Identyfikator artykułu: 000090154 Typ materiałów: Rozwiązywanie problemów Ostatnia zmiana: 20-07-2022

Zaślepka ekranu lub problemy z rozruchem podczas korzystania z USB-C lub Thunderbolt Monitora po aktualizacji systemu BIOS Intel® NUC11PA do wersji 0043

Środowisko

Wersja SYSTEMU BIOS 0043

Windows 11* Family, Windows® 10 family

BUILT IN - ARTICLE INTRO SECOND COMPONENT
Podsumowanie

Instrukcje rozwiązywania problemów związanych z wyświetlaniem i uruchamiam złącza USB-C/Thunderbolt w systemie zestaw Intel® NUC z procesorem jedenastej generacji.

Opis

Po aktualizacji systemu BIOS do wersji 0043 komputer Intel® NUC ma problemy z wyświetlaniem na monitorach USB-C lub Thunderbolt. Typy problemów wahają się od braku wyjścia wideo, zamrożenia systemu lub braku rozruchu podczas korzystania z usb-C lub monitora Thunderbolt.

Jeśli korzystasz z kabli HDMI®, nie ma problemów z wyświetlaniem i komputer Intel® NUC działa prawidłowo.

Ma to wpływ na różne modele produktów Intel® NUC11PA jedenastej generacji i różne modele monitorów. Te same monitory działają po podłączeniu do innych systemów.

Rozwiazanie

Zaktualizuj system BIOS do wersji 0046 lub nowszej, która powinna rozwiązać ten problem. W razie potrzeby zapoznaj się z t o instrukcjami aktualizacji systemu BIOS.

Zastrzeżenie

1

Publikowanie treści i wykorzystanie zawartości tej witryny podlega Regulaminowi witryny Intel.com.

Materiały zawarte na tej stronie są tłumaczeniem z języka angielskiego, wykonanym częściowo przez człowieka, a częściowo automatycznie. Materiały te są udostępnione dla Twojej wygody i należy je traktować jedynie jako ogólne źródło informacji. Nie ma jednak gwarancji, że są one kompletne bądź poprawne. Jeśli istnieje jakakolwiek rozbieżność między wersją angielską tej strony a jej tłumaczeniem, wersja angielska jest wersją obowiązującą i ma rozstrzygające znaczenie. Wyświetl anglojęzyczną wersję tej strony.