Szczegółowe informacje na temat wymogów systemowych aplikacji Intel® Unison™.
Jakie są wymagania systemowe aplikacji Intel® Unison™?
Aplikacja Intel® Unison™ składa się z aplikacji programowych na laptopie, a także przez telefon. Aplikacja Intel® Unison™ obsługuje jeden laptop Intel® Evo™™ ze smartfonem (iOS lub Android) jednocześnie. Oba urządzenia muszą być podłączone do Internetu i mieć włączoną technologię Bluetooth*.
Aplikacja jest wstępnie zainstalowana przez producenta oryginalnego sprzętu (OEM) laptopa. W późniejszym terminie aplikacja laptopa będzie również dostępna do pobrania. Po uruchomieniu aplikacja Intel Unison PC na laptopie wyświetli kod QR. Klienci mogą zeskanować kod QR za pomocą telefonu, który zabierze ich do sklepu z aplikacjami (sklepu z aplikacjami Apple* lub sklepu Google* Play), aby zainstalować aplikację Intel Unison na telefonie.
Minimalny wymóg systemu | Aplikacja Intel® Unison™ |
Sprzęt laptopa | |
Procesor Intel® Evo™ ™ | Jedenasta generacja i wyższa (* Wybrana dwunasta generacja) |
i5, i7, i9 i nowsze | |
Laptop/ notebook/ laptop/ laptop | |
Pamięci ram | 8 GB i więcej |
Bezprzewodowe/Bluetooth | Technologia Intel® Wi-Fi 6/6E |
Strumienie TX/RX: 2 × 2 | |
Bluetooth 5.2 i nowsze | |
Dźwięk do połączenia | Wbudowany mikrofon i głośniki wysokiej jakości |
Oprogramowania | |
System operacyjny | Microsoft Windows* 11 SV2 i późniejsze sterowniki |
Strona główna /specjalista | |
Nie obsługiwać systemu Microsoft Windows 11 w trybie S | |
Telefon komórkowy iOS | Aplikacja Intel® Unison™ |
Wersja | iOS* 15.x i nowsze |
Telefon komórkowy z systemem Android | Aplikacja Intel® Unison™ |
Wersja | Android* 9 lub nowszy |