Szybkie kroki dla Administratorów Partnerów w celu przypisania roli gwarancyjnej dla Intel® Partner Alliance.
Jak mogę zezwolić moim pracownikom na umieszczanie roszczeń gwarancyjnych w imieniu naszej firmy?
Jedynie Admini Partnerów mogą przypisywać rolę wniosku o gwarancję innym pracownikom.
Umożliwi to twoim pracownikom przesyłanie wniosków o wymianę rozszerzonej gwarancji (AWR) online bez konieczności rozwiązywania problemów.
Uwzględnienie zmian w Centrum pomocy technicznej online może zająć nawet jeden dzień roboczy.
- Jest on dostępny wyłącznie dla Administratorów Partnerów Gold/Titanium w spełnianych kryteriach ról partnerów IPA.
- Edytenci Administratora Partnera i jego delegaci nie potrzebują roli osoby proszącej o gwarancję; jest już wbudowany w uprawnienia administratora.
- Rola ta nie jest dostępna dla kont Uczestników, którzy nie kwalifikują się do uzyskania AWR.
- Rola ta nie jest dostępna dla następujących ról partnerskich, którzy nie kwalifikują się do AWR: FPGA, niezależny dostawca oprogramowania (ISV), gość
Uwaga |
|
KROK 1
Zaloguj się na stronie Intel® Partner Alliance .
KROK 2
Kliknij link Profil firmy .
KROK 3
Kliknij Obowiązki, a następnie kliknij Personel zarządzania.
Wybierz imię i nazwisko pracownika.
KROK 4
Wybierz pole "Rola wniosku o gwarancję" w sekcji Dostęp.