Identyfikator artykułu: 000059898 Typ materiałów: Komunikaty o błędach Ostatnia zmiana: 09-08-2021

Jak rozwiązać błędy za pomocą Intel® Driver & Support Assistant przeglądarce Microsoft Edge*?

BUILT IN - ARTICLE INTRO SECOND COMPONENT
Podsumowanie

Zawiera krok po kroku, aby rozwiązać błędy dla Intel® Driver & Support Assistant, zwłaszcza podczas pracy w Microsoft Edge*

Opis

Co mogę zrobić, gdy otrzymam komunikat o błędzie w programie Microsoft Edge* podczas korzystania Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA)?

Rozdzielczość

Jeśli otrzymasz komunikat o błędzie, który próbuje wyświetlić Intel® Driver & Support Assistant Microsoft Edge*, spróbuj wykonać następujące czynności rozwiązywania problemów:

  1. Upewnij się, że korzystasz z narzędzia Edge* (wersja 44.17763/18.17763 lub nowsza). Tutaj możesz sprawdzić swoją wersję oprogramowania Edge*.
  2. Wpisz informacje o: flagi w pasku adresu URL przeglądarki i naciśnij klawisz Enter.
  3. Upewnij się, że opcja Zezwalaj na pętlihost jest zaznaczona.
  4. Nawet jeśli jest zaznaczone, czasami przełączanie pola wyboru może spowodować Intel® Driver & Support Assistant ponownie. Aby przełączać:
    1. Nie zezwalaj na loop loophost .
    2. Zamknij krawędź.
    3. Otwórz brzeg ponownie.
    4. Zaznacz Zezwalaj na pętli hosta localhost.
    5. Zamknij i otwórz Brzeg.
    6. Uruchom Intel® Driver & Support Assistant.

Zastrzeżenie

1

Publikowanie treści i wykorzystanie zawartości tej witryny podlega Regulaminowi witryny Intel.com.

Materiały zawarte na tej stronie są tłumaczeniem z języka angielskiego, wykonanym częściowo przez człowieka, a częściowo automatycznie. Materiały te są udostępnione dla Twojej wygody i należy je traktować jedynie jako ogólne źródło informacji. Nie ma jednak gwarancji, że są one kompletne bądź poprawne. Jeśli istnieje jakakolwiek rozbieżność między wersją angielską tej strony a jej tłumaczeniem, wersja angielska jest wersją obowiązującą i ma rozstrzygające znaczenie. Wyświetl anglojęzyczną wersję tej strony.