Ta wersja używanej przeglądarki nie jest zalecana do tej strony internetowej. Uaktualnij przeglądarkę do najnowszej wersji, klikając jedno z poniższych łączy.
Nazwa użytkownika, w której rozróżnia się małe i wielkie litery, może zawierać litery, liczby i wymienione znaki specjalne:
kropka (.),
podkreślenie (_),
łącznik (-),
znak małpy (@).
Jeśli dokonujesz aktualizacji istniejącej nazwy użytkownika, zaloguj się ponownie po odczekaniu minuty lub dwóch, aż zmiany zostaną wprowadzone do systemu.
Uwaga: możesz użyć adresu e-mail jako nazwy użytkownika. Jeśli jednak Twój adres e-mail ulegnie zmianie, Twoja nazwa użytkownika pozostanie bez zmian. Możesz ją zaktualizować, logując się na swoim koncie Intel.
Jeśli nie otrzymujesz wiadomości e-mail, których oczekujesz od firmy Intel, sprawdź foldery spamu lub wiadomości–śmieci.
Jeśli po skorzystaniu z opcji „Nie pamiętam hasła” i „Nie pamiętam nazwy użytkownika” w dalszym ciągu występuje błąd, spróbuj się ponownie zarejestrować za pomocą adresu e-mail używanego wcześniej.
Kliknij na Logowanie alternatywne. Wyświetli się ekran logowania.
Wpisz swoje dane logowania.
Po kliknięciu na przycisk Zaloguj się
W ciągu 5-10 minut w Twojej skrzynce pocztowej pojawi się e-mail z prośbą o potwierdzenie.
Potwierdź logowanie za pomocą e-maila.
... inny komunikat
Skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą w celu uzyskania pomocy. Problem może mieć związek z wygaśnięciem uprawnień. W pierwszej kolejności sprawdź swoje uprawnienia.
Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami, korzystając z poniższych informacji.
Aby upewnić się, że wszystkie funkcje działają, użyj najnowszej wersji jednej z poniższych przeglądarek: Microsoft Edge, Mozilla Firefox*, Google Chrome.
Włącz również obsługę plików cookie w przeglądarce i wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Instrukcje są dostępne w dziale pomocy przeglądarki.
Nazwa użytkownika, w której rozróżnia się małe i wielkie litery, może zawierać litery, liczby i wymienione znaki specjalne:
kropka (.),
podkreślenie (_),
łącznik (-),
znak małpy (@).
Jeśli dokonujesz aktualizacji istniejącej nazwy użytkownika, zaloguj się ponownie po odczekaniu minuty lub dwóch, aż zmiany zostaną wprowadzone do systemu.
Uwaga: możesz użyć adresu e-mail jako nazwy użytkownika. Jeśli jednak Twój adres e-mail ulegnie zmianie, Twoja nazwa użytkownika pozostanie bez zmian. Możesz ją zaktualizować, logując się na swoim koncie Intel.
Jeśli nie otrzymujesz wiadomości e-mail, których oczekujesz od firmy Intel, sprawdź foldery spamu lub wiadomości–śmieci.
Jeśli po skorzystaniu z opcji „Nie pamiętam hasła” i „Nie pamiętam nazwy użytkownika” w dalszym ciągu występuje błąd, spróbuj się ponownie zarejestrować za pomocą adresu e-mail używanego wcześniej.
Kliknij na Logowanie alternatywne. Wyświetli się ekran logowania.
Wpisz swoje dane logowania.
Po kliknięciu na przycisk Zaloguj się
W ciągu 5-10 minut w Twojej skrzynce pocztowej pojawi się e-mail z prośbą o potwierdzenie.
Potwierdź logowanie za pomocą e-maila.
... inny komunikat
Skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą w celu uzyskania pomocy. Problem może mieć związek z wygaśnięciem uprawnień. W pierwszej kolejności sprawdź swoje uprawnienia.
Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami, korzystając z poniższych informacji.
Aby upewnić się, że wszystkie funkcje działają, użyj najnowszej wersji jednej z poniższych przeglądarek: Microsoft Edge, Mozilla Firefox*, Google Chrome.
Włącz również obsługę plików cookie w przeglądarce i wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Instrukcje są dostępne w dziale pomocy przeglądarki.