Przejdź do treści głównej
Logo Intel – powrót na stronę główną

Zaloguj się

Brak nazwy użytkownika
Brak hasła

Zalogowanie oznacza akceptację naszych Warunków korzystania z usługi.

Nie pamiętasznazwy użytkownika Intel lubhasła?

Często zadawane pytania

Czy pracujesz dla Intela? Zaloguj się tutaj.

Nie masz jeszcze konta w firmie Intel? Zarejestruj się tutaj konto podstawowe.

Moje narzędzia

Wybierz swój region

Asia Pacific

  • Asia Pacific (English)
  • Australia (English)
  • India (English)
  • Indonesia (Bahasa Indonesia)
  • Japan (日本語)
  • Korea (한국어)
  • Mainland China (简体中文)
  • Taiwan (繁體中文)
  • Thailand (ไทย)
  • Vietnam (Tiếng Việt)

Europe

  • France (Français)
  • Germany (Deutsch)
  • Ireland (English)
  • Italy (Italiano)
  • Poland (Polski)
  • Spain (Español)
  • Turkey (Türkçe)
  • United Kingdom (English)

Latin America

  • Argentina (Español)
  • Brazil (Português)
  • Chile (Español)
  • Colombia (Español)
  • Latin America (Español)
  • Mexico (Español)
  • Peru (Español)

Middle East/Africa

  • Israel (עברית)

North America

  • United States (English)
  • Canada (English)
  • Canada (Français)
Zaloguj się aby uzyskać dostęp do zastrzeżonych treści

Korzystanie z funkcji wyszukiwania na stronie Intel.com

Umożliwia łatwe przeszukiwanie całej strony Intel.com na kilka sposobów.

  • Marka: Core i9
  • Numer dokumentu: 123456
  • Nazwa kodowa: Alder Lake
  • Specjalni operatorzy: „Ice Lake”, Ice AND Lake, Ice OR Lake, Ice*

Szybkie łącza

Możesz także skorzystać z poniższych szybkich łączy, aby zobaczyć wyniki najpopularniejszych wyszukiwań.

  • Informacje o produkcie
  • Pomoc techniczna
  • Sterowniki i oprogramowanie

Ostatnie wyszukiwania

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do zastrzeżonych treści

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj tylko w

Sign in to access restricted content.
  1. Pomoc techniczna dotycząca produktów
    • Pomoc techniczna dotycząca produktów
    • Grafika
    • Procesory
    • Komputery Intel® NUC
    • Oprogramowanie
    • Bezprzewodowe
    • Pamięć RAM i pamięć masowa
    • Płyty główne i zestawy
    • Produkty do sieci Ethernet
    • Układy Intel® FPGA
    • Produkty serwerowe
    • Technologie
    • Inne marki Intel®
  2. Często zadawane pytania dotyczące Intel® Driver & Support Assistant

Ta wersja używanej przeglądarki nie jest zalecana do tej strony internetowej.
Uaktualnij przeglądarkę do najnowszej wersji, klikając jedno z poniższych łączy.

  • Safari
  • Chrome
  • Edge
  • Firefox

Pomoc techniczna

Product Icon

Często zadawane pytania dotyczące Intel® Driver & Support Assistant

Często zadawane pytania dotyczące Intel® Driver & Support Assistant

Informacje ogólne

Co to jest Intel® Driver & Support Assistant?

Co nowego w najnowszej wersji?

Na jakich systemach operacyjnych (OS) narzędzie działa?

Ile zajmuje instalacja i analiza przez Intel® Driver & Support Assistant?

Jakie komponenty wykrywa narzędzie?

Czy to narzędzie oferuje wszystkie aktualizacje sterowników i oprogramowania Intel®?

Skąd mogę pobrać narzędzie Intel® Driver & Support Assistant?

Czy są zbierane jakiekolwiek dane osobowe?

Czy narzędzie jest dostępne w innych językach?

Czy korzystanie z Intel® Driver & Support Assistant jest płatne?

Czy mogę używać narzędzia Intel® Driver & Support Assistant do wykrywania informacji o moim urządzeniu systemowym?

Co to jest program Intel® Computing Improvement Program?

Jakie porty i adresy URL są wymagane do działania narzędzia Intel® Driver & Support Assistant?

Instrukcje

Jak zainstalować narzędzie Intel® Driver & Support Assistant?

W jakim folderze narzędzie Intel® Driver & Support Assistant umieszcza pobrane sterowniki?

Jak uruchomić narzędzie Intel® Driver & Support Assistant?

Jak odinstalować narzędzie Intel® Driver & Support Assistant?

Jak zmienić przeglądarkę internetową? Jak ustawić domyślną przeglądarkę?

Rozwiązywanie problemów

Jakie są typowe powody, dla których Intel® Driver & Support Assistant nie może znaleźć mojego sprzętu?

Jak mogę znaleźć najnowsze typowe problemy z narzędziem Intel® Driver & Support Assistant (Intel® DSA)?

Gdzie mogę zgłosić problemy z Intel® DSA?

Jak mogę zresetować sterowniki lub przywrócić je do poprzedniej wersji?

Co mogę zrobić, aby rozwiązać problemy z komunikatami o błędach pojawiających się w Intel® Driver & Support Assistant w przeglądarce Microsoft Edge* Legacy Browser?

Jak mogę rozwiązać problemy z aktualizacją narzędzia Intel® Driver & Support Assistant?

Gwarancja i wymiana gwarancyjna

Odpowiedzi na pytania o usługi i gwarancje dostępne dla produktów z technologiami Intel.

Potrzebna pomoc?

Skontaktuj się z działem pomocy technicznej

Alt text to be used for img

Czekamy na Twoją opinię

Czy uważasz te informacje za przydatne?

Pozostała liczba znaków: 500

Jesteśmy wdzięczni za wszystkie komentarze, ale nie możemy udzielić odpowiedzi ani wsparcia produktowego. Prosimy nie wprowadzać informacji kontaktowych. Aby uzyskać odpowiedź, należy skontaktować się z działem pomocy technicznej.

Podziękowanie

  • Informacje o firmie
  • Nasze zaangażowanie
  • Różnorodność i integracja
  • Współpraca z inwestorami
  • Kontakt z nami
  • Aktualności
  • Praca
  • © Intel Corporation
  • Warunki użytkowania
  • * Znaki towarowe
  • Pliki cookie
  • Ochrona danych
  • Przejrzystość łańcucha dostaw
  • Mapa strony
  • Nie udostępniaj moich informacji osobistych

Technologie firmy Intel mogą wymagać obsługującego je sprzętu, oprogramowania lub aktywacji usług. // Żaden produkt ani komponent nie jest w stanie zapewnić całkowitego bezpieczeństwa. // Rzeczywiste koszty i wyniki mogą się różnić. // Wydajność różni się w zależności od użytkowania, konfiguracji i innych czynników. // Zapoznaj się z naszymi pełnymi Informacjami prawnymi i zastrzeżeniami. // Firma Intel zobowiązuje się do poszanowania praw człowieka i unikania współudziału w ich naruszaniu. Zobacz Globalne zasady dotyczące praw człowieka firmy Intel. Produkty i oprogramowanie firmy Intel przeznaczone są wyłącznie do wykorzystania w aplikacjach, które nie naruszają międzynarodowo uznanych praw człowieka, ani nie przyczyniają się do ich łamania.

Intel Technology Poland sp. z o.o.; ul. Słowackiego 173, 80-298 Gdańsk, Poland; Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; KRS 0000101882; NIP 957-07-52-316; Kapitał zakładowy 200 000 PLN. Spółka oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych. 

Logo Intel w stopce