Pomoc techniczna

Często zadawane pytania dotyczące Intel® Driver & Support Assistant
Często zadawane pytania dotyczące Intel® Driver & Support Assistant
Informacje ogólne
Co to jest Intel® Driver & Support Assistant?
Co nowego w najnowszej wersji?
Na jakich systemach operacyjnych (OS) narzędzie działa?
Ile zajmuje instalacja i analiza przez Intel® Driver & Support Assistant?
Jakie komponenty wykrywa narzędzie?
Czy to narzędzie oferuje wszystkie aktualizacje sterowników i oprogramowania Intel®?
Skąd mogę pobrać narzędzie Intel® Driver & Support Assistant?
Czy są zbierane jakiekolwiek dane osobowe?
Czy narzędzie jest dostępne w innych językach?
Czy korzystanie z Intel® Driver & Support Assistant jest płatne?
Co to jest program Intel® Computing Improvement Program?
Jakie porty i adresy URL są wymagane do działania narzędzia Intel® Driver & Support Assistant?
Instrukcje
Jak zainstalować narzędzie Intel® Driver & Support Assistant?
W jakim folderze narzędzie Intel® Driver & Support Assistant umieszcza pobrane sterowniki?
Jak uruchomić narzędzie Intel® Driver & Support Assistant?
Jak odinstalować narzędzie Intel® Driver & Support Assistant?
Jak zmienić przeglądarkę internetową? Jak ustawić domyślną przeglądarkę?
Rozwiązywanie problemów
Gdzie mogę zgłosić problemy z Intel® DSA?
Jak mogę zresetować sterowniki lub przywrócić je do poprzedniej wersji?
Jak mogę rozwiązać problemy z aktualizacją narzędzia Intel® Driver & Support Assistant?
Gwarancja i wymiana gwarancyjna
Odpowiedzi na pytania o usługi i gwarancje dostępne dla produktów z technologiami Intel.
Potrzebna pomoc?

Czekamy na Twoją opinię
Podziękowanie