Typowe powody, dla których Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA) nie znajduje sprzętu

Dokumentacja

Rozwiązywanie problemów

000059599

22-10-2021

UwagaChociaż Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA) jest w stanie wykryć i zaoferować aktualizacje dla wielu sterowników i oprogramowania dostępnych w Centrum pobierania. Możesz mieć produkt Intel® nieobsługiwany przez to narzędzie. Przed rozpoczęciem korzystania z Intel® DSA zapoznaj się z tą stroną, aby upewnić się, że produkt jest zgodny z Intel® DSA.

Oto niektóre z głównych powodów, dla których Intel® Driver & Support Assistant nie znajduje sprzętu:

  1. Masz starszy komponent.
  2. Twój komponent został wycofany z produkcji lub nie jest obsługiwany.
  3. Posiadasz komponent, który nie jest wyprodukowany przez firmę Intel.
  4. Wstępnie zainstalowany sterownik karty graficznej przez producenta komputera.
  5. Komponentu nie ma w naszej bazie danych.
UwagaAplikacja ta jest obsługiwana przez przeglądarki Chrome*, Firefox* lub Edge* (wersja 44.17763/18.17763 lub nowsza) w systemach Windows* 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows® 10 i Windows 11. Intel® Driver & Support Assistant powinna działać w systemie Windows Vista*, ale nie weryfikujemy tego systemu operacyjnego.

 

Powiązane tematy
Intel® Driver & Support Assistant – często zadawane pytania
Jak rozwiązać komunikaty o błędach Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA)?
Zapoznałem się z tymi pytaniami dotyczącymi rozwiązywania problemów dotyczących Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA) i nie widzę mojego problemu. Jaki jest mój następny krok?
Czy w przypadku instalacji niestandardowych sterowników innych firm istnieje link do witryn pomocy technicznej innych producentów komputerów?
Gdzie mogę znaleźć najnowsze typowe problemy z Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA)?
Jak rozwiązać komunikaty o błędach za pomocą Intel® Driver & Support Assistant w przeglądarce Microsoft Edge*?
Jak rozwiązać problemy z Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA)?