Przejdź do treści głównej
Logo Intel – powrót na stronę główną

Zaloguj się

Brak nazwy użytkownika
Brak hasła

Zalogowanie oznacza akceptację naszych Warunków korzystania z usługi.

Nie pamiętasznazwy użytkownika Intel lubhasła?

Często zadawane pytania

Czy pracujesz dla Intela? Zaloguj się tutaj.

Nie masz jeszcze konta w firmie Intel? Zarejestruj się tutaj konto podstawowe.

Moje narzędzia

Wybierz swój region

Asia Pacific

  • Asia Pacific (English)
  • Australia (English)
  • India (English)
  • Indonesia (Bahasa Indonesia)
  • Japan (日本語)
  • Korea (한국어)
  • Mainland China (简体中文)
  • Taiwan (繁體中文)
  • Thailand (ไทย)
  • Vietnam (Tiếng Việt)

Europe

  • France (Français)
  • Germany (Deutsch)
  • Ireland (English)
  • Italy (Italiano)
  • Poland (Polski)
  • Spain (Español)
  • Turkey (Türkçe)
  • United Kingdom (English)

Latin America

  • Argentina (Español)
  • Brazil (Português)
  • Chile (Español)
  • Colombia (Español)
  • Latin America (Español)
  • Mexico (Español)
  • Peru (Español)

Middle East/Africa

  • Israel (עברית)

North America

  • United States (English)
  • Canada (English)
  • Canada (Français)
Zaloguj się aby uzyskać dostęp do zastrzeżonych treści

Korzystanie z funkcji wyszukiwania na stronie Intel.com

Umożliwia łatwe przeszukiwanie całej strony Intel.com na kilka sposobów.

  • Marka: Core i9
  • Numer dokumentu: 123456
  • Nazwa kodowa: Alder Lake
  • Specjalni operatorzy: „Ice Lake”, Ice AND Lake, Ice OR Lake, Ice*

Szybkie łącza

Możesz także skorzystać z poniższych szybkich łączy, aby zobaczyć wyniki najpopularniejszych wyszukiwań.

  • Informacje o produkcie
  • Pomoc techniczna
  • Sterowniki i oprogramowanie

Ostatnie wyszukiwania

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do zastrzeżonych treści

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj tylko w

Sign in to access restricted content.
  1. Pomoc techniczna dotycząca produktów
    • Pomoc techniczna dotycząca produktów
    • Grafika
    • Procesory
    • Komputery Intel® NUC
    • Oprogramowanie
    • Bezprzewodowe
    • Pamięć RAM i pamięć masowa
    • Płyty główne i zestawy
    • Produkty do sieci Ethernet
    • Układy Intel® FPGA
    • Produkty serwerowe
    • Technologie
    • Inne marki Intel®
  2. Często zadawane pytania dotyczące logowania się na stronie Intel®

Ta wersja używanej przeglądarki nie jest zalecana do tej strony internetowej.
Uaktualnij przeglądarkę do najnowszej wersji, klikając jedno z poniższych łączy.

  • Safari
  • Chrome
  • Edge
  • Firefox

Pomoc techniczna

Często zadawane pytania dotyczące logowania się na stronie Intel®

Znajdź odpowiedzi na pytania pomocnicze przy logowaniu. Jeśli nadal występują problemy, skontaktuj się z działem obsługi programu poniżej.

Bezpieczeństwo ma znaczenie

Sposób logowania do platformy Intel ostatnio uległ zmianie. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji.

Skorzystaj z opcji pomocy technicznej dostępnych na dole strony.

Intel nie akceptuje już nazw użytkowników. Należy logować się za pomocą indywidualnego adresu e-mail.

Sprawdź, czy klawisze Caps Lock i Num Lock są wyłączone, a następnie ponownie wprowadź adres e-mail i hasło.

Jeśli to nie rozwiąże problemu, skorzystaj z opcji pomocy technicznej dostępnych na dole strony.

Jeżeli chcesz zmienić adres e-mail, skorzystaj z opcji pomocy technicznej dostępnych na dole strony.

W przypadku wszystkich innych zmian informacji dotyczących konta po zalogowaniu przejdź do sekcji Mój Intel i wybierz Profil, Programy i Ustawienia.

Wymagania:

minimum 8 znaków

przynajmniej jedna litera (a-z; A-Z),

przynajmniej jedna cyfra (0-9),

Przynajmniej jeden znak specjalny

Nie używaj:

adresu e-mail w haśle

poprzedniego hasła.

trzech lub więcej takich samych znaków po sobie (np. „1111”, „aaa”)

spacji na początku lub na końcu wiersza,

Wróć do ekranu logowania i wprowadź swój adres e-mail. Wybierz polecenie Kontynuuj i sprawdź swój adres URL (znajdujący się u góry przeglądarki) – określa on sposób zarządzania Twoim hasłem.

Jeżeli widzisz login.microsoft.com w adresie URL, oznacza to, że hasłem zarządza Twoja organizacja. W razie problemów z hasłem skontaktuj się ze swoim działem IT.

Jeśli w adresie URL widzisz consumer.intel.com, możesz zmienić własne hasło lub zalogować się za pomocą jednorazowego kodu dostępu. Wróć do ekranu logowania i wybierz opcję „Nie pamiętasz hasła?”. Otrzymasz kod weryfikacyjny w e-mailu. Po wprowadzeniu kodu weryfikacyjnego możesz zmienić hasło.

W niektórych domenach e-mail obowiązują ograniczenia ze względów bezpieczeństwa. Wprowadź inny służbowy adres e-mail. Jeśli nie używasz innego adresu e-mail w swojej firmie, skontaktuj się z pomocą techniczną za pomocą poniższych opcji.

Wprowadź e-mail, który Twoim zdaniem został podany podczas rejestracji, i kliknij opcję jednorazowy kod dostępu. Jeśli NIE otrzymasz hasła w ciągu 15 minut od przesłania żądania, podany adres e-mail nie został podczas rejestracji. Jeżeli chcesz użyć tego adresu e-mail, musisz przeprowadzić proces rejestracji.

Użyj swojego adresu e-mail Intel i hasła do systemu Windows.

W krótkim czasie można wygenerować określoną liczbę kodów. Musisz odczekać 15 minut przed wysłaniem prośby o nowy jednorazowy kod dostępu.

Jeżeli chcesz zmienić adres e-mail, skorzystaj z opcji pomocy technicznej dostępnych na dole strony.

W przypadku wszystkich innych zmian informacji dotyczących konta po zalogowaniu przejdź do sekcji Mój Intel i wybierz Profil, Programy i Ustawienia.

Wymagania:

minimum 8 znaków

przynajmniej jedna litera (a-z; A-Z),

przynajmniej jedna cyfra (0-9),

Przynajmniej jeden znak specjalny

Nie używaj:

adresu e-mail w haśle

poprzedniego hasła.

trzech lub więcej takich samych znaków po sobie (np. „1111”, „aaa”)

spacji na początku lub na końcu wiersza,

Wróć do ekranu logowania i wprowadź swój adres e-mail. Wybierz polecenie Kontynuuj i sprawdź swój adres URL (znajdujący się u góry przeglądarki) – określa on sposób zarządzania Twoim hasłem.

Jeżeli widzisz login.microsoft.com w adresie URL, oznacza to, że hasłem zarządza Twoja organizacja. W razie problemów z hasłem skontaktuj się ze swoim działem IT.

Jeśli w adresie URL widzisz consumer.intel.com, możesz zmienić własne hasło lub zalogować się za pomocą jednorazowego kodu dostępu. Wróć do ekranu logowania i wybierz opcję „Nie pamiętasz hasła?”. Otrzymasz kod weryfikacyjny w e-mailu. Po wprowadzeniu kodu weryfikacyjnego możesz zmienić hasło.

W niektórych domenach e-mail obowiązują ograniczenia ze względów bezpieczeństwa. Wprowadź inny służbowy adres e-mail. Jeśli nie używasz innego adresu e-mail w swojej firmie, skontaktuj się z pomocą techniczną za pomocą poniższych opcji.

Wprowadź e-mail, który Twoim zdaniem został podany podczas rejestracji, i kliknij opcję jednorazowy kod dostępu. Jeśli NIE otrzymasz hasła w ciągu 15 minut od przesłania żądania, podany adres e-mail nie został podczas rejestracji. Jeżeli chcesz użyć tego adresu e-mail, musisz przeprowadzić proces rejestracji.

Użyj swojego adresu e-mail Intel i hasła do systemu Windows.

W krótkim czasie można wygenerować określoną liczbę kodów. Musisz odczekać 15 minut przed wysłaniem prośby o nowy jednorazowy kod dostępu.

Uwierzytelnianie wieloskładnikowe – często zadawane pytania

W przypadku początkowej konfiguracji MFA Intel wykorzystuje aplikację uwierzytelniającą lub wiadomość SMS. Po wstępnej konfiguracji możesz dodać inne metody, np. klucz bezpieczeństwa, dodatkowy numer telefonu lub telefon służbowy.

Uwierzytelnianie wieloskładnikowe (MFA) pomaga zapobiegać powszechnym atakom takim jak phisinh i w ten sposób zapewnia ochronę Twoich danych.

MFA łączy dane, które znasz, np. dane logowania, z danymi, które posiadasz, np. kodem z aplikacji uwierzytelniającej.

Skorzystaj z opcji pomocy technicznej dostępnych na dole strony.

Przy początkowej konfiguracji MFA wybierz opcję „Telefon”. Podczas weryfikacji tożsamości możesz wybrać połączenie telefoniczne. Po zakończeniu początkowej konfiguracji możesz dodać obsługę tokenu bezpieczeństwa, np. yubikey lub uwierzytelnianie komputerowe.

Aby kontynuować, musisz mieć dostęp do aktualnej metody uwierzytelniania MFA. Przejdź do strony https://mysignins.microsoft.com/security-info?tenant=intel.com. Po wyświetleniu monitu postępuj zgodnie ze swoją metodą logowania i użyj aktualnie skonfigurowanej metody MFA, aby zatwierdzić żądanie logowania. W sekcji Informacje o zabezpieczeniach znajduje się link do sekcji Zmień domyślną metodę logowania.

Jeżeli nie możesz teraz otrzymywać żądań MFA, skorzystaj z opcji pomocy technicznej dostępnych na dole strony.

Zgodnie z polityką bezpieczeństwa Intel resetowanie uwierzytelniania należy przeprowadzać co 24 godziny. Wymaga to uwierzytelniania raz dziennie.

Jeżeli otrzymasz wiadomość:

Sugerowane działanie

„AADSTS90072: konto użytkownika someperson@gmail.com nie istnieje na platformie dzierżawcy …Intel Corporation”

Nie masz konta zarejestrowanego w programie, do którego chcesz uzyskać dostęp, i musisz się zarejestrować.

„AADSTS50105: Twój administrator skonfigurował aplikację SomeApplication do blokowania użytkowników, chyba że uzyskali (przypisano im) specjalny dostęp do aplikacji…”.

Nie masz uprawnień do podanego programu lub podanej aplikacji. Musisz zażądać dostępu do nich.

Odwiedź stronę https://mysignins.microsoft.com/security-info?tenant=intel.com, aby zmienić opcje zabezpieczeń.

Aby kontynuować, musisz mieć dostęp do aktualnej metody uwierzytelniania MFA. Jeżeli nie masz takiego dostępu, skontaktuj się z pomocą techniczną zgodnie z informacjami poniżej.

Przy początkowej konfiguracji MFA wybierz opcję „Telefon”. Podczas weryfikacji tożsamości możesz wybrać połączenie telefoniczne. Po zakończeniu początkowej konfiguracji możesz dodać obsługę tokenu bezpieczeństwa, np. yubikey lub uwierzytelnianie komputerowe.

Aby kontynuować, musisz mieć dostęp do aktualnej metody uwierzytelniania MFA. Przejdź do strony https://mysignins.microsoft.com/security-info?tenant=intel.com. Po wyświetleniu monitu postępuj zgodnie ze swoją metodą logowania i użyj aktualnie skonfigurowanej metody MFA, aby zatwierdzić żądanie logowania. W sekcji Informacje o zabezpieczeniach znajduje się link do sekcji Zmień domyślną metodę logowania.

Jeżeli nie możesz teraz otrzymywać żądań MFA, skorzystaj z opcji pomocy technicznej dostępnych na dole strony.

Zgodnie z polityką bezpieczeństwa Intel resetowanie uwierzytelniania należy przeprowadzać co 24 godziny. Wymaga to uwierzytelniania raz dziennie.

Jeżeli otrzymasz wiadomość:

Sugerowane działanie

„AADSTS90072: konto użytkownika someperson@gmail.com nie istnieje na platformie dzierżawcy …Intel Corporation”

Nie masz konta zarejestrowanego w programie, do którego chcesz uzyskać dostęp, i musisz się zarejestrować.

„AADSTS50105: Twój administrator skonfigurował aplikację SomeApplication do blokowania użytkowników, chyba że uzyskali (przypisano im) specjalny dostęp do aplikacji…”.

Nie masz uprawnień do podanego programu lub podanej aplikacji. Musisz zażądać dostępu do nich.

Odwiedź stronę https://mysignins.microsoft.com/security-info?tenant=intel.com, aby zmienić opcje zabezpieczeń.

Aby kontynuować, musisz mieć dostęp do aktualnej metody uwierzytelniania MFA. Jeżeli nie masz takiego dostępu, skontaktuj się z pomocą techniczną zgodnie z informacjami poniżej.

Użytkownicy Supplier.intel.com – czy potrzebujecie pomocy? Uzyskaj Pomoc techniczną dla dostawców w zakresie e-biznesu

Kontakt z firmą Intel

Wyślij zapytanie do działu wsparcia technicznego
obraz 1

Skontaktuj się z nami w dowolnej chwili. Odpowiemy w ciągu 1 dnia roboczego.

Prześlij zgłoszenie

Czat
ikona czatu

Czat jest dostępny w normalnych godzinach pracy.

Weź udział w czacie

Telefon
ikona telefonu

Nasi przedstawiciele są dostępni w standardowych godzinach pracy.

Wyświetl książkę telefoniczną

Pokaż więcej Pokaż mniej

Potrzebna pomoc?

Skontaktuj się z działem pomocy technicznej

Alt text to be used for img

Czekamy na Twoją opinię

Czy uważasz te informacje za przydatne?

Pozostała liczba znaków: 500

Jesteśmy wdzięczni za wszystkie komentarze, ale nie możemy udzielić odpowiedzi ani wsparcia produktowego. Prosimy nie wprowadzać informacji kontaktowych. Aby uzyskać odpowiedź, należy skontaktować się z działem pomocy technicznej.

Podziękowanie

  • Informacje o firmie
  • Nasze zaangażowanie
  • Różnorodność i integracja
  • Współpraca z inwestorami
  • Kontakt z nami
  • Aktualności
  • Praca
  • © Intel Corporation
  • Warunki użytkowania
  • * Znaki towarowe
  • Pliki cookie
  • Ochrona danych
  • Przejrzystość łańcucha dostaw
  • Mapa strony
  • Nie udostępniaj moich informacji osobistych

Technologie firmy Intel mogą wymagać obsługującego je sprzętu, oprogramowania lub aktywacji usług. // Żaden produkt ani komponent nie jest w stanie zapewnić całkowitego bezpieczeństwa. // Rzeczywiste koszty i wyniki mogą się różnić. // Wydajność różni się w zależności od użytkowania, konfiguracji i innych czynników. // Zapoznaj się z naszymi pełnymi Informacjami prawnymi i zastrzeżeniami. // Firma Intel zobowiązuje się do poszanowania praw człowieka i unikania współudziału w ich naruszaniu. Zobacz Globalne zasady dotyczące praw człowieka firmy Intel. Produkty i oprogramowanie firmy Intel przeznaczone są wyłącznie do wykorzystania w aplikacjach, które nie naruszają międzynarodowo uznanych praw człowieka, ani nie przyczyniają się do ich łamania.

Intel Technology Poland sp. z o.o.; ul. Słowackiego 173, 80-298 Gdańsk, Poland; Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; KRS 0000101882; NIP 957-07-52-316; Kapitał zakładowy 200 000 PLN. Spółka oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych. 

Logo Intel w stopce