Identyfikator artykułu: 000060014 Typ materiałów: Komunikaty o błędach Ostatnia zmiana: 09-08-2021

Co zrobić, gdy otrzymam komunikat o błędzie podczas próby zainstalowania sterownika z Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA)

BUILT IN - ARTICLE INTRO SECOND COMPONENT
Podsumowanie

Użyj linku do artykułu, który jest najbardziej powiązany z Typem Błędu dla Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA).

Opis

Kiedy otrzymam komunikat o błędzie podczas próby zainstalowania sterownika z Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA), jakie działania mogę podjąć?

Rozdzielczość
UwagaChociaż Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA) mogą wykrywać i oferować aktualizacje dla wielu sterowników i oprogramowania dostępnych w Centrumpobierania, możesz mieć produkt Intel, który nie jest obsługiwany przez to narzędzie. Przed rozpoczęciem korzystania z Intel® DSA sprawdź tę stronę, aby upewnić się, że Twój produkt jest Intel® DSA.

Sprawdź następujące artykuły dotyczące komunikatów o błędzie. Jeśli nie możesz znaleźć komunikatu o błędzie, który Cię odwiedza, zawiadom nas za pomocą przycisku Daj opinię, który w większości przypadków znajduje się na dole strony Pomoc techniczna firmy Intel.

Zastrzeżenie

1

Publikowanie treści i wykorzystanie zawartości tej witryny podlega Regulaminowi witryny Intel.com.

Materiały zawarte na tej stronie są tłumaczeniem z języka angielskiego, wykonanym częściowo przez człowieka, a częściowo automatycznie. Materiały te są udostępnione dla Twojej wygody i należy je traktować jedynie jako ogólne źródło informacji. Nie ma jednak gwarancji, że są one kompletne bądź poprawne. Jeśli istnieje jakakolwiek rozbieżność między wersją angielską tej strony a jej tłumaczeniem, wersja angielska jest wersją obowiązującą i ma rozstrzygające znaczenie. Wyświetl anglojęzyczną wersję tej strony.