Przejdź do treści głównej
Logo Intel – powrót na stronę główną

Zaloguj się

Brak nazwy użytkownika
Brak hasła

Zalogowanie oznacza akceptację naszych Warunków korzystania z usługi.

Nie pamiętasz nazwy użytkownika Intel lub hasła?

Często zadawane pytania

Czy pracujesz dla Intela? Zaloguj się tutaj.

Nie masz jeszcze konta w firmie Intel? Zarejestruj się tutaj konto podstawowe.

Moje narzędzia

Wybierz swój region

Asia Pacific

  • Asia Pacific (English)
  • Australia (English)
  • India (English)
  • Indonesia (Bahasa Indonesia)
  • Japan (日本語)
  • Korea (한국어)
  • Mainland China (简体中文)
  • Taiwan (繁體中文)
  • Thailand (ไทย)
  • Vietnam (Tiếng Việt)

Europe

  • France (Français)
  • Germany (Deutsch)
  • Ireland (English)
  • Italy (Italiano)
  • Poland (Polski)
  • Russia (Русский)
  • Spain (Español)
  • Turkey (Türkçe)
  • United Kingdom (English)

Latin America

  • Argentina (Español)
  • Brazil (Português)
  • Chile (Español)
  • Colombia (Español)
  • Latin America (Español)
  • Mexico (Español)
  • Peru (Español)

Middle East/Africa

  • Israel (עברית)

North America

  • United States (English)
  • Canada (English)
  • Canada (Français)
Zaloguj się aby uzyskać dostęp do zastrzeżonych treści

Korzystanie z funkcji wyszukiwania na stronie Intel.com

Umożliwia łatwe przeszukiwanie całej strony Intel.com na kilka sposobów.

  • Marka: Core i9
  • Numer dokumentu: 123456
  • Nazwa kodowa: Alder Lake
  • Specjalni operatorzy: „Ice Lake”, Ice AND Lake, Ice OR Lake, Ice*

Szybkie łącza

Możesz także skorzystać z poniższych szybkich łączy, aby zobaczyć wyniki najpopularniejszych wyszukiwań.

  • Produkty
  • Pomoc techniczna
  • Sterowniki i oprogramowanie

Ostatnie wyszukiwania

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do zastrzeżonych treści

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj tylko w

Sign in to access restricted content.
  1.  Pomoc techniczna dotycząca produktów 
    •  Pomoc techniczna dotycząca produktów 
    • Grafika
    • Procesory
    • Komputery Intel® NUC
    • Oprogramowanie
    • Bezprzewodowe
    • Pamięć RAM i pamięć masowa
    • Płyty główne i zestawy
    • Produkty do sieci Ethernet
    • Układy Intel® FPGA
    • Produkty serwerowe
    • Technologie
    • Inne marki Intel®
  2. Często zadawane pytania

Ta wersja używanej przeglądarki nie jest zalecana do tej strony internetowej.
Uaktualnij przeglądarkę do najnowszej wersji, klikając jedno z poniższych łączy.

  • Safari
  • Chrome
  • Edge
  • Firefox

Pomoc techniczna

Product Icon

Często zadawane pytania

Odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące produktów Intel®.

Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

Pytania dotyczące procesorów Intel®

  • Jak zidentyfikować procesor Intel®?
  • Gdzie mogę znaleźć wszystkie procesory Intel®?
  • Jakie procesory działają z jakimi płytami głównymi?
  • Gdzie mogę uzyskać pomoc dotyczącą instalacji procesora?
  • Jak rozwiązać problemy związane z rozruchem pudełkowanych procesorów Intel®?
  • Jak mogę przetestować mój procesor Intel?
  • Gdzie mogę znaleźć informacje o temperaturze procesora Intel?
  • Co robić, jeśli procesor się przegrzewa?

Pytania dotyczące płyt i zestawów Intel®

Intel® Compute Stick

  • Jak rozwiązać problemy związane z rozruchem urządzenia Intel® Compute Stick?
  • Jak rozwiązać problemy związane z systemem Windows*?
  • Gdzie można uzyskać instrukcje aktualizacji systemu BIOS?

Intel® NUC

  • Jak rozwiązać problemy związane z rozruchem minikomputera Intel® NUC?
  • Gdzie mogę uzyskać informacje o instalacji systemu Windows*?
  • Gdzie można uzyskać instrukcje aktualizacji systemu BIOS?

Płyty główne Intel® do komputerów stacjonarnych

  • Jak rozwiązywać problemy z uruchomieniem systemu?
  • Jak rozwiązywać problemy audio?
  • Gdzie można uzyskać instrukcje aktualizacji systemu BIOS?
  • Gdzie mogę znaleźć wszystkie produkty z oferty płyt i zestawów Intel®?

Pytania dotyczące produktów graficznych Intel®

  • Jak można uzyskać najnowsze sterowniki?
  • Gdzie znajduje się lista zgodności gier?
  • Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o rozdzielczościach ekranu?
  • Gdzie mogę znaleźć wszystkie produkty graficzne Intel®?

Pytania dotyczące produktów serwerowych Intel®

  • Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat rozwiązań bloku centrów danych dostarczanych przez firmę Intel na potrzeby rynku docelowego?
  • Gdzie mogę znaleźć informacje na temat zgodności pamięci i sprzętu z płytami serwerowymi Intel® oraz systemami serwerowymi Intel®?
  • Jak wykonać aktualizację oprogramowania sprzętowego za pomocą powłoki EFI* dla płyt serwerowych Intel®?
  • Jak mogę rozwiązać problemy związane z rozruchem systemu serwerowego?
  • Jak wyodrębnić dzienniki za pomocą narzędzia do pobierania informacji o systemie (SysInfo*)?
  • Jakie narzędzia obsługują płyty serwerowe Intel® oraz systemy serwerowe Intel®?
  • Gdzie mogę znaleźć instrukcje obsługi oprogramowania Intel® RAID?
  • Jak wyodrębnić pełny dziennik RAID w przypadku kontrolerów Intel® RAID?
  • Gdzie mogę uzyskać informacje dotyczące problemów z obudową i wysoką temperaturą?
  • Gdzie mogę znaleźć wszystkie produkty serwerowe Intel®?

Pytania dotyczące produktów Intel® do sieci bezprzewodowych

  • Gdzie można znaleźć najnowsze sterowniki i oprogramowanie do kart bezprzewodowych?
  • Jakie są zalecane ustawienia połączeń 802.11n?
  • Dlaczego nie mogę nawiązać połączenia z prędkością 300 Mb/s przy użyciu mojego urządzenia działającego w standardzie 802.11n?
  • Dlaczego nie mogę nawiązać lub utrzymać połączenia z moją siecią Wi-Fi?
  • Czy moja karta Wi-Fi firmy Intel® jest obsługiwana w systemie Microsoft Windows 7*?
  • Gdzie mogę znaleźć wszystkie produkty Intel® do sieci bezprzewodowych?

Pytania dotyczące produktów Intel® do sieci przewodowych

  • W jaki sposób mogę zidentyfikować moją przewodową kartę Ethernet i wersję jej sterownika?
  • Co nowego w najnowszej wersji oprogramowania Ethernet firmy Intel®?
  • Jaki zakres obsługi jest dostępny dla mojego rozwiązania łączności sieciowej Intel®?
  • Gdzie mogę znaleźć wszystkie produkty do sieci przewodowych?

Pytania dotyczące dysków Intel® Solid State Drive (SSD)

  • Gdzie mogę znaleźć informacje dotyczące rozwiązywania problemów związanych z rozpoznawaniem dysków SSD firmy Intel®?
  • Gdzie mogę znaleźć często zadawane pytania dotyczące migracji danych?
  • Jak sprawdzić wersję oprogramowania sprzętowego na moim dysku SSD firmy Intel?
  • Czy dysk SSD firmy Intel będzie działał na moim komputerze MacBook*?
  • Gdzie mogę znaleźć wszystkie dyski SSD firmy Intel?

Pytania dotyczące programów i usług Intel®

USB 3.0

  • Jaka jest różnica między USB 3.0 na płytach z chipsetami Intel® z serii 6 i płytach z chipsetami Intel® z serii 7?
  • Czy mogę zainstalować sterownik kontrolera USB 3.0 w systemie Windows XP* lub Windows Vista*?
  • Co oznacza informacja „Brak zgodności” po uaktualnianiu systemu Windows 7* na system Windows 8*?

Pytania dotyczące produktów serwerowych Intel®

  • Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat rozwiązań bloku centrów danych dostarczanych przez firmę Intel na potrzeby rynku docelowego?
  • Gdzie mogę znaleźć informacje na temat zgodności pamięci i sprzętu z płytami serwerowymi Intel® oraz systemami serwerowymi Intel®?
  • Jak wykonać aktualizację oprogramowania sprzętowego za pomocą powłoki EFI* dla płyt serwerowych Intel®?
  • Jak mogę rozwiązać problemy związane z rozruchem systemu serwerowego?
  • Jak wyodrębnić dzienniki za pomocą narzędzia do pobierania informacji o systemie (SysInfo*)?
  • Jakie narzędzia obsługują płyty serwerowe Intel® oraz systemy serwerowe Intel®?
  • Gdzie mogę znaleźć instrukcje obsługi oprogramowania Intel® RAID?
  • Jak wyodrębnić pełny dziennik RAID w przypadku kontrolerów Intel® RAID?
  • Gdzie mogę uzyskać informacje dotyczące problemów z obudową i wysoką temperaturą?
  • Gdzie mogę znaleźć wszystkie produkty serwerowe Intel®?

Pytania dotyczące produktów Intel® do sieci bezprzewodowych

  • Gdzie można znaleźć najnowsze sterowniki i oprogramowanie do kart bezprzewodowych?
  • Jakie są zalecane ustawienia połączeń 802.11n?
  • Dlaczego nie mogę nawiązać połączenia z prędkością 300 Mb/s przy użyciu mojego urządzenia działającego w standardzie 802.11n?
  • Dlaczego nie mogę nawiązać lub utrzymać połączenia z moją siecią Wi-Fi?
  • Czy moja karta Wi-Fi firmy Intel® jest obsługiwana w systemie Microsoft Windows 7*?
  • Gdzie mogę znaleźć wszystkie produkty Intel® do sieci bezprzewodowych?

Pytania dotyczące produktów Intel® do sieci przewodowych

  • W jaki sposób mogę zidentyfikować moją przewodową kartę Ethernet i wersję jej sterownika?
  • Co nowego w najnowszej wersji oprogramowania Ethernet firmy Intel®?
  • Jaki zakres obsługi jest dostępny dla mojego rozwiązania łączności sieciowej Intel®?
  • Gdzie mogę znaleźć wszystkie produkty do sieci przewodowych?

Pytania dotyczące dysków Intel® Solid State Drive (SSD)

  • Gdzie mogę znaleźć informacje dotyczące rozwiązywania problemów związanych z rozpoznawaniem dysków SSD firmy Intel®?
  • Gdzie mogę znaleźć często zadawane pytania dotyczące migracji danych?
  • Jak sprawdzić wersję oprogramowania sprzętowego na moim dysku SSD firmy Intel?
  • Czy dysk SSD firmy Intel będzie działał na moim komputerze MacBook*?
  • Gdzie mogę znaleźć wszystkie dyski SSD firmy Intel?

Pytania dotyczące programów i usług Intel®

USB 3.0

  • Jaka jest różnica między USB 3.0 na płytach z chipsetami Intel® z serii 6 i płytach z chipsetami Intel® z serii 7?
  • Czy mogę zainstalować sterownik kontrolera USB 3.0 w systemie Windows XP* lub Windows Vista*?
  • Co oznacza informacja „Brak zgodności” po uaktualnianiu systemu Windows 7* na system Windows 8*?

Sterowniki i oprogramowanie

Specyfikacje

Społeczność pomocy technicznej

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z działem pomocy technicznej

Alt text to be used for img

Czekamy na Twoją opinię

Czy uważasz te informacje za przydatne?

Pozostała liczba znaków: 500

Jesteśmy wdzięczni za wszystkie komentarze, ale nie możemy udzielić odpowiedzi ani wsparcia produktowego. Prosimy nie wprowadzać informacji kontaktowych. Aby uzyskać odpowiedź, należy skontaktować się z działem pomocy technicznej.

Podziękowanie

  • Informacje o firmie
  • Nasze zaangażowanie
  • Różnorodność i integracja
  • Społeczności
  • Współpraca z inwestorami
  • Kontakt z nami
  • Aktualności
  • Praca
  • © Intel Corporation
  • Warunki użytkowania
  • * Znaki towarowe
  • Pliki cookie
  • Ochrona danych
  • Przejrzystość łańcucha dostaw
  • Mapa strony

Technologie firmy Intel mogą wymagać obsługującego je sprzętu, oprogramowania lub aktywacji usług. // Żaden produkt ani komponent nie jest w stanie zapewnić całkowitego bezpieczeństwa. // Rzeczywiste koszty i wyniki mogą się różnić. // Wydajność różni się w zależności od użytkowania, konfiguracji i innych czynników. // Zapoznaj się z naszymi pełnymi Informacjami prawnymi i zastrzeżeniami. // Firma Intel zobowiązuje się do poszanowania praw człowieka i unikania współudziału w ich naruszaniu. Zobacz Globalne zasady dotyczące praw człowieka firmy Intel. Produkty i oprogramowanie firmy Intel przeznaczone są wyłącznie do wykorzystania w aplikacjach, które nie naruszają międzynarodowo uznanych praw człowieka, ani nie przyczyniają się do ich łamania.

Intel Technology Poland sp. z o.o.; ul. Słowackiego 173, 80-298 Gdańsk, Poland; Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; KRS 0000101882; NIP 957-07-52-316; Kapitał zakładowy 200 000 PLN.

Logo Intel w stopce