Opisuje technologie ray tracingu w technologii Intel® Arc™.
Czym jest Ray Tracing? Jak to działa w firmie Intel® Arc™?
Uwaga | Nawet jeśli gra obecnie obsługuje Ray-Tracing na kartach graficznych innych producentów, producent gier nadal będzie musiał dodać obsługę tej funkcji w Intel® Arc™. |
Ray tracing to technika renderowania, która może przynieść niewiarygodnie realistyczne efekty świetlne. Zasadniczo algorytm może prześledzić ścieżkę światła, a następnie symulować sposób, w jaki światło wchodzi w interakcje z wirtualnymi obiektami, które ostatecznie trafia w świat generowany komputerowo.
Aby użytkownicy grafiki Intel® Arc mogli korzystać z zalet Ray Tracingu, twórca gier lub aplikacji musi zintegrować wsparcie dla tej funkcji w swoim projekcie.
Grafika Intel® Arc jest wyposażona w jednostki do ray tracingu na poziomie sprzętowym, które mają poprawić wydajność tego algorytmu. W tym celu każdy programista gier lub aplikacji, który chce skorzystać z tej funkcji, będzie musiał ją zintegrować za pomocą interfejsów API DirectX 12 lub Vulkan firmy Microsoft.