Przejdź do treści głównej
Logo Intel – powrót na stronę główną

Zaloguj się

Brak nazwy użytkownika
Brak hasła

Zalogowanie oznacza akceptację naszych Warunków korzystania z usługi.

Nie pamiętasz nazwy użytkownika Intel lub hasła?

Często zadawane pytania

Czy pracujesz dla Intela? Zaloguj się tutaj.

Nie masz jeszcze konta w firmie Intel? Zarejestruj się tutaj konto podstawowe.

Moje narzędzia

Wybierz swój region

Asia Pacific

  • Asia Pacific (English)
  • Australia (English)
  • India (English)
  • Indonesia (Bahasa Indonesia)
  • Japan (日本語)
  • Korea (한국어)
  • Mainland China (简体中文)
  • Taiwan (繁體中文)
  • Thailand (ไทย)
  • Vietnam (Tiếng Việt)

Europe

  • France (Français)
  • Germany (Deutsch)
  • Ireland (English)
  • Italy (Italiano)
  • Poland (Polski)
  • Russia (Русский)
  • Spain (Español)
  • Turkey (Türkçe)
  • United Kingdom (English)

Latin America

  • Argentina (Español)
  • Brazil (Português)
  • Chile (Español)
  • Colombia (Español)
  • Latin America (Español)
  • Mexico (Español)
  • Peru (Español)

Middle East/Africa

  • Israel (עברית)

North America

  • United States (English)
  • Canada (English)
  • Canada (Français)
Zaloguj się aby uzyskać dostęp do zastrzeżonych treści

Korzystanie z funkcji wyszukiwania na stronie Intel.com

Umożliwia łatwe przeszukiwanie całej strony Intel.com na kilka sposobów.

  • Marka: Core i9
  • Numer dokumentu: 123456
  • Nazwa kodowa: Alder Lake
  • Specjalni operatorzy: „Ice Lake”, Ice AND Lake, Ice OR Lake, Ice*

Szybkie łącza

Możesz także skorzystać z poniższych szybkich łączy, aby zobaczyć wyniki najpopularniejszych wyszukiwań.

  • Produkty
  • Pomoc techniczna
  • Sterowniki i oprogramowanie

Ostatnie wyszukiwania

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do zastrzeżonych treści

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj tylko w

Sign in to access restricted content.
  1.  Pomoc techniczna dotycząca produktów 
    •  Pomoc techniczna dotycząca produktów 
    • Grafika
    • Procesory
    • Komputery Intel® NUC
    • Oprogramowanie
    • Bezprzewodowe
    • Pamięć RAM i pamięć masowa
    • Płyty główne i zestawy
    • Produkty do sieci Ethernet
    • Układy Intel® FPGA
    • Produkty serwerowe
    • Technologie
    • Inne marki Intel®
  2. Często zadawane pytania dotyczące logowania się na stronie Intel®

Ta wersja używanej przeglądarki nie jest zalecana do tej strony internetowej.
Uaktualnij przeglądarkę do najnowszej wersji, klikając jedno z poniższych łączy.

  • Safari
  • Chrome
  • Edge
  • Firefox

Pomoc techniczna

Często zadawane pytania dotyczące logowania się na stronie Intel®

Znajdź odpowiedzi na pytania pomocnicze przy logowaniu. Jeśli nadal występują problemy, skontaktuj się z działem obsługi programu poniżej.

Jak odzyskać nazwę użytkownika lub hasło?


Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam nazwy użytkownika

Uwaga

Jeśli nie znasz swojej nazwy użytkownika ani hasła, w pierwszej kolejności odzyskaj nazwę użytkownika, a następnie hasło.

Jeśli nie otrzymujesz spodziewanych e-maili od firmy Intel:

  • Poczekaj — e-maile mogą przyjść w ciągu 20 minut.
  • Zajrzyj do folderu Spamu lub do Kosza.
  • Jeśli posiadasz kilka adresów e-mail, upewnij się, że sprawdzasz właściwe konto.

Jak odblokować konto?

Konta użytkowników na stronie Intel są blokowane po 10 nieudanych próbach logowania. Poczekaj 10 minut, a następnie spróbuj ponownie.

Jeśli nadal nie możesz się zalogować, Zresetuj swoje hasło

Jeśli nie otrzymujesz wiadomości e-mail, których oczekujesz od firmy Intel, sprawdź foldery spamu lub wiadomości–śmieci.

Jak utworzyć prawidłowe hasło?

Użyj:

od ośmiu (8) do piętnastu (15) znaków,

przynajmniej jedna litera (a-z; A-Z),

przynajmniej jedna cyfra (0-9),

przynajmniej jeden znak specjalny (pełna tabela poniżej),

Nie używaj:

znaków nieanglojęzycznych (np. µ β Ϊ é ),

nazwy użytkownika,

trzech lub więcej znaków powtarzających się (np. "111", "aaa"),

adresu e-mail zarejestrowanego na koncie,

poprzedniego hasła.

spacji na początku lub na końcu wiersza,

Znaki specjalne dopuszczalne w hasłach

sign-in-faq-special-char-grid.png

Jak utworzyć prawidłową nazwę użytkownika?

Nazwa użytkownika, w której rozróżnia się małe i wielkie litery, może zawierać litery, liczby i wymienione znaki specjalne:

kropka (.),

podkreślenie (_),

łącznik (-),

znak małpy (@).

Jeśli dokonujesz aktualizacji istniejącej nazwy użytkownika, zaloguj się ponownie po odczekaniu minuty lub dwóch, aż zmiany zostaną wprowadzone do systemu.


Uwaga: możesz użyć adresu e-mail jako nazwy użytkownika. Jeśli jednak Twój adres e-mail ulegnie zmianie, Twoja nazwa użytkownika pozostanie bez zmian. Możesz ją zaktualizować, logując się na swoim koncie Intel.

Dlaczego wciąż otrzymuję wiadomość: „Wpisana przez Ciebie nazwa użytkownika lub hasło są nieważne"?

Sprawdź, czy klawisze Caps Lock i Num Lock są wyłączone, a następnie ponownie wprowadź adres e-mail i hasło.

Jeśli podejrzewasz, że Twoja nazwa użytkownika i hasło mogą nie być poprawne

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam nazwy użytkownika

Jeśli nie otrzymujesz wiadomości e-mail, których oczekujesz od firmy Intel, sprawdź foldery spamu lub wiadomości–śmieci.

Jeśli po skorzystaniu z opcji „Nie pamiętam hasła” i „Nie pamiętam nazwy użytkownika” w dalszym ciągu występuje błąd, spróbuj się ponownie zarejestrować za pomocą adresu e-mail używanego wcześniej.

Jak zmienić hasło?

Zmień moje hasło

Aby zaktualizować swój e-mail lub inne informacje, zaloguj się do swojego konta

Jak zmienić adres e-mail lub inne dane przypisane do konta?

Aby zaktualizować swój e-mail lub inne informacje, zaloguj się do swojego konta

Jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto Intel, skontaktuj się z nami, korzystając z poniższych informacji.

Co mogę zrobić, gdy wyświetli się komunikat o błędzie?

Jeśli napotkasz...

Sugerowane działanie

... różne problemy z resetowaniem hasła lub jeśli stale wyświetla się wiadomość o błędzie:

„Zresetowanie hasła nie jest w tej chwili możliwe. Spróbuj ponownie później"

Ustaw nowe hasło

... niespodziewane strony internetowe, takie jak strona gwarancyjna lub strona społeczności, kiedy próbujesz się logować

Spróbuj ponownie zarejestrować się w programie Intel,

po ponownej rejestracji Twoje konto zostanie reaktywowane.

... wiadomość:

„Nie znaleziono Twoich informacji. Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc”.

Krok 1: wprowadź nazwę użytkownika zamiast adresu e-mail. Jeśli nie pamiętasz nazwy użytkownika, odzyskaj nazwę użytkownika

Krok 2: następnie zresetuj swoje hasło

Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami, korzystając z poniższych informacji.

... pustą stronę z komunikatem:

„Weryfikacja e-maila wygasła”

  1. Przejdź na stronę Logowanie w Intel
  2. Kliknij na Logowanie alternatywne. Wyświetli się ekran logowania.
  3. Wpisz swoje dane logowania.
  4. Po kliknięciu na przycisk Zaloguj się
  5. W ciągu 5-10 minut w Twojej skrzynce pocztowej pojawi się e-mail z prośbą o potwierdzenie.
  6. Potwierdź logowanie za pomocą e-maila.

... inny komunikat

Skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą w celu uzyskania pomocy. Problem może mieć związek z wygaśnięciem uprawnień. W pierwszej kolejności sprawdź swoje uprawnienia.

Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami, korzystając z poniższych informacji.

Której przeglądarki mam użyć, aby zalogować się na konto Intel?

Aby upewnić się, że wszystkie funkcje działają, użyj najnowszej wersji jednej z poniższych przeglądarek: Microsoft Edge, Mozilla Firefox*, Google Chrome.

Włącz również obsługę plików cookie w przeglądarce i wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Instrukcje są dostępne w dziale pomocy przeglądarki.

Jak utworzyć prawidłową nazwę użytkownika?

Nazwa użytkownika, w której rozróżnia się małe i wielkie litery, może zawierać litery, liczby i wymienione znaki specjalne:

kropka (.),

podkreślenie (_),

łącznik (-),

znak małpy (@).

Jeśli dokonujesz aktualizacji istniejącej nazwy użytkownika, zaloguj się ponownie po odczekaniu minuty lub dwóch, aż zmiany zostaną wprowadzone do systemu.


Uwaga: możesz użyć adresu e-mail jako nazwy użytkownika. Jeśli jednak Twój adres e-mail ulegnie zmianie, Twoja nazwa użytkownika pozostanie bez zmian. Możesz ją zaktualizować, logując się na swoim koncie Intel.

Dlaczego wciąż otrzymuję wiadomość: „Wpisana przez Ciebie nazwa użytkownika lub hasło są nieważne"?

Sprawdź, czy klawisze Caps Lock i Num Lock są wyłączone, a następnie ponownie wprowadź adres e-mail i hasło.

Jeśli podejrzewasz, że Twoja nazwa użytkownika i hasło mogą nie być poprawne

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam nazwy użytkownika

Jeśli nie otrzymujesz wiadomości e-mail, których oczekujesz od firmy Intel, sprawdź foldery spamu lub wiadomości–śmieci.

Jeśli po skorzystaniu z opcji „Nie pamiętam hasła” i „Nie pamiętam nazwy użytkownika” w dalszym ciągu występuje błąd, spróbuj się ponownie zarejestrować za pomocą adresu e-mail używanego wcześniej.

Jak zmienić hasło?

Zmień moje hasło

Aby zaktualizować swój e-mail lub inne informacje, zaloguj się do swojego konta

Jak zmienić adres e-mail lub inne dane przypisane do konta?

Aby zaktualizować swój e-mail lub inne informacje, zaloguj się do swojego konta

Jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto Intel, skontaktuj się z nami, korzystając z poniższych informacji.

Co mogę zrobić, gdy wyświetli się komunikat o błędzie?

Jeśli napotkasz...

Sugerowane działanie

... różne problemy z resetowaniem hasła lub jeśli stale wyświetla się wiadomość o błędzie:

„Zresetowanie hasła nie jest w tej chwili możliwe. Spróbuj ponownie później"

Ustaw nowe hasło

... niespodziewane strony internetowe, takie jak strona gwarancyjna lub strona społeczności, kiedy próbujesz się logować

Spróbuj ponownie zarejestrować się w programie Intel,

po ponownej rejestracji Twoje konto zostanie reaktywowane.

... wiadomość:

„Nie znaleziono Twoich informacji. Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc”.

Krok 1: wprowadź nazwę użytkownika zamiast adresu e-mail. Jeśli nie pamiętasz nazwy użytkownika, odzyskaj nazwę użytkownika

Krok 2: następnie zresetuj swoje hasło

Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami, korzystając z poniższych informacji.

... pustą stronę z komunikatem:

„Weryfikacja e-maila wygasła”

  1. Przejdź na stronę Logowanie w Intel
  2. Kliknij na Logowanie alternatywne. Wyświetli się ekran logowania.
  3. Wpisz swoje dane logowania.
  4. Po kliknięciu na przycisk Zaloguj się
  5. W ciągu 5-10 minut w Twojej skrzynce pocztowej pojawi się e-mail z prośbą o potwierdzenie.
  6. Potwierdź logowanie za pomocą e-maila.

... inny komunikat

Skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą w celu uzyskania pomocy. Problem może mieć związek z wygaśnięciem uprawnień. W pierwszej kolejności sprawdź swoje uprawnienia.

Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami, korzystając z poniższych informacji.

Której przeglądarki mam użyć, aby zalogować się na konto Intel?

Aby upewnić się, że wszystkie funkcje działają, użyj najnowszej wersji jednej z poniższych przeglądarek: Microsoft Edge, Mozilla Firefox*, Google Chrome.

Włącz również obsługę plików cookie w przeglądarce i wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Instrukcje są dostępne w dziale pomocy przeglądarki.

Kontakt z firmą Intel

Wyślij zapytanie do działu wsparcia technicznego
obraz 1

Skontaktuj się z nami w dowolnej chwili. Odpowiemy w ciągu 1 dnia roboczego.

Prześlij zgłoszenie

Czat
ikona czatu

Czat jest dostępny w normalnych godzinach pracy.

Weź udział w czacie

Telefon
ikona telefonu

Nasi przedstawiciele są dostępni w standardowych godzinach pracy.

Wyświetl książkę telefoniczną

Pokaż więcej Pokaż mniej

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z działem pomocy technicznej

Alt text to be used for img

Czekamy na Twoją opinię

Czy uważasz te informacje za przydatne?

Pozostała liczba znaków: 500

Jesteśmy wdzięczni za wszystkie komentarze, ale nie możemy udzielić odpowiedzi ani wsparcia produktowego. Prosimy nie wprowadzać informacji kontaktowych. Aby uzyskać odpowiedź, należy skontaktować się z działem pomocy technicznej.

Podziękowanie

  • Informacje o firmie
  • Nasze zaangażowanie
  • Różnorodność i integracja
  • Społeczności
  • Współpraca z inwestorami
  • Kontakt z nami
  • Aktualności
  • Praca
  • © Intel Corporation
  • Warunki użytkowania
  • * Znaki towarowe
  • Pliki cookie
  • Ochrona danych
  • Przejrzystość łańcucha dostaw
  • Mapa strony

Technologie firmy Intel mogą wymagać obsługującego je sprzętu, oprogramowania lub aktywacji usług. // Żaden produkt ani komponent nie jest w stanie zapewnić całkowitego bezpieczeństwa. // Rzeczywiste koszty i wyniki mogą się różnić. // Wydajność różni się w zależności od użytkowania, konfiguracji i innych czynników. // Zapoznaj się z naszymi pełnymi Informacjami prawnymi i zastrzeżeniami. // Firma Intel zobowiązuje się do poszanowania praw człowieka i unikania współudziału w ich naruszaniu. Zobacz Globalne zasady dotyczące praw człowieka firmy Intel. Produkty i oprogramowanie firmy Intel przeznaczone są wyłącznie do wykorzystania w aplikacjach, które nie naruszają międzynarodowo uznanych praw człowieka, ani nie przyczyniają się do ich łamania.

Intel Technology Poland sp. z o.o.; ul. Słowackiego 173, 80-298 Gdańsk, Poland; Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; KRS 0000101882; NIP 957-07-52-316; Kapitał zakładowy 200 000 PLN.

Logo Intel w stopce