Ta wersja używanej przeglądarki nie jest zalecana do tej strony internetowej. Uaktualnij przeglądarkę do najnowszej wersji, klikając jedno z poniższych łączy.
Często zadawane pytania dotyczące logowania się na stronie Intel®
Znajdź odpowiedzi na pytania pomocnicze przy logowaniu. Jeśli nadal występują problemy, skontaktuj się z działem obsługi programu poniżej.
Bezpieczeństwo ma znaczenie
Sposób logowania do platformy Intel ostatnio uległ zmianie. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji.
Skorzystaj z opcji pomocy technicznej dostępnych na dole strony.
Intel nie akceptuje już nazw użytkowników. Należy logować się za pomocą indywidualnego adresu e-mail.
Sprawdź, czy klawisze Caps Lock i Num Lock są wyłączone, a następnie ponownie wprowadź adres e-mail i hasło.
Jeśli to nie rozwiąże problemu, skorzystaj z opcji pomocy technicznej dostępnych na dole strony.
Jeżeli chcesz zmienić adres e-mail, skorzystaj z opcji pomocy technicznej dostępnych na dole strony.
W przypadku wszystkich innych zmian informacji dotyczących konta po zalogowaniu przejdź do sekcji Mój Intel i wybierz Profil, Programy i Ustawienia.
Wymagania:
minimum 8 znaków
przynajmniej jedna litera (a-z; A-Z),
przynajmniej jedna cyfra (0-9),
Przynajmniej jeden znak specjalny
Nie używaj:
adresu e-mail w haśle
poprzedniego hasła.
trzech lub więcej takich samych znaków po sobie (np. „1111”, „aaa”)
spacji na początku lub na końcu wiersza,
Wróć do ekranu logowania i wprowadź swój adres e-mail. Wybierz polecenie Kontynuuj i sprawdź swój adres URL (znajdujący się u góry przeglądarki) – określa on sposób zarządzania Twoim hasłem.
Jeżeli widzisz login.microsoft.com w adresie URL, oznacza to, że hasłem zarządza Twoja organizacja. W razie problemów z hasłem skontaktuj się ze swoim działem IT.
Jeśli w adresie URL widzisz consumer.intel.com, możesz zmienić własne hasło lub zalogować się za pomocą jednorazowego kodu dostępu. Wróć do ekranu logowania i wybierz opcję „Nie pamiętasz hasła?”. Otrzymasz kod weryfikacyjny w e-mailu. Po wprowadzeniu kodu weryfikacyjnego możesz zmienić hasło.
W niektórych domenach e-mail obowiązują ograniczenia ze względów bezpieczeństwa. Wprowadź inny służbowy adres e-mail. Jeśli nie używasz innego adresu e-mail w swojej firmie, skontaktuj się z pomocą techniczną za pomocą poniższych opcji.
Wprowadź e-mail, który Twoim zdaniem został podany podczas rejestracji, i kliknij opcję jednorazowy kod dostępu. Jeśli NIE otrzymasz hasła w ciągu 15 minut od przesłania żądania, podany adres e-mail nie został podczas rejestracji. Jeżeli chcesz użyć tego adresu e-mail, musisz przeprowadzić proces rejestracji.
Użyj swojego adresu e-mail Intel i hasła do systemu Windows.
W krótkim czasie można wygenerować określoną liczbę kodów. Musisz odczekać 15 minut przed wysłaniem prośby o nowy jednorazowy kod dostępu.
Jeżeli chcesz zmienić adres e-mail, skorzystaj z opcji pomocy technicznej dostępnych na dole strony.
W przypadku wszystkich innych zmian informacji dotyczących konta po zalogowaniu przejdź do sekcji Mój Intel i wybierz Profil, Programy i Ustawienia.
Wymagania:
minimum 8 znaków
przynajmniej jedna litera (a-z; A-Z),
przynajmniej jedna cyfra (0-9),
Przynajmniej jeden znak specjalny
Nie używaj:
adresu e-mail w haśle
poprzedniego hasła.
trzech lub więcej takich samych znaków po sobie (np. „1111”, „aaa”)
spacji na początku lub na końcu wiersza,
Wróć do ekranu logowania i wprowadź swój adres e-mail. Wybierz polecenie Kontynuuj i sprawdź swój adres URL (znajdujący się u góry przeglądarki) – określa on sposób zarządzania Twoim hasłem.
Jeżeli widzisz login.microsoft.com w adresie URL, oznacza to, że hasłem zarządza Twoja organizacja. W razie problemów z hasłem skontaktuj się ze swoim działem IT.
Jeśli w adresie URL widzisz consumer.intel.com, możesz zmienić własne hasło lub zalogować się za pomocą jednorazowego kodu dostępu. Wróć do ekranu logowania i wybierz opcję „Nie pamiętasz hasła?”. Otrzymasz kod weryfikacyjny w e-mailu. Po wprowadzeniu kodu weryfikacyjnego możesz zmienić hasło.
W niektórych domenach e-mail obowiązują ograniczenia ze względów bezpieczeństwa. Wprowadź inny służbowy adres e-mail. Jeśli nie używasz innego adresu e-mail w swojej firmie, skontaktuj się z pomocą techniczną za pomocą poniższych opcji.
Wprowadź e-mail, który Twoim zdaniem został podany podczas rejestracji, i kliknij opcję jednorazowy kod dostępu. Jeśli NIE otrzymasz hasła w ciągu 15 minut od przesłania żądania, podany adres e-mail nie został podczas rejestracji. Jeżeli chcesz użyć tego adresu e-mail, musisz przeprowadzić proces rejestracji.
Użyj swojego adresu e-mail Intel i hasła do systemu Windows.
W krótkim czasie można wygenerować określoną liczbę kodów. Musisz odczekać 15 minut przed wysłaniem prośby o nowy jednorazowy kod dostępu.
Uwierzytelnianie wieloskładnikowe – często zadawane pytania
W przypadku początkowej konfiguracji MFA Intel wykorzystuje aplikację uwierzytelniającą lub wiadomość SMS. Po wstępnej konfiguracji możesz dodać inne metody, np. klucz bezpieczeństwa, dodatkowy numer telefonu lub telefon służbowy.
Uwierzytelnianie wieloskładnikowe (MFA) pomaga zapobiegać powszechnym atakom takim jak phisinh i w ten sposób zapewnia ochronę Twoich danych.
MFA łączy dane, które znasz, np. dane logowania, z danymi, które posiadasz, np. kodem z aplikacji uwierzytelniającej.
Skorzystaj z opcji pomocy technicznej dostępnych na dole strony.
Przy początkowej konfiguracji MFA wybierz opcję „Telefon”. Podczas weryfikacji tożsamości możesz wybrać połączenie telefoniczne. Po zakończeniu początkowej konfiguracji możesz dodać obsługę tokenu bezpieczeństwa, np. yubikey lub uwierzytelnianie komputerowe.
Aby kontynuować, musisz mieć dostęp do aktualnej metody uwierzytelniania MFA. Przejdź do strony https://mysignins.microsoft.com/security-info?tenant=intel.com. Po wyświetleniu monitu postępuj zgodnie ze swoją metodą logowania i użyj aktualnie skonfigurowanej metody MFA, aby zatwierdzić żądanie logowania. W sekcji Informacje o zabezpieczeniach znajduje się link do sekcji Zmień domyślną metodę logowania.
Jeżeli nie możesz teraz otrzymywać żądań MFA, skorzystaj z opcji pomocy technicznej dostępnych na dole strony.
Zgodnie z polityką bezpieczeństwa Intel resetowanie uwierzytelniania należy przeprowadzać co 24 godziny. Wymaga to uwierzytelniania raz dziennie.
Jeżeli otrzymasz wiadomość:
Sugerowane działanie
„AADSTS90072: konto użytkownika someperson@gmail.com nie istnieje na platformie dzierżawcy …Intel Corporation”
Nie masz konta zarejestrowanego w programie, do którego chcesz uzyskać dostęp, i musisz się zarejestrować.
„AADSTS50105: Twój administrator skonfigurował aplikację SomeApplication do blokowania użytkowników, chyba że uzyskali (przypisano im) specjalny dostęp do aplikacji…”.
Nie masz uprawnień do podanego programu lub podanej aplikacji. Musisz zażądać dostępu do nich.
Aby kontynuować, musisz mieć dostęp do aktualnej metody uwierzytelniania MFA. Jeżeli nie masz takiego dostępu, skontaktuj się z pomocą techniczną zgodnie z informacjami poniżej.
Przy początkowej konfiguracji MFA wybierz opcję „Telefon”. Podczas weryfikacji tożsamości możesz wybrać połączenie telefoniczne. Po zakończeniu początkowej konfiguracji możesz dodać obsługę tokenu bezpieczeństwa, np. yubikey lub uwierzytelnianie komputerowe.
Aby kontynuować, musisz mieć dostęp do aktualnej metody uwierzytelniania MFA. Przejdź do strony https://mysignins.microsoft.com/security-info?tenant=intel.com. Po wyświetleniu monitu postępuj zgodnie ze swoją metodą logowania i użyj aktualnie skonfigurowanej metody MFA, aby zatwierdzić żądanie logowania. W sekcji Informacje o zabezpieczeniach znajduje się link do sekcji Zmień domyślną metodę logowania.
Jeżeli nie możesz teraz otrzymywać żądań MFA, skorzystaj z opcji pomocy technicznej dostępnych na dole strony.
Zgodnie z polityką bezpieczeństwa Intel resetowanie uwierzytelniania należy przeprowadzać co 24 godziny. Wymaga to uwierzytelniania raz dziennie.
Jeżeli otrzymasz wiadomość:
Sugerowane działanie
„AADSTS90072: konto użytkownika someperson@gmail.com nie istnieje na platformie dzierżawcy …Intel Corporation”
Nie masz konta zarejestrowanego w programie, do którego chcesz uzyskać dostęp, i musisz się zarejestrować.
„AADSTS50105: Twój administrator skonfigurował aplikację SomeApplication do blokowania użytkowników, chyba że uzyskali (przypisano im) specjalny dostęp do aplikacji…”.
Nie masz uprawnień do podanego programu lub podanej aplikacji. Musisz zażądać dostępu do nich.
Aby kontynuować, musisz mieć dostęp do aktualnej metody uwierzytelniania MFA. Jeżeli nie masz takiego dostępu, skontaktuj się z pomocą techniczną zgodnie z informacjami poniżej.