się na stronie Intel® Partner Alliance .
KROK 2
Kliknij link Profil firmy .
KROK 3
Kliknij Obowiązki, a następnie kliknij Zarządzaj personelem.
Wybierz imię i nazwisko pracownika.
KROK 4
Wybierz pole "Rola wniosku o gwarancję" w sekcji Dostęp.