Intel – strona główna Intel – strona główna

Zaloguj się

Brak nazwy użytkownika
Brak hasła

Zalogowanie oznacza akceptację naszych Warunków korzystania z usługi.

Nie pamiętasz nazwy użytkownika Intel lub hasła?

Czy pracujesz dla Intela? Zaloguj się tutaj.

Nie masz jeszcze konta w firmie Intel? Zarejestruj się tutaj konto podstawowe.

Moje narzędzia
Wybierz swój region
Asia Pacific
  • Asia Pacific (English)
  • Australia (English)
  • India (English)
  • Indonesia (Bahasa Indonesia)
  • Japan (日本語)
  • Korea (한국어)
  • Mainland China (简体中文)
  • Taiwan (繁體中文)
  • Thailand (ไทย)
  • Vietnam (Tiếng Việt)
Europe
  • France (Français)
  • Germany (Deutsch)
  • Ireland (English)
  • Italy (Italiano)
  • Poland (Polski)
  • Russia (Русский)
  • Spain (Español)
  • Turkey (Türkçe)
  • United Kingdom (English)
Latin America
  • Argentina (Español)
  • Brazil (Português)
  • Chile (Español)
  • Colombia (Español)
  • Latin America (Español)
  • Mexico (Español)
  • Peru (Español)
Middle East/Africa
  • Israel (עברית)
North America
  • United States (English)
  • Canada (English)
  • Canada (Français)

Najlepsze wyniki

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do zastrzeżonych treści

Korzystanie z funkcji wyszukiwania na stronie Intel.com

Umożliwia łatwe przeszukiwanie całej strony Intel.com na kilka sposobów.

  • Marka: Core i9
  • Numer dokumentu: 123456
  • Nazwa kodowa: Kaby Lake
  • Specjalni operatorzy: „Ice Lake”, Ice AND Lake, Ice OR Lake, Ice*

Szybkie łącza

Możesz także skorzystać z poniższych szybkich łączy, aby zobaczyć wyniki najpopularniejszych wyszukiwań.

  • Centrum pobierania
  • Dane techniczne produktu
  • Produkty
  • Pomoc techniczna

Ostatnie wyszukiwania

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do zastrzeżonych treści
  1. Troubleshooting Information

Ta wersja używanej przeglądarki nie jest zalecana do tej strony internetowej.
Uaktualnij przeglądarkę do najnowszej wersji, klikając jedno z poniższych łączy.

  • Safari
  • Chrome
  • Edge
  • Firefox
Pomoc

Pomoc

    Strona główna pomocy technicznej

Troubleshooting Information

Support troubleshooting links to find solutions.

Expand all

The following links provide information about top issues. For more troubleshooting topics, see Intel Customer Support.

Click or the topic for details:

Processor

Troubleshooting steps for No Display and No Boot issues.
What do I do if my computer is overheating?
Intel® Desktop Processor support resources.
How to use the Intel® Processor Diagnostic Tool.


Intel® NUC

How do I install Windows 7* on a computer with only USB 3.0 ports?
My Intel® NUC has Windows* problems.
My Intel NUC will not boot.
How do I update BIOS?


Intel® Compute Stick

My Intel® Compute Stick will not boot.
How do I update BIOS?
My Intel Compute Stick has Windows* problems.


Graphics

Frequently asked questions about Intel® Graphics Drivers
Frequently asked questions about display resolutions.
Microsoft sent me to Intel Customer Support to resolve an error.


Chipsets

Windows* does not recognize SMBus controller.
The INF installation completes but nothing happens.
Silent installation and issues with HKLM\Software\Intel\Infinst registry key.


Servers

What troubleshooting steps should I take if the server will not boot?
How do I troubleshoot RAID issues on my servers?


Wireless Networking

Why am I not able to connect or stay connected to my Wi-Fi network?
What are the recommended settings for 802.11n connectivity?


Wired Networking

Download Intel® Ethernet User Guides.
How do I resolve network adapter performance issues?
Why are the tabs for Intel® PROSet for Device Manager not visible through Remote Connections?
Frequently asked questions about VMDq, VLANs, and Teaming on Intel® Ethernet Adapters in Hyper-V*.


Solid State Drives

I am unable to detect my SSD.
I am having drive detection and performance issues with my SSD and Tools.
I can't install Intel Optane on my system.
I'm unable to run Secure Erase on Intel® SSD Toolbox.


Intel® Desktop Boards

My desktop computer will not boot.
I need help with an audio issue.
How do I update BIOS?
What processors are compatible with my board?


 

Sterowniki i oprogramowanie

Specyfikacja

Społeczność pomocy technicznej

Gwarancja i wymiana gwarancyjna

Odpowiedzi na pytania o usługi i gwarancje dostępne dla produktów z technologiami Intel.

Alt text to be used for img

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z działem pomocy technicznej

Alt text to be used for img

Czekamy na Twoją opinię

Czy uważasz te informacje za przydatne?

Pozostała liczba znaków: 500

Jesteśmy wdzięczni za wszystkie komentarze, ale nie możemy udzielić odpowiedzi ani wsparcia produktowego. Prosimy nie wprowadzać informacji kontaktowych. Aby uzyskać odpowiedź, należy skontaktować się z działem pomocy technicznej.

Podziękowanie

  • Informacje o firmie
  • Nasze zaangażowanie
  • Różnorodność i integracja
  • Społeczności
  • Współpraca z inwestorami
  • Kontakt z nami
  • Aktualności
  • Praca
  • © Intel Corporation
  • Warunki użytkowania
  • * Znaki towarowe
  • Ochrona danych
  • Pliki cookie
  • Przejrzystość łańcucha dostaw
  • Mapa strony

Technologie firmy Intel mogą wymagać obsługującego je sprzętu, oprogramowania lub aktywacji usług. // Żaden produkt ani komponent nie jest w stanie zapewnić całkowitego bezpieczeństwa. // Rzeczywiste koszty i wyniki mogą się różnić. // Wydajność różni się w zależności od użytkowania, konfiguracji i innych czynników. // Patrz nasze pełne informacje prawne i zastrzeżenia. // Firma Intel zobowiązuje się do poszanowania praw człowieka i unikania współudziału w ich naruszaniu. Zobacz globalne zasady firmy Intel dotyczące praw człowieka. Produkty i oprogramowanie firmy Intel przeznaczone są wyłącznie do wykorzystania w aplikacjach, które nie naruszają międzynarodowo uznanych praw człowieka, ani nie przyczyniają się do ich łamania.

Intel Technology Poland sp. z o.o.; ul. Słowackiego 173, 80-298 Gdańsk, Poland; Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; KRS 0000101882; NIP 957-07-52-316; Kapitał zakładowy 200 000 PLN.

Logo Intel w stopce