Intel® Optane™ aktualizacja biznesowa: co to oznacza w przypadku gwarancji i pomocy technicznej

Dokumentacja

Informacje o produkcie i dokumentacja

000091826

02-02-2023

Zgodnie z zapowiedziami firmy Intel w drugim kwartale 2022 r., po dokładnym rozważeniu, firma Intel planuje zaprzestać przyszłego rozwoju naszych produktów Optane. Chociaż uważamy, że Optane to znakomita technologia, niepraktyczne stało się dostarczanie produktów na niezbędną skalę jako dostawca technologii Optane™ jednego źródła.

Dokładamy wszelkich starań, aby wspierać klientów Optane oraz partnerów ekosystemu poprzez transformację naszych istniejących linii produktów w zakresie pamięci operacyjnej i masowej po zakończeniu eksploatacji. Nadal sprzedajemy istniejące produkty Optane, a pomoc techniczna oraz warunki pięcioletniej gwarancji od daty sprzedaży pozostają niezmienione.

Sprawdzanie warunków gwarancji dla danego produktu można uzyskać przy użyciu następujących referencji dotyczących pomocy technicznej:

 

Powiązane tematy
Opcje obsługi klienta dotyczące wycofanych z produkcji (wycofanych z produkcji) dysków Intel® SSD
Artykuły na temat obsługi pamięci operacyjnej i masowej
Fora obsługi pamięci operacyjnej i masowej
Skontaktuj się z pomocą techniczną firmy Intel
Jak określić, czym jest technologia pamięci Intel® Optane™ w Twoim systemie