Identyfikator artykułu: 000090081 Typ materiałów: Informacje o produkcie i dokumentacja Ostatnia zmiana: 12-10-2022

Czym jest ray tracing i jak działa technologia Intel® Arc™?

BUILT IN - ARTICLE INTRO SECOND COMPONENT
Podsumowanie

Opisuje technologie ray tracingu w technologii Intel® Arc™.

Opis

Czym jest Ray Tracing? Jak to działa w firmie Intel® Arc™?

Rozwiazanie
UwagaNawet jeśli gra obecnie obsługuje Ray-Tracing na kartach graficznych innych producentów, producent gier nadal będzie musiał dodać obsługę tej funkcji w Intel® Arc™.

Ray tracing to technika renderowania, która może przynieść niewiarygodnie realistyczne efekty świetlne. Zasadniczo algorytm może prześledzić ścieżkę światła, a następnie symulować sposób, w jaki światło wchodzi w interakcje z wirtualnymi obiektami, które ostatecznie trafia w świat generowany komputerowo.

Aby użytkownicy grafiki Intel® Arc mogli korzystać z zalet Ray Tracingu, twórca gier lub aplikacji musi zintegrować wsparcie dla tej funkcji w swoim projekcie.

Grafika Intel® Arc jest wyposażona w jednostki do ray tracingu na poziomie sprzętowym, które mają poprawić wydajność tego algorytmu. W tym celu każdy programista gier lub aplikacji, który chce skorzystać z tej funkcji, będzie musiał ją zintegrować za pomocą interfejsów API DirectX 12 lub Vulkan firmy Microsoft.

Zastrzeżenie

1

Publikowanie treści i wykorzystanie zawartości tej witryny podlega Regulaminowi witryny Intel.com.

Materiały zawarte na tej stronie są tłumaczeniem z języka angielskiego, wykonanym częściowo przez człowieka, a częściowo automatycznie. Materiały te są udostępnione dla Twojej wygody i należy je traktować jedynie jako ogólne źródło informacji. Nie ma jednak gwarancji, że są one kompletne bądź poprawne. Jeśli istnieje jakakolwiek rozbieżność między wersją angielską tej strony a jej tłumaczeniem, wersja angielska jest wersją obowiązującą i ma rozstrzygające znaczenie. Wyświetl anglojęzyczną wersję tej strony.