Co ulegnie zmianie
Nowe procesy logowania
- Zostaniesz poproszony o podanie indywidualnego adresu e-mail dla celów identyfikacji – nazwy użytkowników lub wspólne adresy e-mail nie będą już akceptowane
- Możesz również zostać poproszony o zmianę hasła
Jeśli próbujesz uzyskać dostęp do zastrzeżonych treści, system wyświetli monit o skonfigurowanie procesu uwierzytelniania wieloskładnikowego (MFA)
- Do zakończenia procesu potrzebny będzie telefon i e-mail
- W przyszłości będziesz korzystać z procesu MFA przy każdym logowaniu
Termin wprowadzenia zmian
Migracja do Microsoft Azure AD nastąpi w okresie 10-17 lutego 2023 r.
W okresie migracji:
- Mogą wystąpić zakłócenia podczas logowania
- W przypadku niektórych aplikacji może pojawić się monit o zalogowanie się z wykorzystaniem nowego procesu, a w przypadku innych – z wykorzystaniem dotychczasowego procesu logowania.
- Po zakończeniu migracji dla wszystkich witryn Intel będzie obowiązywał jeden proces logowania
Czego należy się spodziewać
W celu uzyskania dostępu do treści publicznych
Logowanie przy użyciu indywidualnego adresu e-mail. Nazwy użytkowników lub wspólne adresy e-mail nie będą już akceptowane.
Otrzymasz jednorazowy kod weryfikacyjny w celu zweryfikowania adresu e-mail.
Zostaniesz poproszony o zmianę hasła.
Podczas logowania się do witryn Intel w przyszłości będziesz używać swojego adresu e-mail i nowego hasła.
W celu uzyskania dostępu do treści zastrzeżonych
Istnieją dodatkowe kroki konfiguracji procesu uwierzytelniania.
Logowanie przy użyciu indywidualnego adresu e-mail. Nazwy użytkowników lub wspólne adresy e-mail nie będą już akceptowane.
Skonfiguruj proces uwierzytelniania wieloskładnikowego (MFA)
Zaakceptuj Warunki użytkowania Intel
Podczas logowania się do witryn Intel w przyszłości będziesz używać swojego adresu e-mail i korzystać z procesu uwierzytelniania MFA.
Zalecamy również skonfigurowanie drugorzędnej metody MFA.
Więcej informacji
Jeśli masz problemy z logowaniem, skontaktuj się z naszym Zespołem pomocy technicznej lub zapoznaj się z sekcją FAQ.
Skontaktuj się z Zespołem pomocy technicznej
Logowanie – Często zadawane pytania