Zmiany w zakresie Usługi pomocy technicznej dla dysków NAND SSD podczas transformacji do Solidigm™
Działalność Intel NAND Solid State Drive została nabyta przez markę Solidigm™. Szczegółowe informacje można znaleźć w Intel Newsroom.
Firma Solidigm zobowiązuje się do zapewnienia pomocy technicznej i gwarancji dla wszystkich klientów NAND SSD w trakcie transformacji. Firma Intel będzie nadal oferować obsługę klienta dla Solidigm w ramach Umów o świadczenie usług przejściowych (TSA). W krótkim czasie to podejście ułatwi płynne przejście z minimalnymi zakłóceniami dla działalności. W dłuższej perspektywie oczekuje się od Solidigm zaprojektowania systemów, narzędzi i procesów w celu zastąpienia usług firmy Intel. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Pomocą techniczną.
Obsługa techniczna: Wszystkie aktualne oferty dla pomocy technicznej pozostają bez zmian.
Obsługa gwarancji: Prosimy zwrócić uwagę na poniższe zmiany dotyczące obsługi gwarancji:
- Stworzenie przypadku gwarancyjnego dla dysku NAND SSD interaktywnie przez portal lub agenta nie umożliwi łączenia z innymi produktami Intel.
- Wiele dysków SSD NAND można połączyć w tym samym przypadku gwarancyjnym.
- Wszystkie inne produkty Intel można połączyć w oddzielnym przypadku gwarancyjnym.
- Dla każdego dysku NAND SSD należy złożyć osobne żądanie zwrotu. Dokumentacja wysyłkowa (np. AWB, faktura handlowa) i opakowanie muszą być przygotowane oddzielnie (np. nie można łączyć dysków NAND SSD i innych produktów Intel w jednym pudełku.)
- Prosimy zapoznać się z instrukcjami wysyłki dla dysków NAND SSD (w tym nazwą ATN dla adresu zwrotu), aby zapobiec opóźnieniom.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Pomocą techniczną.
Podobne tematy |
Często zadawane pytania dotyczące pomocy technicznej SSD NAND (FAQ) |
Intel Newsroom: Intel sprzedaje działalność w zakresie dysków SSD oraz zakład Dalian firmie SK hynix |